Am tresarit ca arsa cand m-am lovit de cineva, fiind abrupt patrunsa de gandurile mele ca nici nu mi-am dat seama pe unde mergeam. Ma gandeam atat de intens la cum sa dau de Hardin si de Ben, desigur si nu am observat ca...
-Esti in regula? a spus Zayn, masandu-mi umerii.
Ochii lui se uitau indrijorati la mine in timp ce m-am scarpinat pe ceafa, inca adancita in gandurile mele. M-am strambat iritata de situatie si nici macar nu mi-am cerut scuze. Am ramas acolo tacuta, strambandu-ma in timp ce ma concentram la gandurile mele. Nu aveam timp sa discut cu Zayn si acum categoric trebuia sa aflu unde era Hardin, fara sa ma las distrasa de nimic.
-Kim, nu ne-am izbit atat de tare, de ce nu vorbesti? a spus, uitandu-se derutat.
-Uhm, sunt ok, eu doar ma gandeam la ceva, chiar imi pare r...
-Stii ce, chiar voiam sa dau de tine oricum, m-a intrerupt.
-Serios? De... ce? am vorbit rar si apasat.
Cand am pus intrebarea, ochii sai maronii au stralucit ca doua cristale pretioase, in timp ce buzele lui au afisat un zambet mirific. Arata al naibii de bine si doar mi-a zambit. Nu e ca si cum s-ar fi straduit sa faca un efort mai mare.
-Merg la petrecerea fratiei din Colegiul de Est si ma gandeam daca... ai vrea sa mergi cu mine?
La naiba! Stiam eu! Mereu Zayn ma invita sa iau masa cu el, sa il insotesc undeva sau sa chiulesc cu el pentru o plimbare, desigur, asta de fiecare data cand eu si Harry nu mai vorbeam si eram certati. Puteam sa pariez ca asta voia, si nici nu a pomenit bine ceea ce a vrut sa zica si mie mi se facuse pielea de gaina. O petrecere a fratiei? Asta nu era cumva una din petrecerile acelelea ale studentilor in care se bea peste masura si si-o trag pe mesele din sufragerie sau in dormitoare? Ce? Ce tot spun? De ce stateam sa ma gandesc la asta cand eu aveam ceva mult mai important de facut? Nu ma puteam lasa distrasa de nimic acum, si categoric trebuia sa scap de asta, oricum. Zayn nu isi putea imagina pur si simplu ca as fi mers la o petrecere a fratiei cu el, tot el, profitand de fiecare data cand eu si Harry... mda.
Nu eram o buna mincinoasa si categoric nu as fi putut inventa o scuza plauzibila ca sa ies din asta. Stiam ce vrea si speram ca ma invita doar ca intre prieteni, desigur. Dar si asa, nu as fi putut sa ma concentrez pe altceca in momentul asta, trebuia sa il gasesc pe nenorocitul de Hardin!
-De ce? am vorbit fara sa il las sa termine.
-Pai, in fiecare an, inainte cu o zi de a merge in Canada mergem la petrecerea fratiei.
-O petrecere a fratiei nu este pentru cei de la colegiu?
-Da, am precizat asta.
-Atunci ce cauta niste liceeni acolo, sarbatorind plecarea din ziua urmatoare?
-Nu iti inchipuii ca va merge tot liceul, numai noi... vreau sa spun, gasca.
Poftim? Adica si Harry va fi acolo? Ce? Nu! De ce imi bat capul cu asta? Ultima petrecere de oameni mari la care am fost nu mi-a cauzat prea bine, iar acum o petrecere a fratiei? Cine stie ce fel de persoane mergeau acolo daca Zayn si Harry erau invitati. Cat alcool era acolo si cate tarfe, chiar daca ala era colegiul renumit la care mergea si Ben, tot nu cred ca erau cele mai potrivite persoane acolo.
-Uite, Zayn... eu nu...
-Stiu ce vrei sa spui, si poti sta linistita, Harry nu va veni.
-Nu?
-Singurul Styles de acolo va fi fratele lui, dar nu cred ca e vreo problema, nu?
Bingo! Beculetul stralucitor din capul meu s-a aprins nastrusnic, muscandu-mi dur buza in timp ce am primit informatia de care aveam nevoie. Evident ca Hardin si Ben erau acolo, de ce nu m-am gandit la asta de prima data de cand Zayn a pomenit numele colegiului. Stiam ca Hardin si Ben erau in acelasi loc, eram atat de sigura, iar petrecerea asta era locul in care ii voi gasi. Puteam deja sa mi-l imaginez pe Hardin cum il hartuia pe Ben si il impingea spre ispita. Sunt sigura ca din cauza lui, Ben a inceput din nou sa fie un impatimit al jocruilor de noroc. Si de data asta nu mai aveam nevoie sa ma gandesc de doua ori sau sa obtin niste dovezi, stiam. Unde altundeva puteau sa dispara acei bani? Totul era in regula cu Ben pana cand Hardin a aparut in peisaj, si pana si mama, ocupata mereu cu munca, si-a dat seama de asta. Il cunosteam pe Hardin mai mult decar credea el si sunt mai mult ca sigura ca acolo este mana lui si ca el l-a influentat, iar Ben nu a putut sa reziste. Asta este motivul pentru care a fost atat de trist in ultima saptamana? Sa-l fi ajutat Hardin cu niste bani la inceput, iar acum sa fie ingropat in datorii si sa-l hartuiasca? Dumnezeule!
CITEȘTI
One Shot I. Xiovol
ActionCand intunericul te vaneaza insetat, nu poti fugi cu scopul de a gasi lumina, dar te poti confrunta cu el cu scopul de a-l lumina. Trecutul este o umbra grea, iar dragostea este un prototip nedescoperit. Adrenalina ne tine in viata, iar timpul este...