Niall - TPWK-writer
Liam - Fox_ie01Ráno se probudím první, Niall leží kousek ode mě. Nakonec jsme usnuli vedle sebe, každý otočený k tomu druhému zády. Tohle prostě nesmí překročit jisté meze. Nejsem další Niallův zářez.
Sleduju jeho klidnou tvář, jak lehce krčí nos ze spaní. Aniž bych si to uvědomil mám na tváři jemný úsměv.
S pokroucením hlavy vstanu a zapadnu do koupelny, kde si vyčistím zuby, upravím vlasy, navoním a obléknu do druhého obleku. Není vůbec špatný.Opouštím koupelnu právě, když Niall vstává z postele.
,,Dobré ráno," pozdravím ho, aby věděl že jsem ještě tady. ,,Dobré," zazívá, promne si oči a protáhne se. Roztomilé. Hned tu myšlenku, ale vyháním z hlavy. Ne, není roztomilý. Dost.
,,Jen se převléknu a půjdeme dolů na snídani," vstane z postele. ,,Půjdu napřed a udělám ti kávu." Kdyžtak na něj koukám možná bude potřebovat dvě.
,,Dobře, díky." Zapluje do koupelny. Vypadá to, že ani on se nechce k večeru vracet, bude to tak lepší.Sejdu po schodech do přízemí, kde už je Zayn.
,,Ahoj," usměju se na něj. ,,Ahoj, vše v pohodě?" Podává mi hrnek s kávou. Asi tu je už delší dobu.
,,Díky a ano je." Sklopím pohled a rychle se napiju. Zayn se na mě zkoumavě zadívá, cítím jeho pohled. ,,Dobře, Niall je už vzhůru?" Nevyptává se a jsem rád. Nechci mu lhát.
,,Jo je, akorát šel do koupelny." Niall se k nám přidává po čtvrt hodině. I on uvítá kávu. Další kroky značí že i jeho rodiče jsou už vzhůru a míří k nám.Liam zmizel dost rychle. Ani se mu po včerejší noci, kdy jsme se spolu malém vyspali nedivím.
Zalezu do koupelny a udělám ze sebe člověka. Oblek dneska vynechal a vezmu si kalhoty a košili s krátkým rukávem. Jak znám otce bude si nejspíš chtít zahrát.
Aby se přesvědčil sám o mých kvalitách. Oni mu ty výhry a ceny co vlastním nestačí.,,Dobré ráno," řeknu hned jak vejdu do kuchyně. Vezmu si od Liama kávu a dojdu až k mojí hospodyni. Je do skvělá ženská, mám ji už od začátku, co jsem tenhle dům koupil. Chodí mi sem ob den, peníze, co vydělá skoro všechny posílá domů dětem. A mám s ní lepší vztah než se svojí matkou.
,,Dobré, pan Niall," usměje se na mě. Ona a Zayn mě znají takového jaký opravdu jsem.
,,Carmen, ještě jednou moc děkuji, že jste přišla," znovu ji poděkuji. Vím, že chodí i jinam a tudíž to na dnešek musela odříct. ,,Ráda, přeci Vás v tom nenechám. A budou prémie," usměje se na mě a zakrývá na mě obočím. Což mě rozesměje.
,,To víte že budou."To se už ale objeví mezi dveřmi mamka.
Všichni se přesouváme do jídelny, kde je už od Carmen připravený švédský stůl na snídani.
Vezmu si dva celozrnné tousty, a ještě si doliji kafe. Sedám si vedle Liama.
Všichni ostatní si ještě nandavají a tak se k němu nakloním.
,,Promiň za ten včerejšek, neměl jsem tolik pít," pohladím ho po stehně, protože se k nám začne přibližovat mamka. Liam se na mě usměje.
,,V pořádku, už se k tomu nebudeme vracet," políbí mě na tvář, jako bychom se bavili úplně o něčem jiném.
,,Tak moc Vám to spolu sluší," začne se rozplývat mamka sotva si sedne ke stolu.
Jenom kývnu abych ji poděkoval za kompliment. Stáhnu se od Liama a pustím se do snídaně.Po očku ho, ale dál sledují. Tak zatraceně moc mu tenhle oblek sluší. Jo bude z něj sakra sexy právník.
Po snídani, nasedáme do aut. Liam ke mně a rodiče k Zaynovi.
Carmen ještě uklidí pokoje a pak může jít domů, víc ji dneska potřebovat nebudu. Naštěstí naši odpoledne odlétají zpět do Irska. Otec už měl dva hovory z firmy.
ČTEŠ
Golfista
FanfictionMladý arogantní golfista a student práv. Jak tohle půjde dohromady? Niall Horan nejmladší vítěz mistrovství světa v golfu. Nafoukaný fracek, kterému život postaví do cesty několik překážek. Liam Payne, chlapec se srdcem na pravém místě. Život se s n...