3. Waiter

484 42 0
                                    

Týden zaracha od Zayna se hodil, alespoň jsem se více soustředil na blížící se turnaj, který pořádá Anglie.
Tenhle musím vyhrát, je to moje domácí hřiště, byla by to ostuda.
Jo a konečně se Liam naučil čísla holí a musím říct, že je lepší a lepší.
Samozřejmě stále ho nemusím, ale začal jsem ho alespoň tolerovat.

Dneska má ale Liam zpoždění.
Doběhne celý udýchaný o hodinu později.
,,No výborně, můžeme jít trénovat," nenechám ho ani vydechnout a jdu rovnou ven.
,,Jak jinak," slyším ho říct, ale jde za mnou. Bágl s holemi naloží na vozík.
Je mi ten kluk u prdele, platím ho královsky jenom za nošení holí.

Uprostřed tréninku mu začne zvonit telefon. Naštvaně se na něj podívám.
,,To nemůžeš mít vypnuté vyzvánění? Potřebuju se soustředit," vystartuji po něm. ,,Mám, ale tohle je pracovní telefon, ten nevypínám," odsekne mi a hovor přijme.
,,Zayne? Jo jsme na hřišti, tak v půlce. Dobře... Vyřídím," položí hovor a telefon uklidí do kapsy.
,,Kontrola?" řeknu podrážděně. Potřeboval bych upustit páru ještě před mistrovstvím, ale pochybuju že mi to vyjde.
,,Počká na tebe, až skončíš v klubu, potřebuje ještě něco dořešit," oznámí mi. Dál už to neřeším a věnují se hře.

Po dalších dvou hodinách se přesouváme zpět do klubu. Liam si jde po své práci a já jdu do šatny. Hodím rychlou sprchu, obléknu se a jdu do zázemí klubu, kde by měl čekat Zayn.
Nejenom že je tam Zayn, ale i Liam.
,,Jsem tu." Sednu si na židli naproti nim.
,,Potřebuju dořešit příští týden přesun do hotelu. Liam už si zařídil na týden volno a bude ti k dispozici. Já tam budu taky, máš tam několik interview a dvě společenské akce. Nechci vidět žádné tvoje fotky v novinách a budeš se držet dál od alkoholu," hrne to ze sebe.
,,Jo chápu... Budu se snažit," pokrčím rameny. ,,Nialle já to myslím vážně. Tvým sponzorům se tvoje chování nelíbí, máš se zklidnit nebo na konci roku neprodlouží s tebou smlouvu." ,,A to mám žít jako mnich?" zeptám se nechápavě.
,,Ne jenom nechlastej a buď se svojí společností diskrétní," upozorní mě. ,,Bezva."
,,Teďka k tobě Liame, budeš mít pokoj hned vedle Nialla, tam kde s ním nebudu já budeš ty. Na společenské akce jdu s ním já, ale ty se můžeš přidat je to pouze na tobě. Jediné, co tak na ně musíš mít oblek, jsou to akce největších sponzorů turnaje." ,,To mi tam jako hodláš dělat garde?" naštvaně se na něj podívám.
,,Když je to potřeba, nechci řešit žádný další tvůj skandál," štěkne po mě.
,,Super." Naštvaně se zvednu a odcházím, ať si všechno vyřeší sám. Už mě to nezajímá.
Budu muset vymyslet, jak se Zaynovi ztratit.

Se Zaynem sedíme další hodinu, říká mi, co jak bude probíhat, kdy dát na Nialla pozor a celkově jak takový turnaj vypadá, protože jsem to neviděl ani v televizi.
Do teď jsem se o něco jako golf ani nezajímal. Během chvíle jsem se musel našprtat všechny věci okolo, aby byl pan Horan spokojený. Nebýt těch peněz tak tu po prvním týdnu ani nejsem. Ten spratek mě tak vytáčí, ale držím se. Myslím, že by Zayn nebyl rád, kdybych mu rozbil hubu. Nebo možná jo? Vytáčí i Zayna. A to pořádně.

Z klubu mě Zayn vyhazuje v centru a jdu rovnou do autoškoly. Můj život nabral nečekaný směr. Vždy pro mě byla škola na prvním místě, ale teď na ni není tolik času.
Už nejsem poctivě připravený na všechny zkoušky. Dokonce začínám uvažovat o dálkovém studiu. Chvílema to přijde stupidní i mě, vzdávat se školy kvůli práci. Jenže to je práce, kterou potřebuju. Platí účty a mamka si může oddechnout.

V autoškole se nedokážu pořádně soustředit, instruktor začíná být podrážděný, a nakonec končím o deset minut dřív. Už na to neměl prostě nervy. Nedivím se mu, ten turnaj mě začíná pěkně děsit. Mám obavy, že pokud Niall nevyhraje bude to má chyba. Nevím jak a nevím proč, ale on si důvod určitě najde.

GolfistaKde žijí příběhy. Začni objevovat