Niall TPWK-writer
Liam Fox_ie01
S Niallem jde vše výborně. Vypadá to, že je to ještě lepší než dřív. Nastoupil jsme zpět na své staré místo u něj. Jen teď už mě tak nehoní a místo toho, aby po mě křičel co mu podávám mě líbá a kroutí hlavou že tuhle hůl nechce. Je to sladké. Připadá mi jako kdyby jsme byli na nějakém zamilovaném obláčku. Trochu se bojím kdy praskne.
To mě teď ale moc netrápí, teď je to takhle a vyhovuje mi to. Trávím s nimi opravdu hodně času a domů se dostávám už jen minimálně a vždy to je na noc. Ještě jsem si Nialla nepustil takhle k tělu a zdá se že to chápe. Pořád tu je prostě ten pocit, že na něj sahala jiná, že on sahal na ni. Neumím se toho zbavit i když bych měl. Prostě to chce jen čas.
Dnes jsem se rozhodl kluky překvapit. Nachystal jsem s sebou do krabičky svačinku pro Jamese, jen nějaké ovoce, zbytek si koupíme na místě a vyjel k Niallovi. Nečeká mě takhle brzy a doufám, že ho překvapím. Zaparkuju před jeho domem, odemknu si a hned je slyším v jídelně. Takže vzhůru už jsou. ,,Dobré ráno." usměju se na ně když vejdu. Nejdřív jdu dát Jamesovi pusu do vlásků a potom políbit vykuleného Nialla. ,,Co, co tady děláš?" dostane ze sebe, když se odtáhnu. ,,Přišel jsem vás překvapit. Máte dosnídáno, skvěle," konstatuji, když vidím prázdné talíře. ,,Jo máme, dáš si?" hned Niall vstává. Já ho ale zastavím a přitáhnu do své náruče. ,,Nedám. Jděte se obléct, vezmu vás na výlet." Dám mu pusinku a pustím ho, aby se mohl jít připravit. ,,Na výlet? Kam?" Musím protočit očima. ,,Nebuď zvědavý je to překvapení a teď šup." Niall bere James a odchází s ním nahoru. Já mezitím nachystám Jamesovu tašku ke kočáru, zkontroluji v ní pleny, aby je měl na celý den, náhradní oblečení a přihodím jeho oblíbenou přesnídávku, lahev s vodou a druhou s čajem. Nějaké kukuřičné křupky a mohlo by to být vše.
Niall schází schody dolů po dvaceti minutách už připravený s Jamesem v náručí. ,,Tak pojďte." Otevřu mu dveře a vezmu i kočárek. Předěláme autosedačku do mého auta, nechci aby Niall něco tušil, nastoupíme a vyjedeme. Má ruka automaticky vyhledá Niallovo stehno, které hladí. ,,Řekneš mi už kam jedeme?" zkouší to znovu. ,,Ne, ale bude se vám to líbit. Oběma." usměju se.
Chytím ruku co mi jezdí po stehnu, zvednu ji a dám pusu na její hřbet. Liam se lehce usměje, položím ji zpět, ale nepouštím.
,,Zayn mi ráno volal," povzdechnu si, protože se mi nikam o víkendu nechce, ,,V sobotu je charitativní akce a já se tam musím ukázat. Tak jsem se chtěl zeptat jestli půjdeš semnou." ,,Jistě, že půjdu. Co James, bude hlídat Perrie?" Jsem moc rád, že souhlasí. Bude to první akce, kde se ukážeme společně a tím definitivně potvrdíme, že jsme opět spolu.
,,Ne Perrie jde se Zaynem. Kristen si bere tenhle víkend Jamese a pojedou na nějakou chatu do přírody s její kamarádkou." Vlastně budu o víkendu sám. Nikdy mi nepřišel ten barák tak velký a prázdný, to jenom když James odjede s Kristen pryč. Jako bych se tam ztrácel.Z mých myšlenek mě probere až Jamesovi zapištění: ,,Son!"
Rozhlédnu se kolem sebe, kde proboha vidí slona, než mi padne zrak na obrovský billboard se slonem ukazujíc směr ke vchodu ZOO.
,,Dobrý nápad pane Payne," zaculím se na něj, přitáhnu si ho k sobě a dám mu pusu.
Vylezeme z auta, jdu vyndat Jamese a Liam mezi tím z kufru vyndá kočárek. Složí ho, pověsí tašku s věcmi.
Jamese dávám do kočárku, až vevnitř mu dovolíme pobíhat kolem nás.
Li, se ujímá kočárku a vyrážíme směr kasy. Tady ho předběhnu a koupím vstupenky.
,,Já Vás pozval," hudruje. ,,Ano, ale to neznamená, že budeš všechno platit. Můžeš pak Jamesovi něco koupit... Hmm." S tím si ho přitáhnu blíž a jeho naštvanost rozptýlím polibkem.
,,Jdeme." Jednou rukou drží kočárek a druhou chytne moji ruku. S přiblblým úsměvem, jako puberťačka na prvním rande, vcházím do ZOO.
ČTEŠ
Golfista
FanfictionMladý arogantní golfista a student práv. Jak tohle půjde dohromady? Niall Horan nejmladší vítěz mistrovství světa v golfu. Nafoukaný fracek, kterému život postaví do cesty několik překážek. Liam Payne, chlapec se srdcem na pravém místě. Život se s n...