Dnes je můj první den v nové práci. Schůzka se Zaynem, ano tykáme si, dopadla výborně. Byl nadšený i když já své nadšení trochu krotil. Podle toho, co mi říkal, to nebude žádná lehká práce. Aspoň co se týče Horana.
Nejspíš to je rozmazlený fracek, který si myslí že může všechno. Ani bych nedokázal spočítat kolikrát mi Zayn kladl na srdce, abych si z jeho řečí nic nedělal a bral ho s rezervou. Možná proto jsem opatrný a práci v kuchyni jsem si pro zatím nechal.
Zayn s tím neměl sebemenší problém, takže zítra večer mám u nich volno a jdu do kuchyně. Jde o velkou akci v jednom z luxusních hotelů a šéf bude potřebovat každého, mám jít na plac, z toho mám trochu nervy, ale zvládnu to. Musím, plat bude královský.Nervy mám, ale i dnes ráno. Vstával jsem opravdu brzy, protože jsem nemohl spát.
V klidu se připravil, dal si snídani a vyrazil na autobus. Máme se se Zaynem sejít před Horanovým domem.
To je pro mě trochu komplikace, ale nabídku, že mě vyzvedne jsem odmítl. Chci dokázat, že jsem samostatný a dokážu se dostat kam potřebuji. Celkově se dnešního dne bojím, nevím, co mě čeká.
Tedy nebojím se té práce, bojím se reakce na mě. Vybral jsem si nejlepší oblečení, ale mám dojem, že Horan bude dost povrchní člověk. Ohodnotí mě ještě dřív, než mu stihnu ukázat, že i já umím pracovat.Před domem, jestli se tomu dům vůbec dalo říkat možná ho tím urážím, stojím s deseti minutovým předstihem. Zayn ale přijíždí vzápětí.
,,Dobré ráno Liame," usmívá se, když vystupuje z auta. ,,Dobré Zayne," úsměv mu oplatím.
,,Vidím že jsi pochopil jak je to s Niallem těžké, když jsi tu dřív," směje se a vede mě do domu. ,,Tušil jsem, že to nebude na škodu." Vejdeme do haly, která je... prostě obrovská.
Opravdu někdo dokáže žít v takovém domě? Zayna následuju až do kuchyně, kde začne vařit kávu.Vypadá to, že se tu dobře vyzná a je tu jako doma. Jeden hrníček postaví přede mě. ,,Děkuju." Posadím se na barovou židličku. ,,Není za co." Zayn se zamračí na telefon, který začne vyzvánět.
,,Musím to vyřešit," povzdechne si a zmizí někam za roh.
Dovolím si se trochu rozhlédnout po kuchyni. Je moderní, ale přes to vypadá že se tu vaří jen málo, kdy nebo spíš nikdy. Upiju ze svého hrnku a stihnu ho jen tak tak položit na linku, když se kolem mého pasu obmotají dvě ruce a pocítím polibek mezi svými lopatkami.,,Udělal jsi si kávu?" zapřede někdo za mnou. Zmateně se otočím na židličce a pohlédnu na Nialla. Povytáhnu obočí, on se ale dál lísá a usmívá. ,,Ehm, udělal mi ji Zayn." Nějak nechápu jeho chování. ,,Zayn už je tady?" zamračí se, stoupá si na špičky a chce mě... ježiši!
,,Nechci být hrubý pane Horane," vyprostím se z jeho sevření a odstoupím o krok, ,,ale asi došlo k omylu." Teď se na mě zaraženě dívá i on. Vidím, jak mě sjíždí pohledem.
,,Tady jsi Nialle!" Objeví se ve dveřích Zayn. ,,Takže s Liamem se už znáš? Tvůj nový podavač holí," představí mě. Vidím směs emocí v Niallově obličeji.
,,Liam Payne." Natáhnu k němu ruku a mám co dělat, abych udržel vážnou tvář. Opravdu si ani nepamatuje koho si vodí domů? No tohle bude náročné.Tak teď mi to hlava nebere. Nechápavě koukám na toho kluka přede mnou.
S ním jsem nepřišel? Podavač holí?
Kurva, tak s kým jsem to přišel domů.,,Ehmm... Jo jasně... Niall." Přijmu jeho ruku. Kde sakra je ten chlap, co jsem s ním přišel?
Ježíš, kdybych si alespoň pamatoval, jak vypadal.,,Dobré ráno," ozve se hluboký hlas za mými zády. Rychle se otočím a ve dveřích stojí, vysoký kluk tak o pár let starší, než jsem já. Černé mokré vlasy mu lehce padají do tváře a propaluje mě modrým pohledem. Ale kurva to tělo.
Proč sem Zayn leze tak brzo, a ještě sem tahá nového podavače holí.
ČTEŠ
Golfista
FanfictionMladý arogantní golfista a student práv. Jak tohle půjde dohromady? Niall Horan nejmladší vítěz mistrovství světa v golfu. Nafoukaný fracek, kterému život postaví do cesty několik překážek. Liam Payne, chlapec se srdcem na pravém místě. Život se s n...