Capitolul 20

10.8K 599 32
                                    

   Am iesit ca o musca inghetata din sala de curs, tinandu-mi strans dosarul pe care mi l-a dat doamna Shane la piept, concentrandu-ma acum asupra drumului mei si impiedicandu-ma in propriile picioare cand mi-am concentrat atentia pe agitatia de pe holul larg al incaperii, facand ochii mari si simtind cum inima imi sare din piept cand toata lumea si-a atintit privirea asupra mea, unii dintre ei dandu-se la o parte cand am incercat sa trec, exact ca si cum i-as fi putut musca sau ca si cum as fi avut o bomba la mine, marind pasul in timp ce privirea lor a ramas blocata insistent asupra mea. Ce se intampla? Nu vreau sa cred ca intreaga scoala a aflat de vizita mea la sectie, probabil stiind varianta ca eu i-am fost complicele lui Harry sau chiar mai rau, tarfa de care avea nevoie sa iasa din asta.

-E chiar adevarat? am auzit o soapta care parea sa se auda tare intentionat.

-A facut-o pentru el, desigur! o alta voce s-a auzit prin sutele de susoteli, marind pasul si incercand sa trec de colegii mei.

   Cand am inceput sa merg din ce in ce mai repede, viteza s-a transformat ca un scut pentru mine, fara sa mai pot auzi comentariile la adresa mea, insa nu am scapat de privirile arzatoare si oh... la dracu! Am putut sa o vad pe Mona cum isi face loc scarbita printre toti elevii, venind cu pasi apasati spre mine in timp ce puteam sa-i vad privirea badjocoritoare a ei si a celor doua caragioase care o urmau, semanand identic cu ea, atat ca nu erau blonde.

-Hah, a spus cand a ajuns langa mine, oprindu-ma si blocandu-mi calea fara sa pot sa o ocolesc.

   Mi-am ridicat privirea spre a ei si jur ca mi-as fi infipt mainile in bratele ei lungi si albicioase si as fi dat-o la o parte din calea mea, dar nu inainte sa o paruiesc, desigur. Pun pariu ca urma sa spuna ceva suparator, la fel ca la petrecere cand a reusit sa-mi distruga seara si nu vreau sa vorbesc de acel baiat... Kyle si... si...

-La o parte, Mona! am marait, incercand cu greu sa-mi pastrez calmul cand ranjetul ei urias s-a schitat larg.

   Rujul ei rosu aprins parca imi sarea in ochi, iritandu-ma si facandu-ma sa pufaiesc enervata cand balonul de la guma ei s-a intins pe buzele ei, capatand si el aceeasi culoare, si spargandu-se acum in gura ei. Ca deobicei, nu doar rujul iesea din evidenta, vazand acum fondul de ten pe care il puteam lua cu lopata de pe fata ei si rimelul ce ii incarca sprancenele, parca urmand sa cada. Iar toate astea dadeau in contrast perfect cu hainele ei care pareau mai mult inexistente, evidentiand multe parti ale corpului si facandu-ma intr-un fel invidioasa pe curbele ei, dar nu destul cat sa faca scarba sa dispara.

-Oh, dar unde te grabesti? Faci ceva sub acoperire cu Styles? a ras, aruncandu-le o privire celor doua care au ras si ele, dar fara motiv, exact ca doua gaini fara capete.

   La dracu! Pe hol s-a facut liniste si puteam sa vad cum toata lumea privea show-ul pe care urma sa il faca Mona, abtinandu-ma sa nu-i bag pumnul in gura, dar nu, Kim! Tu nu esti asa! Ea incearca doar sa te supere, trebuie sa o ignori, mi-am spus, muscandu-mi buza enervata. E clar ce voia sa faca aici si cu siguranta nu-i va merge si vad ca nu-si da seama, dar nu eu sunt cea de aici care fuge si se lupta pentru Harry, ci ea.

-Deci? a ridicat o spranceana perfect pensata.

-Nu am chef de...

-Oh, asa e, asa e, esti noua achizitie a lui Harry, iar asta te face prea faimoasa sa-ti pierzi vremea cu niste ratate ca noi, a ras ironic.

   Am marait la acele cuvinte, simtind o tensiune puternica ce se plimba pe sirea spinarii, incordandu-mi pumnii si aruncandu-i o privire fulgeratoare, gata sa sar pe ea si sa o arunc intr-o propastie, si am stat pur si simplu acolo, ascultand-o cum se umileste, dar oricat as nega, cuvintele ei ma ardeau ca naiba. M-am saturat ca toata lumea sa spuna asta, si acum ca vad perspectiva tuturor, sunt sigura ca nu vreau sa fiu cu Harry si ca totul a fost o greseala... o capcana in care el m-a impins, dar imi era frica pentru ca... asa cum spuneau toti, nu exista o cale sa iesi de pe tabla de sah a lui Harry pana nu se termina jocul, si am impresia ca acest rege al jocului este atat de puternic incat nici regina, de una singura, nu-l poate atinge.

One Shot I. XiovolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum