30' Biz Öpüşüyoruz

8.3K 976 1.2K
                                    

--

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

--

"Ulan abi, ulan abi.."

Jisung, abisinin odasında abisine kızma seansına başlamıştı. "Tutamadım bir adamı gitti elin evlerine gördün mü?"

Chan sinirliydi bu konuda. Seungmin ile olan öpüşmesinden sonra seungminin hiçbir şey olmamış gibi yine jaehyunun evine taşınması sinirini bozmuştu.

"Sen gelmeseydin ben onu bu evde tutacaktım zaten gerizekalı" diye söylendi kardeşine chan.

Jisung omuz silkti. "Ben olsam bile tutman lazımdı. Gerekirse kendi yatağını ona verirdin ama onu bir başkasının evine göndermezdin. Şimdi görürsün yarın jaehyun ile geçen gecesini anlatır bize"

Sinirle kalktı yatağından chan. "Ne gecesi lan? Ne gecesi? Jisung sinirimi bozuyorsun sus artık"

Ve aynı siniri ile çıktı odadan. Jisung, sertçe kapanan dış kapının sesi ile de abisinin evden ayrıldığını anlayarak iç çekmiş ve telefonunu çıkararak minhoyu aramıştı.

"Efendim güzellik"

Anında açılan telefon ile gülümsese bile abisi için endişeliydi. "Minho, abimi seungmin konusunda birazcık sinirlendirmiş olabilirim. O yüzden evden çıktı. Sen onu bir arasan, biraz dolaşsanız falan. Bir aptallık yapmasın"

Telefonun öbür ucundan bir iç çekiş duydu jisung. "Jisung ben yoruldum be bunların arasında kalmaktan. Neyse, ben ararım onu şimdi sen endişelenme bebeğim benim"

Jisung gülümsedi. "Bir de minho.."

"Evet?"

"Seni seviyorum" hızlıca telefonu kapattı jisung. Deli gibi çarpan kalbiyle birlikte uzandı abisinin yatağına.

Minho ile olan ilişkisi abi-kardeş ilişkisi değildi. İkisi de bunun farkındaydı fakat net bir isim de koymamışlardı. Sadece açık bir şekilde flörtleşiyorladı.

Diğer tarafta minhoda küçüğünden aldığı itiraf ile sırıtarak yüzüne kapanan telefona baktı. "Şapşal"

Rehberinden chanın adını bularak aradı ve buluşmak için sahile çağırdı. Chan reddetmeden gittiğinde minho onu güzel bir sorguya almıştı.

Ağzından girmiş, burnundan çıkmış chanın seungmine olan hislerini kabul etmesini sağlamıştı.

Eh chan kabul etti etmesine fakat seungmini kaybetmişti. Kaybettiğini sanıyordu.

Tom&Jerry | Chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin