Am tras o gura mare de aer in piept, deschizand ochii socata de la sunetul puternic al rotilor, plamanii mei explodand din cauza respiratiei mele apasate cand am vazut imaginea din fata mea, ce a parut ca m-a izbit frontal, fara sa realizez ceea ce se intampla cu mine.
Ochii mei au analizat disperati drumul care parea mancat de viteza masinii in care ne aflam, mii de luminite ale cladirilor, transformandu-se in fasii stralucitoare care treceau ca o pictura infioratoare pe langa geamurile din lateral, imfigandu-mi acum mainile in scaunul din piele al masinii si lasand un tipat puternic sa-mi iasa printre buze cand l-am vazut pe Jace la volan, conducand ca si cum ar fi vrut sa ne omoare pe amandoi. Privirea lui era atintita in fata in timp ce mainile lui erau infipte in volan, miscandu-l ca si cum ar fi o jucarie pentru el, fapt ce m-a facut sa ripostez, incercand sa fac ceva, cand am vazut centura stans infasurata in jurul meu, intr-un "x" mare si incolacit.
-Dumnezeule! am tipat, tragand de cele doua margini ale centurii care pareau ca nu aveau capat de prindere.
-Oh, frumoasa adormita si-a deschis ochii, a vorbit, facandu-ma sa tremur.
Am lovit puternic suportul centurii, zbatandu-ma puternic si in acelasi timp fiind concentrata la drum, si jur ca aveam impresia ca urma sa ne lovim de cel mai mic obstacol care se ivea in calea nostra, spaima amplificandu-se si mai mult cand am vazut ca Jace se uita la mine, fara sa dea atentie condusului sau ceasului care depasea linia de 200 km/h.
-Opreste! Opreste! Opreste! Te rog! am implorat, viteza lupindu-ma de scaun.
Adrenalina si spaima s-au amplificat si mai mult cand i-am vazut ranjetul in timp ce si-a ridicat telefonul intre degete, ecranul stralucitor luandu-mi pentru o secunda atentia de la el si concantrandu-ma pe actiunile lui, vazandu-l acum cum apasa pe un contact si tresarind usor speriata cand mi-a intins telefonul, vazand acum despre ce contact era vorba, Harry.
-Suna-ti iubitul! a ordonat, luand o curba scurta care m-a izbit de portiera.
-Ce? Nu! am spus, tremurand si mai tare cand i-am vazut numele.
Nu stiu ce avea de gand si chiar ma gandeam sa tip din toti plamanii dupa Harry, dar faptul ca el voia sa o fac, imi spunea ca asta era o strategie si ca eu eram doar momeala, asa ca indiferent cat de speriata eram, nu trebuia sa-i cedez, chiar daca asta insemna sa ma arunc singura in groapa. Nu stiu ce avea de gand, dar cu siguranta eu nu trebuia sa-l ajut sa duca asta pana la capat.
-Haide, Kim, spune-i sa vina sa te salveze, a ras, facandu-ma sa ma incordez si mai tare, simtind cum muschii mei se solidifica pe secunda ce trece.
-Ce ai de gand?! am spus incercand sa fac fata, dar era clar ca eram ca o leguma in fata lui.
Picioarele imi tremurau puternic si puteam sa-mi aud inima batand mai puternic ca motorul masinii, in timp ce m-a fixat din nou cu privirea, de data asta fiind serios, fara nicio urma de ranjet diavolesc.
-Suna-l!
-De ce nu o faci tu? i-am intors-o.
Maxilarul lui s-a incordat si jur, as fi vrut atat de tare sa apas pe butonul ala verde nenorocit si sa urlu dupa ajutor, dar faptul ca Jace voia asta atat de tare, ma facsa sa ma gandesc de doua ori inainte sa fac asta, adancindu-ma in mintea lui si incercand sa-mi dau seama care era planul macabru pe care il tintuise bine. Il voia pe Harry, stiam, dar de ce nu o facea el, de ce nu il suna el si... Doamne! De ce trebuia sa o fac eu? Nenorocitul asta stia ca doar Harry ma poate scoate din asta, in care, desigur, tot el m-a bagat... chiar daca mare parte din vina e a mea, asta il includea in totalitate.
-Se pare ca nu iti e frica de moarte, a spus, calcand si mai tare pe acceleratie si lipindu-ma de scaun cand a vazut ca lungeam asteptarea.
Am tipat puternic la viteza incredibila, ducandu-mi mainile la ochi si simtindu-mi carnea cum se dezlipeste de oase, exact ca si cum s-ar sfasia bucatica cu bucatica de pe mine, in timp ce telefonul a fost luat din mana mea, fara sa ma pot uita la el si sa-mi dau seama ce face, auzindu-i acum vocea lui Harry in difuzor.
CITEȘTI
One Shot I. Xiovol
حركة (أكشن)Cand intunericul te vaneaza insetat, nu poti fugi cu scopul de a gasi lumina, dar te poti confrunta cu el cu scopul de a-l lumina. Trecutul este o umbra grea, iar dragostea este un prototip nedescoperit. Adrenalina ne tine in viata, iar timpul este...