Am sarit ca arsa in sezut, facand ochii mari cand m-am trezit in bezna infricosatoare a camerei, presandu-mi acum palma pe piept exact ca si cum as incerca sa-mi opresc bataile agitate ale inimii, incercand sa ma linistesc cand am simtit o mana peste talia mea.
-Hei, esti bine?
Am tresarit ca naiba, intorcandu-ma si vazandu-l pe Harry in pat, corpul sau fiind infasurat in paturile patului, la o mica distanta de al meu, simtindu-i acum corpul descoperit si fierbinte lipindu-se de al meu. C-ce... cum? Ce naiba a fosta asta? Adica mai devreme Harry era deasupra mea si... si imi spunea tot felul de lucruri infricosatoare in timp ce ochii lui... ah! Doamne! Asta a fost un cosmar si... stai! Cum am adormit eu, cum naiba am adormit, cu el?!
-Ia-ti mainile de pe mine! am strigat, sarind din pat si megand cu spatele pana s-a lipit de peretele camerei.
-Kim, ce dracu? a spus ridicandu-si fata obosita, ochii lui tinandu-se cu greu deschisi.
-Aprinde lumina! am tipat nervoasa, simtindu-ma sufocata de intuneric.
L-am privit pe Harry, ridicandu-se usor in timp ce a aprins lumina, inima mea linistindu-se brusc exact ca si cum acea lumina mi-a adus o doza de siguranta.
-Hei, ai avut un cosmar? a spus, ocolind patul mare si venind mai aproaoe de mine.
-Nu! Stai acolo! am tipat, acoperindu-mi fata.
Oricat as fi incercat sa-mi scot acea imagine din minte, era imposibil si inca nu-mi vine sa cred ca nu a fost real, asta pentru ca parea atat de real. Totul parea ca si cum asta s-a intamplat acum cateva secunde, dar realitatea m-a contrazis brusc, si m-am trezit aici cu el? In pat, impartind aceeasi patura. Nici nu stiu cand am adormit si cat era ceasul, dar...
-Kim, uita-te la mine.
-Nu, Harry, lasa-ma!
Harry mi-a ignorat cometariul, presandu-si acum mainile de soldurile mele in timp ce privirea lui era derutata, parca incercand sa descifreze toate astea si abia acum am realizat de ce se uita asa, o lacrima scurgandu-se acum pe obrazul meu, dar fara sa-mi dau seama ca practic am izbugnit in plans, cosmarul acela chinuindu-ma din interior spre exterior si asezandu-se pe inima mea ca si cum ar fi un scai cu varfuri de lama.
-Ingerasule, nu face asta, spus in timp ce degetele lui s-au presat de barbia mea, ridicand-o pentru a-i gasi frumosii ochi de un verde al jadului, nu negrul infricosator ce era impanzit in mintea mea acum.
Am clipit rapid cand buzele lui s-au presat de obrazul meu, sugandu-mi usor lacrima si simtindu-i acum limba calda peste pielea mea fina, stand acum complet inghetata la actiunile lui, fara sa-mi dau seama de actiunile mele si lasandu-mi usor capul sa cada pe umarul lui, obrazul meu rece, facand un contrast perfect de temperatura cu umarul sau fierbinte.
-Ce ai visat, iubito? a spus, presandu-si acum buzele de crestetul capului meu, in timp ce mainile lui mari s-au inconjurat in jurul meu ca o ancora, presandu-ma si mai tare de pieptul sau.
-Nimic important, am spus.
-Nu cred ca era ceva atat de neimportant.
Mainile lui s-au scurs usor peste soldurile mele, alunecand acum peste mainile mele, prinzandu-mi degetele si impletindu-le cu ale mele, in timp ce corpurile noastre s-au leganat usor, ridicandu-mi confuza obrazul de pe umarul sau si privindu-l acum in ochi.
-Ce faci? am ridicat o spranceana.
-Incerc sa te linistesc, si vad ca merge, a ranjit. Am un efect puternic asupra ta.
-Oh, sigur. Timpul a rezolvat asta nu tu! am spus, tragandu-mi mainile din ale lui.
-Ai putea sa recunosti macar odata ca...
CITEȘTI
One Shot I. Xiovol
ActionCand intunericul te vaneaza insetat, nu poti fugi cu scopul de a gasi lumina, dar te poti confrunta cu el cu scopul de a-l lumina. Trecutul este o umbra grea, iar dragostea este un prototip nedescoperit. Adrenalina ne tine in viata, iar timpul este...