--
"Tamam, burada yollarımızı ayıralım. Ben şu yukarıdan gidiyorum sen bu yoldan git"
Chan eli ile yolları gösterip konuştuğunda Seungmin neden böyle yaptığını biliyordu. Okula beraber gittiklerinin belli olmasını istemiyordu.
Eh, Seungmin de istemiyordu zaten. Tüm okul onların bir birlerine olan nefretini bilip konuşurken okula birlikte gelip gitmeleri insanlarda merak uyandırıp bir şekilde aynı evde yaşadıklarına ulaşmalarına neden olabilirdi..
"Tamam" Seungmin işaret parmağını Chan'a doğrulttu. "Bana bak sakın o Changbine sizin eve taşındığımı söyleme. Mahallenin dedikoducu teyzeleri gibi herif. Tüm okula yayar anında"
Chan, Seungmin'i haklı olmasına sinir olsa da altta kalmadı. "Hah! Asıl Hyunjin duyarsa herkes duyar. Amına koduğumun drama queen'i. Sen ona bir dersin o okula bin der"
Şimdi de Seungmin, Chan'ı haklı bulmuştu. Changbin ve Hyunjin okulun dedikodusundan sorumlu iki kişiydi. Dikkat edin ve onlara asla bir şey söylemeyin.!
"Aman iyi, söylemem. Peki Minho?"
Evet, Minho ortak arkadaşlarıydı. Ona söyleyebilirlerdi. En azından Changbin ve Hyunjin gibi değildi. Saklardı bu durumu.
"Minho sıkıntı değil. Ben konuşurum onunla bugün"
Seungmin, ellerini beline koyup kaşlarını kaldırdı. "Ben de konuşabilirim?"
Evet, şimdi bu küçücük şeyi büyütüp bir kavga başlayacak mısırlarınızı patlatıp gelin.
"Ben Minhoyla daha yakınım. Ben anlatırım"
Seungmin boş sokakta oldukça yüksek bir kahkaha attı. "Sen mi yakınsın? Asıl ben yakınım Minhoyla. Minho ilk benimle konuştu. Sonra sen benim arkadaşım olmasını kıskanıp Minhoyla konuştun"
Şimdi de Chan gülmüş, elinde tuttuğu okul çantasını tek omzuna alarak alaycı bakışlarıyla Seungmine bakmaya başladı.
"Öyle mi diyorsun fare bey? Minhoyla en çok ortak yönleri olan benim"
Seungmin kaşlarını çattı. Sinirlenmeye başlamıştı. "Bilgisayar oyunlarını hep benimle oynar"
"Benimle spora gelir"
"Benimle sinemaya gelir"
Chan başka ne yaptıklarını düşünmeye başladı. "Benim futbol takımımda"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom&Jerry | Chanmin ✓
FanficBirbirleriyle anlaşamayan sınıf arkadaşları bir de ev arkadaşı olursa ne olur? Oynat bakalım :) |ChanMin| [ Changlix - Minsung - Hyunın ]