38' FİNAL

7.1K 897 806
                                    

--

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

--

"Chan!"

Bir sinirle odaya dalan sevgilisinden korkarak yatakta sıçradı Chan. Acaba yine hangi boku yemişti de seungmini kızdırmıştı?

"Sevgilim?"

"Bana sevgilim deme!" diye bağırdı seungmin. Elinde tuttuğu diş macununu chanın gözüne sokarcasına kaldırdı. "Bu ne?!"

"Diş macunu." dedi Chan dişlerini göstererek güldü. Seungmin çığlık atıp ayaklarını yere vura vura chanın yanına gidip diş macununu kucağına koydu.

"Sana diş macununu ortasından sıkma demiştim."

Chan, hatasını anlamıştı. "Ya ama seungmin böyle daha kolay ve daha zevkli."

"Hayır, çok sinir bozucu." dedi seungmin göz devirerek. Chan gülerek seungmini kolundan tutup yatağa oturttu.

"Böyle daha güzel ya, bir kere dene bak."

"Chan hayır diyorum sana. Sinir oluyorum öyle olunca. Görmek bile elimi ayağımı titretiyor. Bir de sıkcağım öyle mi? Hah!"

Chan kıkır gülerken seungmin sinriliydi. Chanın gülen ağzını tutup yanağını güçlü bir şekilde ısırdı. Öyle ki Chan çığlık atıyordu. Geri çekildiğinde chanın yanağında kocaman bir ısırık izi vardı.

Şimdi gülen taraf seungmindi. Chan bunun altında kalmayarak seungmini altına almış ve gıdıklamaya başlamıştı.

"Chan- yapma altı- altıma yapacağım dur!" seungmin kahkahaları arasından zorla konuşurken chan da yorulmuş ve kendini seungminin üzerine bırakmıştı.

"Nefes alamıyorum."

"O kadar ağır mıyım ya?" dedi chan, seungminin üzerindeki yerine iyice yerleşerek.

"Yok canım ya, altı üstü iki katımsın bir şey yok." dedi seungmin gülerek.

Chan kafasını seungminin boynuna koyup minik bir öpücük bıraktı. "İki katın olmama rağmen güzel döverdin beni."

"Chan, sana bir şey söyleyeceğim." dedi seungmin iç çekerek. Chan bir şey olduğunu düşünüp kafasını kaldırarak altında ki bedene baktı. "Söyle."

"Ben seni dövmeyi özledim ya." dedi ve şirince gülümsedi seungmin. Chan kahkaha atıp seungminin yüzünün her yerine öpücüklerini bırakmaya başladı.

Tom&Jerry | Chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin