17. The second chance

549 44 4
                                    

Liam Fox_ie01

Niall TPWK-writer


Sedám do svého auta, v kufru už mám vše potřebné.
James je dneska ještě s Kristen, tenhle turnaj si ho vzala k sobě, ale na mistrovství jede semnou. Což znamená, že poletí i Perrie a z toho byl zase nadšený Zayn. Cestou k Liamovi se ve vzpomínkách vracím zpět. Jak moc jsem byl překvapený jeho telefonátem, kdy mě to udělalo opravdu radost a turnaj jsem nakonec vyhrál. Akce sponzorů ze které jsem odešel. Nebavilo mě poslouchat ty jejich snobské řeči.
Liam a pak i James mě změnili a to víc než jsem si připouštěl. Dívám se na všechno úplně jinak než dřív. Také se změnili mé priority. Na prvním místě je vždy moje rodina a tou myslím Jamese, Liama, Zayna a Kristen.

Zastavuji před barákem kde Liam bydlí vystoupím a čekám až přijde. Za chvíli se otevírají vchodové dveře a Li vyjde. Dneska mu to obzvlášť sluší. Aniž bych chtěl na tváři se mi vykouzlí úsměv.
,,Ahoj," pozdravím ho, když je skoro u auta. Otevřu mu dveře.
,,Ahoj," odpoví a na tváři má lehký úsměv. Nasedne do auta, zavírám za ním dveře. Obejdu auto a sedám za volant. Rozjezdu se večerním Londýnem. Vyjedeme kousek za město.
,,Chceš mě unést?" zvědavě vypadne z Liama. ,,No jistě, unáším tě na rande," rychle se po něm podívám s úsměvem.

Zastavuji na malém parkovišti u lesa. Oba vystupujeme. Liam se nedůvěřivě rozhlíží. Vytáhnu z kufru velkou tašku a košík, zabouchnu a zamknu auto.
,,Pojď, bude se ti to líbit." ,,No dobře," odpoví mi nedůvěřivě.
Rozejdeme se spolu, je to opravdu jenom kousek, než narazíme na mítinku, schovanou mezi stromy.

,,Otoč se zády, prosím," poprosím Liama, musím to připravit. Dopředu jsem se bál, aby to někdo nevzal.
Vyndám deku z tašky, roztáhnu ji. Dále dva pohodlné polštářky. Na lehké osvětlení koule na baterky.
Z košíku vyndám jídlo a pití, nealkoholické víno s bublinkami. Jsem tu autem a potřebuju to odřídit zpět.
,,Můžeš," stoupnul si vedle Liama a čekám na jeho reakci.

Otočím se a zadívám se na to co připravil. Překvapeně se podívám na deku a pak na Nialla. ,,To je krásný Ni." Široce se na něj usměju. ,,Líbí se ti to?" Nejistě se zeptá. ,,Líbí a moc." Společně se posadíme na deku a Niall do dvou skleniček naleje nealko víno. Tím mě mile překvapí, opravdu se změnil. Vezmu si od něj jednu ze skleniček a lehce si přiťukneme. ,,Na dnešní večer." Usměje se na mě. Upijeme a skleničky odložíme stranou.

Niall se natáhne po talířku na kterém jsou nachystané jednohubky. ,,Chystal jsi je sám?" Povytáhnu obočí. ,,Ani omylem." Rozesměje se Niall a já se k němu přidám. ,,V tom případě ochutnám." Podívá se na mě trochu dotčeně. ,,Ne ze bych nevěřil ve tvé schopnosti Ni, ale už jsem těm viděl v kuchyni." Niall a kuchyň zatím dohromady moc nešly. ,,Náhodou chystám jídlo pro Jamese." Pyšně se vypne. ,,Tak až přejdeš z kašiček na něco lépe vypadajícího dej vědět." Popíchnu ho. ,,Hej." Šťouchne mě do boku ale usmívá se. ,,Jen tě škádlím." Chci ho pohladit po tváři, ale na poslední chvíli se zaseknu. Niall si toho všimne a zatváří se zklamaně. 

,,Nialle.." ,,Chápu to Li." Přeruší mě. ,,Ne, nechápeš. Zlobím se na tebe, bolí mě to co jsi udělal ale chci ti dát druhou, poslední, šanci. To znamená že to mezi námi nemůže stát, nemůžu ti to dál vyčítat." Je z toho trochu zmatený. ,,A co tím chceš říct?" Svraští obočí. ,,Tohle." Vezmu mu talířek z rukou, odložím ho a za zátylek si ho přitáhnu do polibku.

GolfistaKde žijí příběhy. Začni objevovat