5. A golf tournament

491 43 3
                                    

Niall - TPWK-writer

Liam - Fox_ie01

Ráno vstanu brzy. Obléknu na sebe bílé kalhoty a bílé tričko. Ještě čepici na hlavu a jdu dolů na snídani.
Dám si jenom kafe, zeleninu a celozrnný toust. Víc do sebe před turnajem nedostanu.

O chvíli později vchází i Liam. Zayn se k nám dneska nepřidá, má na práci lézt do zadku sponzorům.
,,Dobré ráno," řekne Liam, když si přinese snídani ke stolu. ,,Jak pro koho," odseknu. Včerejší tréning byl katastrofa a já potřebuju dneska zazářit. Tohle musím prostě vyhrát.

A večer hodlám tu výhru náležitě oslavit. Což bude znamenat ztratit se Zaynovi, ale to snad nebude takový problém. Na večírku budou i sponzoři a já doufám, že ho zaměstnají natolik aby mě přestal hlídat.

Počkám až dojí i Liam a společně se vydáme do šaten. Pořád musím sekat dobrotu i po dobu turnaje.

Na dráze už je slušet hluk fanoušků. Dneska se tu sejde deset nejlepších golfistů Anglie. Startují jako třetí.
Procházíme vyhraněnou uličkou, kde po stranách stojí fanoušci.
S tímhle se vždy počítá, a tak se rozejdu k nim abych rozdal několik podpisů. Na tváři mám úsměv, kterým obdařím nejednu fanynku nebo fanouška. Nechám je vyfotit několik selfie fotek.
Tuhle pozornost si užívám. V kapse u trička mi dokonce skončí i pár telefonních čísel, ale ty jsem nikdy nevyužil. Já si společnost vybírám na jiných místech, nechci žádného fanatického fanouška.

Den nezačal nejlíp aspoň pro Nialla nejspíš ne. Je pěkně rozmrzelý na snídani, ale určitě jde jen o nervozitu. Cítím, jak moc chce vyhrát.
Po snídani se vydáme do šatny a potom procházíme kolem fanoušků. Upřímně mě překvapilo, kolik má Niall fanoušků nebo že vůbec někdo takhle fandí golfistům. Nějak nechápu proč. U fanoušků se zdržíme déle a teď si musíme pospíšit na hřiště.

Turnaj je zahájen a Niall mi přijde čím dál nervóznější. Stojí u jedné z velkých televizí a vypadá to, že si každou chvíli začne kousat nehty.
Jakmile se blíží jeho čas jdeme na hřiště. Ještě jedou kontroluji hole, pro jistotu. Nechci to Niallovi zkazit. Ať je protivný sebe víc, vím že dost dře aby byl nejlepší.
Vím jeho výsledky, vím, jak dobrý může být a doufám, že dnes poddá nejlepší výkon vůbec. Zaslouží si vyhrát.

Beru hole a následuji Nialla. Podávám mu hůl, se kterou vím že chce začít.
Kontroluje si hůl, kontroluje i terén. Teď je z něj profesionál. Zahlédnu i Zayna, který se připojuje k čumilům opodál.
I on ví, jak je to pro Nialla důležité. Povzbudivě se na mě usměje. Teď už to má Niall ve svých rukou.

Snažím se soustřeďuje jenom na míček a jeho odpal. Úplně vytěsnil fanoušky.
Potřebuju být sám se sebou.
Samozřejmě, že mě žere včerejší tréning, ale pro teď to musím hodit za hlavu a soustředit se na to abych to neposral.
Naštěstí Jason startuje až po mě.

Konečně přijdu na řadu a přestanu sledovat dva soutěžící přede mnou. Několikrát naznačím odpal, než se opravdu napřáhnu a neomylně trefím míček. Ten dopadne, tak půl metru od jamky.
Prodám Liamovy hůl a on mi ji vymění za jinou.
Na další jamku a překážku v podobě jezírka si vyžádal úplně jinou hůl.
Do odpalu se pořádně opřu a míček přeletí jezírko a dopadne na trávu za ním.
Davem kolem hřiště se ozve jásot a pískot. Sám jsem rád.
Dojdu k míčku a jedním dalším odpalem končí v jamce.

GolfistaKde žijí příběhy. Začni objevovat