9. Parents

543 46 4
                                    

Niall - TPWK-writer

Liam - Fox_ie01

Dnes je den, kdy přijedou Niallovi rodiče. Mají dojet odpoledne, čeká nás společná večeře a zítra návštěva klubu. Taky kvůli tomu mám přespat u Nialla, abychom ráno společně s nimi posnídali, pak se přesuneme do klubu na green a společný oběd v restauraci klubu. Pak už naštěstí odlétají.
Nejsme si jistý, jak to zvládne Niall. Navíc mezi námi panuje taková zvláštní atmosféra od toho polibku. Zayn byl nadšený. Hned druhý den ráno byli toho plné noviny.

'Niall Horan, na návštěvě u svého přítele.'
'Niall Horan poznává normální život.'
'Poprvé ve vážném vztahu! Máme očekávat prsten?'

U toho jsem se upřímně zděsil, protože do toho mě snad Zayn nutit nemůže.

'Žhavý noční polibek!'

U toho se Zayn málem rozplynul blahem, přísahám myslel jsem, že vyletí z kůže. Chválil mě ještě druhý den, jak to byl perfektní tah, vzít Nialla k nám a políbit ho.
Pořád nevím, co si o tom myslet, chtěl jsem ho políbit. Ne kvůli debilním novinám a titulkům, ale protože jsem já chtěl! Toužil jsem potom a Niall nejspíš taky.
To mě dostatečně vyděsilo. Další zděšení přišlo, když mi došlo že mi je s Niallem dobře, že na něj myslím až podezřele často a že se za ním těším!
Z části to nejspíš bude tím, že na mě není Niall už tak protivný. Tedy protivný je pořád, ale ne tak často a většinou na lidi kolem nás. Nevím jestli to patří k divadlu se vztahem a tolik se hlídá nebo protože na mě protivný nechce být. Možná mu návštěva u nás doma opravdu otevřela oči. Nevím.

Obléknu si tmavě modrý oblek, tentokrát musím uznat, že se Zayn překonal. Tedy s tímto oblekem, na zítřek mám nachystaný pudrově růžový, z toho jsme tak nadšený nebyl, než jsem si ho zkusil.
Vypadá to, že mi Zayn nebo vlastně Niall dělá zásobu obleků. Všechny si totiž mohu nechat a nejsou to žádné laciné značky, ale opravdu kvalitní a módní obleky.
Aspoň na začátku své pracovní kariéry budu vypadat k světu.

,,Mami?" houknu do bytu poté co uslyším dost nespecifikovatelný zvuk. ,,Mami!" Zvrací, zase jí je špatně. Vyletím hned ke koupelně.
,,Jsem v pohodě Liame." Akorát se zvedá ze země. Hned jsem u ní, abych ji pomohl na nohy.
Dostala další kolo ozařování i chemoterapií. Nádor se zvětšil. Nejen že je v plicích, ale teď už i část v hrudní kosti a mozku. Zhoršila se.
I když má lepší doktory, intenzivnější léčbu, lepší léky. Nevím, co mohu ještě udělat, opravdu nevím.

Zayn zařídil špičkovou kliniku, nejlepší doktory. Niall o tomhle nic netuší a doufám, že to ani nezjistí v nejbližší době. Nechci jeho soucit, nechci soucit nikoho. Jen potřebuji, aby byla mamka zdravá.
,,Je ti zle, neměl bych tě tu nechávat," povzdechnu si a pomohu ji k umyvadlu, kde si vyčistí zuby.
,,Liame, zvládnu to. Není to nic, co bych neznala. Niallovi přijedou rodiče a chtějí tě poznat. Musíš tam být." Utře si pusu a slabě se na mě usměje.
,,Musím být s tebou, jsi moje máma. Nic není důležitější než ty." Zamračím se a vedu ji do postele. ,,Jenže já chci, aby jsi tam byl pro Nialla." Lehne si a natáhne ke mně ruku.
,,To ale nebudu tady pro tebe," povzdechnu si a sednu si na kraj postele. ,,Li, no tak. Podívej se, jak krásný chlap jsi. Jsem na tebe pyšná." Políbím hřbet její ruky a pohladím ji po zpocených vlasech.
,,Určitě to zvládneš?" Mám prostě strach, co když se jí udělá zle a někde spadne? ,,Zvládnu a kdyby něco zazvoním na Monicu. Teď už jdi ať na tebe nečeká. A pozdravuj Nialla i Zayna." Povzdechnu si a dám ji pusu na tvář.
,,Dobře, budu je pozdravovat. Pa mami." Ještě jednou ji políbím než skutečně musím jít, abych to stihl.

GolfistaKde žijí příběhy. Začni objevovat