Je to měsíc, co jsem se dozvěděl že mám syna.
Začátky byli krušné, ale teďka už si skoro vše sedlo.
Sehnal jsem super chůvu, kterou mi začal balit Zayn z čehož nadšený fakt nejsem.
Dokázal jsem skloubit Jamese a tréning. Liam mi hodně pomáhá.
Zatím se nám povedlo udržet Jamese mimo objektivy fotoaparátů a naši stále nic netuší.
Tohle celé až praskne... Ale se Zaynem se připravujeme a ve správný čas to můžeme pustit ven sami.,, Dobré ráno Jamesi," pozdravím svého syna sotva vejdu do jeho pokojíčku.
,,Tata," řekne a natáhne ke mě své ručičky abych ho vyndal z postýlky, je to tak týden co mi takhle řek poprvé.
Postavím ho na zem a za ruku s ním jdu ke schodišti, tam si ho opět vezmu do náruče a sejdu s ním schody. Pod schody ho pouštím a jdu do kuchyně, odkud už to krásně voní.,,Dobré ráno," přijdu k Liamovi a natáhnu se pro raní polibek, musel přijít brzo. Minulí týden tu nebyl, jeho mamce po dalším kole chemoterapii bylo špatně a Li se o ní staral.
,,Lili," zapišti James, který ho prostě zbožňuje. Liam si dřepne a nechá Jamese mu jeho kolébavou chůzí vejít do náruče.
,,Dobré ráno vy dva."Moc si užívám jeho přítomnost, je to zvláštní. I to, jak se k sobě navzájem chováme. Nikdy jsem tohle nezažil.
Jsou chvíle kdy mě to naplňuje hřejivým pocitem v hrudi a při tom mě to děsí k smrti. Sám v sobě se nevyznám.
Do toho všeho se blíží odjezd na mistrovství.Musíme se s Kristen domluvit, jak to bude.
Jestli bude s Jamesem u mě nebo pojede James s námi. Tím pádem pojede i chůva a Kristen by ho nějakou dobu neviděla. Teďka za ním jezdí na každý víkend.
Jsem za to rád. Hlavně James neztratí kontakt s mamkou a za druhé máme s Liamem víkendy jenom pro sebe. Čehož využíváme.Naše výlety jsou krásné. Sem tam musíme na nějakou akci nebo víkend trávíme u mě, či Liama. Kde se krásně mačkáme na jeho malé posteli v mini pokoji.
,,Sednout ke stolu. Šup, šup." Jamese zvednu do vzduchu a jako s letadélkem s ním letím až k jeho židličce. Jamie se směje na celé kolo, je veselý po Niallovi. A taky má jeho nádherný smích a oči.
To, že jsem do Nialla zamilovaný jsem si v sobě ujasnil už před měsícem, ale dnes bych mu to chtěl říct. Nevím, jestli to tím nepokazím nebo jestli cítí to samé, ale musím to risknout. Ta nejistota mě sžírá. Musím vědět na čem jsme a pokud on zamilovaný není... Ne, na to nechci myslet. Tohle by mě asi vážně zlomilo, zvlášť když vidím, co s ním mohu mít.
A teď rozhodně nemyslím prachy, ale tohle. Náš vztah, Jamese, Kristen, miluju to, co spolu máme.Před Nialla dám talíř s vajíčky, tousty a zeleninou, to samé dám i Jamesovi, akorát jeho toust je pokrájený na mráčky, zelenina na kytičky a míchaná vajíčka jsou sluníčko.
,,Proč taky nemám toto," ukáže na Jamesův talíř. ,,Protože jsi dospělý?" povytáhnu obočí. Niall se zamračí a hodí po mě pohled jako kdyby mě chtěl zabít.
,,Zítra ti udělám taky takový ano zlato," zasměju se a nahnu se k němu, abych mu dal pusu na tvář. Niall se ovšem natočí tak, že ho nakonec políbím. ,,Děkuju," spokojeně se usměje a pustí se do jídla.
Pomáháme na střídačku Jamesovi, ten ale stejně jí více méně rukama. Je na tohle ještě malý, a hlavně že mu chutná.,,Dobré ráno ve spolek," pozdraví Zayn, který si jde rovnou pro kávu. ,,Dobré Zee," odpovíme oba zároveň.
,,Rodinná idilka?" povytáhne Zayn obočí, když nás vidí. ,,Už jsi si mohl zvyknout," prohodím jeho směrem. ,,No jo." posadí se k nám.
Zayn nás takhle překvapí snad každé ráno a vždy si rýpne. Myslím, že moc dobře ví jak to mám s city k Niallovi, i když se nikdy přímo nezeptal. Asi to jde na mě dost vidět.
,,Nialle dneska večer tě budu potřebovat na jedné sponzorské akci." Zvednu překvapeně hlavu, tohle je novinka. Měl jsem jiné plány. ,,Jaké?" Ani Niall s tím nepočítal podle jeho reakce.
,,Je to na poslední chvíli, má o tebe zájem Audi, ale to se musíš dnes ukázat na jejich akci a trochu si je naklonit. Je to ve vedlejším městě," vysvětlí Zayn.
,,Já dnes nemůžu. Mám zítra poslední zkoušku," ozvu se i když se o mě vlastně nemluvilo. Ale nějak jsem si zvykl, že Nialla doprovázím. ,,To je komplikace, ale tak budu muset stačit já. To nějak uhrajeme," přikývne Zayn.
Tohle mi úplně zkazilo plány, ale tak hádám že budu mít příležitost zítra. Ten jeden den to už vydržím.
ČTEŠ
Golfista
FanfictionMladý arogantní golfista a student práv. Jak tohle půjde dohromady? Niall Horan nejmladší vítěz mistrovství světa v golfu. Nafoukaný fracek, kterému život postaví do cesty několik překážek. Liam Payne, chlapec se srdcem na pravém místě. Život se s n...