Niall TPWK-writer
Liam Fox_ie01
Týden intenzivních tréninků uběhl až moc rychle. S Niallem jsme na sebe neměli moc času a když už by čas byl, nebyla prostě chuť, zůstávali jsme tak na pokoji, koukali na filmy a tulili se. Aspoň vždy, když jsme nemuseli na nějaký pitomý večírek. Byla to ještě větší otrava než normálně. Potkávali jsme defacto stejné lidi a vedli stejné řeči. Z toho posledního jsme doslova utekli Zaynovi pod nosem. Už jsme na to neměli ani jeden.
Dnes začíná turnaj. Niall nastupuje jako třetí, takže umístění se budeme dozvídat postupně a může se kdykoli změnit. Niall se mi zdá až moc klidný, dokonce si v koupelně prozpěvoval. To je u něj velmi neobvyklé, většinou před turnajem je tichý a zamyšlený.
Společně sejdeme na snídani, kde se připojíme k Zaynovi a Perrie. ,,Dobré ráno," usměju se na ně a na stůl si položím talíř s vaflemi a kávu.
,,Dobré," oplatí mi. ,,Ahoj," culí se Niall, když si sedá vedle mě. Vidím že i Zayn je překvapený a se zájmem si ho prohlíží.
,,Nialle? Jsi v pohodě?" zeptá se po chvíli. ,,Jo proč bych nebyl?" zvedne Niall hlavu od jídla.
,,Protože jsi veselý, normálně býváš dost tichý," pohladím ho po stehně. Niall se natočí na mě a usměje se. ,,Mám dobrou náladu, vím že to dopadne dobře," pokrčí rameny, nahne se ke mě a políbí mě.
,,Tvůj optimismus bych chtěl mít," brble si Zayn pod nos.Po snídani se vydáváme do klubu, oba se jdeme převléknout a už i s holemi se vydáváme na trávník. Nialla dobrá nálada neopouští a vypadá to, že ho nemůže nic rozhodit. Jsem rád. Ať turnaj dopadne jakkoli my dva se zase vrátíme k Jamesovi a budeme spolu. Na ničem víc nezáleží.
Jít třetí v pořadí je dobré v tom, že mám odehráno brzo, ale na nic, že budu sledovat ostatní. Kdokoliv, ale opravdu kdokoliv mě může přehrát. Stojím na odpališti. Tak buď a nebo. Letos mi je opravdu jedno jak skončím. Titul pro mě dávno není to nejdůležitější, to je James, Kristen, Zayn a hlavně Liam.
Napřáhnu se k odpalu, podívám se po Liamovi, který stojí kousek opodál a nervózně mě sleduje.
Odpálil míček a ten letí správným směrem. Další jedno šťouchnutí a první jamka je za mnou.
Přecházíme k další. ,,Li," natáhnu k němu ruku a on mi vymění hole.
S další jamkou se dostávám do vedení.Pyšně se usmívám, je úžasný. Nevím kde se vzala tahle lehkost se kterou hraje, ale rozhodně je to o moc lepší než když byl vynervovaný a soustředil se na výsledek. Samozřejmě, že mu na výsledku stále záleží, ale jde vidět že si hru užívá a to mě nesmírně těší.
,,Jde ti to skvělé lásko," usměju se na něj, když mu podávám další hůl na odpal. Niall se na mě podívá a zářivě se usměje. Převezme si hůl, ale vzápětí chytá mou ruku a přitahuje si mě k sobě. Než se stihnu vzpamatovat políbí mě. Kolem nás to zahučí a ozve se potlesk.
,,Nialle," zaúpím. Mám chuť se schovat. Nestydím se za něj, to vůbec ne, ale je to trapné. ,,Ale no tak." Pohladí mě se smíchem po tváři. Mrkne na mě a jde odpalovat. Teď se cítím jak zamilovaná puberťačka. Zamilovaná do svého profesora.Niall se drží ve vedení, jde mu to skvěle. Už mu zbývá jen posledních pár jamek, když tady nic nezkazí je velká šance že vyhraje i když šel mezi prvními.
Napřáhnu se odpálím. Poslední jamka padá. Od fanoušků svým výkonem dostanu velký potlesk, pak pískání. Končím s dost velkým bodovým na předstihem. Teďka už to bude jenom o náhodě. Dojdu až k ohraničení, kde je zóna pro fanoušky. Rozdám několik podpisů, nechám se několikrát vyfotit než se rozejdu za Liamem a Zaynem.
,,Pojď, už budeme jenom koukat a doufat, že někdo nezahraje líp než já," usměju se na Liama a po jeho boku jdeme ke golfovému autu. Liam do něj dává bágl s holemi a já si vyndávám vodu abych se napil. Zayn nás dojde vzápětí.
ČTEŠ
Golfista
FanfictionMladý arogantní golfista a student práv. Jak tohle půjde dohromady? Niall Horan nejmladší vítěz mistrovství světa v golfu. Nafoukaný fracek, kterému život postaví do cesty několik překážek. Liam Payne, chlapec se srdcem na pravém místě. Život se s n...