--
"Her şey için teşekkür ederim."
Kyungsoo, önünde eğilen seungminin omuzlarından tutarak doğrulmasını sağladı ve gözlerine bakarak gülümsedi.
"Bunu hak ettin seungmin. En başından beri hak ettiğin hayat buydu. Şimdi bu yeni evinde sana mutluluklar dilerim. Bir şeye ihtiyacın olduğunda araman yeterli. Sizin için her şeyi yapabileceğimi bilin"
Seungmin de gülümsedi. "Tekrar teşekkür ederim" dedi. Kyungsoo iç çekerek çeketini aldı. "Öyleyse ben artık gideyim. Saat epey geç oldu. Sizde yatıp uyuyun sabah okulunuz var" dediğinde seungmin onu yol etmişti. Kyungsoo, asansöre bindiğinde iç çekerek kapattı kapıyı seungmin ve evine baktı.
Yeni evine.
Kyungsoo, o iğrenç anılarla dolu evi seungminden satın alıp kendi dairelerinden birini ona satmıştı. Bu sayede seungmin tertemiz bir hayata adım atmış olmuştu.
Mutluluktan zıplaya zıplaya salonuna giderek ufak tefek eşyaları yerleştiren sevgilisinin sırtına atladı.
Chan, sevgilisinin düşmemesi için bacaklarından tuttu. Seungmin kıkır kıkır gülerek Chan'ın boynuna sarılıyordu.
"Çok mu mutlusun?"
"Çok mutluyum chan. Artık tertemiz bir evim var. Başkalarının evinde onlara rahatsızlık vermeyeceğim. Okuldan çıktıktan sonra gelebileceğim, arkadaşlarımı çağırıp eğlenebileceğim, huzurla uyuyabileceğim bir evim var. Sen varsın.."
Chan, sırtından indirdiği sevgilisinin ellerini tuttu ve öptü. "Kyungsoo abinin dediği gibi, en başından hakettiğin hayat buydu seungmin. Bundan sonra sana hakettiğin her şeyi yaşatacağım."
"Teşekkür ederim chan." diyerek sarıldı sevgilisine seungmin. Chan da onun saçlarına öpücük bırakarak sarıldı.
"Uyuyalım mı? Çok yoruldun bugün"
"Birlikte uyuyacağız ama" dedi seungmin kafasını Chan'ın boynuna sokarak. Chan gülerek kucağına aldı sevgilisini. "Tabii ki birlikte uyuyacağız"
Kucağında odaya kadar götürdü seungmini, çift kişilik yatağına yatırdı ve yanına yatarak sarıldı.
"İyi geceler sevgilim" dedi seungmin. Ona sürekli böyle seslenip sevgilisi olduğunu sürekli hatırlamak istiyordu.
Chan da seungminin burnunun ucuna bir öpücük bıraktı. "İyi geceler bebeğim"
Seungmin gülümsemesini büyüterek daha sıkı sarıldı Chana ve uyumak için kapattı gözlerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom&Jerry | Chanmin ✓
FanficBirbirleriyle anlaşamayan sınıf arkadaşları bir de ev arkadaşı olursa ne olur? Oynat bakalım :) |ChanMin| [ Changlix - Minsung - Hyunın ]