7. Fake boyfriend

526 48 1
                                    

Liam - Fox_ie01

Niall - TPWK-writer

Po vrácení domů jsem měl opět od Zayna domácí vězení. Radši jsem to dodržoval.
Dneska je to týden od turnaje, a tudíž máme s Liamem naplánované naše první rande. Musí nás spolu vidět, takže jsem zvolil jednu z lepších restaurací v Londýně.
Liam mě má vyzvednout doma a odtud pojedeme mým autem.

No do dokonalého rande to má daleko. Musím se tam dopravit vlastním autem, a ještě za nás zaplatit, ale co bych pro svou kariéru neudělal. Zayn mi před pár dny promlouval do duše, že Liam bude mého přítele jenom hrát, a tudíž všechny náklady a výdaje jsou za mnou.
Sice jsem s tím nesouhlasím, ale bylo to všem jedno. Zayn tak rozhodl a hotovo.

Nervózně pochoduji po kuchyni a čekám na zvonek. Když se o pět minut později ozve nadskočím leknutím.
Rozejdu se ke dveřím abych otevřel.
Za dveřmi stojí Liam ve světle béžovém obleku. Zaraženě na něj zůstanu koukat. Od kdy mu to takhle sekne.

,,Co? Je to moc?" ptá se nechápavě. Nejspíš si můj výraz vyložil špatně. ,,Ne, vůbec. Je to perfektní," odpovím. Vyjdu že dveří a zamknu barák. Dálkou otevřu garáž abychom mohly jet.
Sedáme do mého červeného BMW a vyrážím do centra Londýna.

,,Sluší ti to," pousměju se po chvíli jízdy. Jak kdyby Niall mohl jít do společnosti neupravený, ale dnes mu to doopravdy sluší. ,,Děkuju," vypadne z něj.
Zaparkujeme před restaurací, Niallovi otevřu dveře od auta a nabídnu mu paži, kterou přijme. Jsem rád že nebrblá a prostě to hraje semnou.

Doma jsem si začal připravovat pudu. Mamka se samozřejmě ptala, kam jdu a kam se tak chystám. Řekl jsem ji, že mezi mnou a Niallem na turnaji překročila jiskra a souhlasil že semnou půjde na rande.
Poslední týden jsem si dával pozor i jak o něm mluvím. Kdybych si stěžoval jal je nesnesitelný mamka by mi to nevěřila.
Takhle byla šťastná že jsme si k sobě našli nějakou cestu. Ještě mi kladla na srdce, abych na něj byl hodný a choval se jako gentleman.

Otevřu dveře restaurace a nechám ho jít prvního.
,,Dobrý den, rezervace pro dva na jméno Payn," usměju se na slečnu za pultíkem.
,,Dobrý den, vítejte. Pojďte zamnou." Pokyne nám abychom ji následovali. Je to moc hezká restaurace, klidná až se divím že tady paparazzi loví fotky.
Ale Zayn si je tím jistý, tohle je v jeho režii. Odsunu Niallovi židli a posadím se naproti němu. Dostaneme menu a slečna odchází.

Ty ceny jsou otřesné, tady za jednu porci utratím skoro to, co normálně za měsíc.
Proto mi dal Zayn kartu s dostatkem hotovosti, nevím, kde se peníze na ni vzali a nezajímá mě to. Nejspíš jsou Niallovi, nehodlám je stejně využít jinak, než na věci co se týkají našeho ,vztahu'.
,,Vybral jsi?" podívám se na Nialla, který se mračí. ,,Nialle máme vypadat zamilovaně, nezlob se ale ty vypadáš že ti trpíš," povytáhnu obočí.
,,Jsi ty ten kdo všechny balí nebo oni tebe?"

Zdvořilá konverzace? No proč ne.
,,Jak kdy, záleží na situaci. Někdy není potřeba někoho balit," odpovím.
,,Není?" zeptá se zvědavě.
,,Když jsi v náladě a chceš si jenom užít. Nezdržuješ se balením, stačí jeden pohled," pokrčím při tom rameny.
,,Aha." ,,Ty tohle neznáš, viď," zeptám se zvědavě.

,,Nejsem na známosti na jednu noc," pokrčí rameny. Zavře jídelní lístek.
,,Jasně, pak je mi všechno jasné," řeknu a usměji se na něj. Zavírám taky jídelní lístek a jenom čekám na číšníka.
Ten se objevuje vzápětí.

GolfistaKde žijí příběhy. Začni objevovat