Niall TPWK-writer
Liam Fox_ie01
Přijde mi jako bych lítal na nějakém obláčku štěstí. S Niallem to je čím dál lepší, po večírku se sponzory, kde jsme zjistili že mě vlastně nepodvedl a po našem prvním milování je vše naprosto úžasné. Trávíme spolu skoro všechen čas a kupodivu si nelezeme na nervy. Spíš naopak, ještě se mi stýská když sním náhodou chvíli nejsem. Doma se stavuju prakticky jen pro oblečení, když náhodou potřebuji něco co nemám u Nialla. Začínám mít podezření, že mě nenápadně stěhuje k němu. Ten byt fakt nesnáší. Nikdy to neřekl, ale když už tam šel náhodou semnou krčí nos, mračí se a občas si i něco brble. Většinou něco jako to je malé, kumbál nebo kamrlík. Je to vtipný. Sehráli jsme se, fungujeme na jedničku i co se týče Jamese. O víkendech ho má Kristen, ale v týdnu je s námi. Pokud Niall nemusí na trénink trávíme s ním všechen čas. I když musím uznat, že někdy jsem večer fakt rád, když usne a my si v klidu sedneme k filmu nebo prostě jen zalezeme do postele a mazlíme se.
Turnaj se ale blížil a Niall trénoval opravdu tvrdě, musím uznat že má snad nejlepší formu co ho znám. Při tréninku nahrává čím dál vyšší skoré, celkově se zdá být v pohodě a klidu. Poslední týden tak byl plný intenzivních tréninků, chce být připravený na sto procent. Ráno odlétáme, Kristen je už tady a Jamese bude mít na konec ona.
Snažíme se dobalit poslední věci, ale celkově to je celkem problém. Hlavně kvůli Niallovi. Nevěřil jsem, že zrovna on si tak poctivě vybírá oblečení a kdyby jen sobě! Už jsem měl zabaleno, přehrabal mi kufr, vyházel co se mu nezdálo a hodil mi na zabalení jiné věci. Normálně bych prskal, ale byl tak roztomilý že mu tu radost udělám.
,,Nialle já mám hotovo, k mému kufru se už nepřibližuj. Jdu si dát sprchu." přísně se na něj zadívám, vidím jak pošilhává po mém kufru. Opět. ,,Dobře. Přijdu." usměje se na mě. Zmizím v koupelně a svléknu se, než ale vlezu do sprchy nakouknu do ložnice. ,,Nialle!" křiknu na něj, když má hlavu v mém kufru. Chudák se lekne a nadskočí. ,,Tohle jsem ti vybalil." ukáže na bílý nátělník. ,,Jen protože nechceš, aby mě někdo okukoval. Já se kvůli tobě, ale nehodlám upéct. Padej do sprchy." Niall nátělník se zamračením vrátí do kufru, který zapne a rozejde se ke mě. ,,Šup." popoženu ho plácnutím po zadku.
Po sprše ještě jednou Niall kontroluje zavazadla, tedy svoje. K mým už nesmí. Usínáme zapleteni jeden do druhého po krátkém mazlení. Zítřek bude dlouhý.
Brzy ráno pobíhám po domě a kontroluji opravdu už poslední věci.
,,Nialle dost! Máme už všechno," zastaví mě Liam, který dodělal brzkou snídani.
,,Ale odlétáme na čtrnáct dní." Týden na turnaj a týden zasloužené dovolené.
Kristen si nakonec zařídila volno. Týden s ním bude tady u mě a na druhý týden se chystají někam jet.
Všichni se tu pak sejdeme ve stejný den.,,Ahoj vy dva," objeví se Zayn a s ním i Perrie. Na letiště nás hodí řidič z klubu.
Jenom na ně mávnu a dál se věnují snídani.
,,Jedli jste?" zeptá se Liam, který si taky nandal a zrovna se chystal si sednout.
,, Jasně, Perrie udělala výbornou snídani. Jenom kafe, běž si sednout Liame. To si zvládnu udělat sám." Popožene ho, aby se už taky konečně najedl.Po dvaceti minutách zazvoní Zaynovi mobil. ,,Řidič je tu," oznámí a zvedne se od stolu. Špinavé nádobí nandáme do myčky.
Zayn jde přendat kufry ze svého auta a my s Perrie se jdeme ještě rozloučit s Jamesem, který akorát vstává.
ČTEŠ
Golfista
FanfictionMladý arogantní golfista a student práv. Jak tohle půjde dohromady? Niall Horan nejmladší vítěz mistrovství světa v golfu. Nafoukaný fracek, kterému život postaví do cesty několik překážek. Liam Payne, chlapec se srdcem na pravém místě. Život se s n...