Capitolul 17

12K 654 38
                                    

    Mi-am rotit degetele in palma mea transpirata, muscandu-mi in mod frecvent buza inferioara in timp ce am privit usa din fata mea, usa pe care intrase mama acum o ora pentru a fi instiintata de ceea ce se intampla si probabil pentru a o interoga, asa cum au facut si cu Harry si asa cum au facut si cu mine.

   Nici nu vreau sa stiu la ce se gandeste mama acum si probabil la ce-mi va face, dar cu siguranta nu ma asteptam la ceva bun, adica, ea nu stie cine-i Harry si probabil politistii nu vor mentiona toate detaliile, dar nu ma indoiesc ca vor sustine cu tarie ca eu am fost cu Harry ceea ce nu puteam nega sau afirma, nu stiam ce a spus Harry si judecand dupa reactiile lui, era imposibil sa nu aiba un plan, atat pentru mine cat si pentru el, pentru ca, dupa cate a facut baiatul asta ar fi trebuit sa faca inchisoare si pe lumea de dincolo, si dupa reincarnare inca de vreo zece ori, asa ca ma indoiesc ca i-ar fi greu sa scape si acum, cand, pentru prima data este nevinovat. Harry a fost cu mine in tot acel timp si era stupid sa-l acuze pentru disparitia acelor fete, dar acum, gandindu-ma mai bine la asta, cred ca stiu alti doi voluntari care s-ar incadra foarte bine in categoria de vinovat si intr-un fel ii inteleg pe politisti pentru faptul ca nici nu au gasit doua dovezi si sunt atat de siguri ca e Harry, mai ales dupa o reputatie ca a lui, iar daca n-as fi fost cu el si mie mi-ar fi fost greu sa cred ca nu el e responsabil pentru disparitia fetelor.

-Bun, Styes, daca faci vreo miscare, ai locul dupa gratii asigurat, am auzit o voce, intorcandu-ma brusc si vazandu-l pe Harry alaturi de... fratele lui, fiind intr-un fel usurata sa vad ca nu mai avea catuse.

   Amandoi veneau cu pasi lenti spre mine, simtindu-i acum privirea lui Harry peste mine, dar nu m-am uitat la el, ochii mei intalnindu-se cu al lui... Hardin...? Da, asa cred ca il chema, simtind acum mii de fiori cum imi urca pe linia coloanei cand ochii lui au sclipit privindu-ma si oprindu-se din ceea ce spunea, zametul de pe fata lui conturandu-se ca si cum vazuse ceva amuzant la mine sau cel putin asa mi se parea mie. Credeam ca Harry fusese cu avocatul lui in tot acest timp, pe care, apropo, nu-l mai vedeam si nici nu stiam cand a aparut Hardin aici si... de ce tocmai el? Harry nu avea un parinte sau... oricum, din cate spunea e major deci nu ar fi avut nevoie de asta... dar atunci, care este motivul pentru care fratele lui era implicat in sa-l scoatem pe Harry de la parnaie?

-Wow, Harry, nu eziti niciodata sa implici o fata in prostiile tale, a spus el, oprindu-se langa mine.

   Am dat ochii peste cap, ridicandu-ma in picioare si fixandu-l enervata pe ceea ce a spus, fara sa ma uit o secunda la Harry, care, continua sa stea mut.

-Sunt Hardin, a intins mana spre a mea.

   Am intims mana politicos, facand ochii mari cand Hardin a ridicat-o, sarutandu-ma exact ca si cum mi-ar face curte intr-unul din marile palate ale Angliei, stilul lui vechi parand neobisnuit pentru mine.

-K-Kim...

   Buzele lui trandafirii, exact ca ale lui Harry, si-au rotit usor colturile intr-un zambet frumos, privindu-ma ca si cum i-as fi sous un compliment si incepeam sa devin stanjenita de comportamentul sau ciudat.

-Si... Kim, esti aici sa-i iei apararea lui Harry?

-De ce continui sa spui asta? am spus iritata, uitandu-ma acum spre Harry care parea ca va explpda de furie, dar, cu toate astea, tot nu spunea nimic.

-Stii, Harry, de data asta as putea spune ca nu ai implicat o tarfa, deci, care-i planul?

   Asta era un compliment sau ce? La ce se referea cu de data asta si cu ai implicat? Nu imi e greu sa-mi dau seama ca Harry a mai facut lucruri de genul asta, dar ceea ce spunea Hardin aducea la faptul ca Harry si-a pazit intotdeauna spatele in crimele lui, implicand pe cineva in asta, mai exact o fata.

One Shot I. XiovolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum