11. My baby

581 44 6
                                    

Liam – Fox_ie01
N

iall – TPWK-writer


O měsíc později

S Nialle jsme našly způsob, jak fungovat. Musím říct, že nám to celkem klapalo. Na hřišti jsme byli sehraní a mimo hřiště se to podstatně zlepšilo. Zayn byl spokojený a sponzoři taky.
Chodili jsme spolu pravidelně ven, někdy tak aby o nás ale novináři nevěděli. Ukazoval jsem Niallovi různá místa z mého světa a on zase mě z jeho světa. Dnes odpoledne ho mám vyzvednout a vzít na výlet. Je to jedna z věcí, kterou jsem naplánoval mimo Zayna.
To že se mi to vymklo z rukou jsem si přiznal nedávno, není to pro mě jen práce. S Niallem trávím čas rád, těším se na něj, ale nepřiznal bych to nahlas, ale ano jsem do něj zamilovaný.
Líbí se mi ten Niall, kterého mi ukazuje, ne ten namyšlený spratek, co byl na začátku, ale okouzlující, roztomilý a milý Niall. I když své výbuchy má stále, občas. Rozhodně je už ale zvládám přecházet lépe, prostě to k němu patří.

,,Mami nemůžu najít klíče od auta," houknu do bytu.
Auto jsem dostal k užívání asi dva týdny zpět, Nialla už štvalo, jak mi musí nějaká půjčovat anebo že musím jezdit autobusem. Takže jednoho dne po mě hodil klíče s tím, ať se ho pokusím nerozbít.
Ano, připadám si jako vydržovaná zlatokopka. Uvrtal jsem se do toho ale sám. Právě proto beru Nialla na takové výlety, co si mohu dovolit. Jako dnes, pojedeme kousek za město na pořádný výšlap. Těším se.

,,Tady Li," zavolá na mě mamka z kuchyně, kam se hned vydám. ,,Děkuju." Dám ji pusu na čelo. Není na tom dobře, zhubla a to hodně. Léky ji už několikrát změnili a teď to vypadá, že snad našli ty pravé.
Také bude za týden končit další kolo ozařování. Přišla o vlasy a byla z toho opravdu hodně smutná, pomohl mi v tomhle ohledu Zayn.
Zařídil ji paruku, která vypadá neuvěřitelně. Nikdo by si nevšiml, že to nejsou její vlasy.
Niall o tomhle stále neví a přemýšlím, že bych mu to dnes řekl. Měl by vědět pravdu. Už jen protože u nás semnou byl několikrát a s mamkou si opravdu rozumí.
,,Dávej na sebe pozor," strachuje se mamka. ,,Ty taky. Budu zpět snad do deseti," usměju se na ni.

Našel jsem nějakou rovnováhu v mém životě. Práce, Niall, škola, mamka. Zvládám všechno a od chvíle co mám školu dálkově se dokonce zlepšuji i mé výsledky tam.
Jediné co mi dělá starosti, je má nesmyslná zamilovanost. Vím, že Niall to necítí stejně a trochu mě to trápí. Já nakonec budu ten s bolavým srdcem, ale stojí mi to za to.

K Niallovi přijíždím o půl hodiny později.
Zarazí mě neznámé auto u domu. Má návštěvu? Zaseknu se v půli kroku, náš vztah je jen hraný a za zavřenými dveřmi si může dělat co chce.
Do teď jsem si nevšiml, že by spal s někým jiným, ale možná to přede mnou jen dobře skrývá. S obavou vejdu do haly, z obývacího pokoje jsou slyšet hlasy. Zayn, Niall a nějaká žena.
,,Ahoj." Vejdu dovnitř a pohledem přelétnu všechny okolo. Co se to tady sakra děje? Zírám na ženu, nejsem si jistý, jestli vidím správně.

Ráno začalo docela přívětivě. V kuchyni jsem se u snídaně sešel se Zaynem, kdy jsme probírali nějaké focení a rozhovor pro časopis. Sice to moc nemám rád, ale je to nezbytně nutné, aby se o mě mluvilo a taky propagace sponzorů.
Také řešíme nějaké akce klubu i sponzorů a kde je potřeba se ukázat i s Liamem. Ne, že by mi jeho přítomnost vadila, ale musí se učit na zkoušky. Tak se snažím mu dát co nejvíc volna a netahat ho po večírcích.
Ano, mám Liama svým způsobem rád.

GolfistaKde žijí příběhy. Začni objevovat