18. Grandparents

573 42 4
                                    

Niall TPWK-writer

Liam Fox_ie01


Ráno se budím brzy, i když mám volno spát se mi už nechce. Z postele jdu rovnou do koupelny a obléct se do běžeckého. Za úsvitu už vybíhám z bytu do blízkého parku. Hodina běhu po ránu mi vždy přijde vhod.

Jenže dnes mi celou hodinu v hlavě běhala jediná myšlenka, Niall. Dnes přijedou jeho rodiče. Bude tam mít Zayna? Nebo chůvu? Kristen? Netuším. Ale vím, že nechci aby na ně byl sám. Po běhu si dávám rychlou sprchu, oblékám se do béžových kalhot, bílého trika a v chodbě krom bot beru ještě černou koženou bundu. Doufám, že tohle není velký krok vedle. Autobus mi jede během deseti minut a u Nialla jsem o další půl hodinu později. Ještě jednou se pořádně nadechnu než zaklepu. ,,Dobý den Liam." pozdraví mě Carmen. ,,Dobré ráno Carmen." usměju se na ni, když mě pouští dál. ,,Je hezké vidět vás." usmívá se i ona a lehce mě obejme. ,,Taky vás rád vidím. Niall je už vzhůru." Carmen pokýve hlavou a se spikleneckým úsměve ukáže ke kuchyni odkud se ozývá už chichotání Jamese.

,,Dobré ráno vy dva," usměju se když vejdu do kuchyně. ,,Liame?" vykulí na mě oči Niall. ,,Li, Li, Li," natahuje ke mě James ručičky.
,,Promiň že jdu neohlášeně, ale říkal jsem si jestli se ti nebude hodit podpora před rodiči." nervózně se usměju. Nevím co na to řekne, třeba to chce fakt vyřešit sám. ,,Jsem rád, že tu jsi. Ale nemusel jsi, nějak bych to zvládl." dojdu až k němu a pohladím ho po tváři. ,,Já vím, že zvládl." vydechnu s pohledem upřeným do jeho očí. ,,Jen jsem tu pro tebe chtěl být." dodám. Niall se na mě usměje, ruce mi dá kolem krku a políbí mě. Jediný komu se to nelíbí je James, který zvyšuje svou hlasitost.

,,Omlouvám se chlape, pojď sem." Pustím Nialla a vezmu si ho do náruče. ,,Ty umíš být pěkně hlasitý když něco chceš viď. Jako tvůj tatínek." uchechtnu se. ,,Ako táta." přitakává mi James. ,,Hej. To jsme si nedomluvili." čertí se na oko Niall. ,,Však je to pravda." druhou rukou si ho za pas přitáhnu k sobě a lehce ho líbnu.

,,Snídal jsi?" zeptá se Niall. ,,Ještě ne, jen jsem byl běhat a jel rovnou k tobě." Položím Jamese zpět do jeho židličky, aby se najedl. ,,Tak sedat." zavelí Niall. Nejspíš mi chtěl donést snídani, je ale hned vyhozen. Nakonec snídani přinese Carmen spolu s ranní kávou. ,,Děkujeme Carmen." poděkujeme ji oba dva. ,,V kolik mají přijet Ni?" Carmen udělala míchaná vajíčka, takže druhou rukou mám volnou a mohu tak držet Niallovu ruku. ,,V deset." povzdechne se. ,,Před obědem si chtějí promluvit." Odložím vidličku a zadívám se na Nialla. ,,Zvládneme to. Společně."

,,Jo zvládneme." Stisknu mu ruku na zpět.
,,Kde je vůbec Zayn a Perrie?" Rozhledně se kolen sebe jako by čekal odkud se Zayn vynoří.
,,Dneska mají svůj program, dal jsem jim volno," pokrčím rameny a zaměřím se na Jamese. Který má snídani všude možně, jenom ne na talíři. Obratně všechno vrátím zpět.
James v jedné ruce drží lžíci, ale má ji spíš jako rekvizitu, protože baští rukama.

,,Jimi podej mi tu lžíci, pomůžu ti." James mi ji podá. Naberu vajíčka a přiblížíme se k jeho obličeji.
,,Otevřít," zaculím se na něj.
,,Ne, letato," zažvatlá.
Nervózně se podívám po Liamovi, který mě s úsměvem sleduje.
,,Opravdu jsi dal Zaynovi volno? On jediný dokáže rodiče zkrotit," je Liam překvapený.
Udělám zvuky jako letadlo a s kličkující lžičkou zaparkuju v Jamesově otevřené puse.
,,Jo dal, nejvyšší čas se našim postavit sám." Znovu naberu na lžíci snídani a letadlo už vzlétá.

GolfistaKde žijí příběhy. Začni objevovat