Capitolul 6

18K 848 64
                                    

M-am foit jenata, punandu-mi mainile peste plapuma rece a patului. M-am incruntat si mi-am deschis imediat ochii, sarind in fund ca arsa. Am facut ochii mari cand l-am vazut pe Harry pe marginea patului, uitandu-se la mine cu o privire neutra. Am vrut sa tip, dar degetul lui s-a lasat rapid peste buzele mele, oprindu-ma.

-Ia-ti mainile de pe mine! am spus dandu-i mana la o parte.

-Shh! O sa te auda mama ta! a spus.

Am fost prea speriata ca sa realizez ca ma aflam in camera mea, in patul meu si cu Harry aici. Afara era lumina, un aer cald intrand pe geamul meu larg deschis. Ce naiba? Stai... ieri, eram la Harry acasa si acum ma trezesc aici? Cum naiba m-a adus si de unde stie unde locuiesc?

M-am uitat in gol si am simtit cum memoria mea se reimprospateaza, cateva secvente din noaptea trecuta, invartindu-se in capul meu. H-Harry, stiu ca eram inchisa cu el in camera aia micuta, si... si el a luat-o razna, devenind agresiv si imi amintesc doar faptul ca a lasat o simpla muscatura pe gatul meu care s-a transformat intr-o durere imensa, imprastiindu-se in corpul meu. Si acum pot simti usturimea cumplita pe care o aveam, doar gandindu-ma la asta. A fost mai mult decat dureros si... Oh Doamne, Harry era asa agitat si m-a dus la el acasa si...

-Oh Doamne! Ce mi-ai dat? am spus speriata.

-La ce te referi?

-Stii foarte bine la ce ma refer! am apasat pe fiecare cuvant.

Buzele lui roz au ramas lipite si cand am vazut ca nu pot scoate niciun cuvant de la el, m-am ridicat rapid din pat mergand spre oglinda mare de pe dulapul meu. Pasii mei mici pe covorul moale abia se auzeau, dar ai lui Harry se auzeau ca si cum covorul nici nu ar fi existat tropaind pe parchetul gol. M-am pozitionat in fata oblinzii si am simtit cum corpul imi tremura cand l-am vazut pe Harry in spatele meu, la nici un centimetru distanta.

-Astept un raspuns! am spus, uitandu-ma pa reflexia lui din oglinda.

-Si nu-l vei primi, obisnuieste-te!

M-am strambat si as fi vrut sa-i spun ceva, dar ochii mei au cazut peste gatul meu, vazandu-l acoperit de o panza mare si imensa. Mi-am dus mana rapid peste zona acoperita, ridicand-o imediat, cand o durere cumplita a pulsat peste intregul meu gat. Ce naiba? Am prins rapid fasia din panza, incercand sa o dezlipesc, cand am fost oprita, mana mare a lui Harry asezandu-se delicat peste a mea.

-Nu o poti da jos! a spus dur.

-Pot face orice vreau eu sa fac!

-Nu ma face sa te leg de patul asta si sa...

-Tu, doar taci! l-am intrerupt dur. Chestia asta e numai din vina ta si ma doare al naibii de tare!

I-am privit expresia schimbanu-se brusc si puteam spune ca nu avea o privire prea fericita. As fi vrut ca el sa-mi spuna mai multe, sa vrea sa ma lamureasca in legatura cu tot ce s-a intamplat, dar in schimb, eu primesc tacere. Urasc asta si este incredibil de enervant faptul ca nu stiu ce mi-a dat si de ce m-a ajutat, de ce mi-a salvat viata, chiar daca el mi-a pus-o in pericol. Iar faptul ca muscatura lui m-a adus aproape de deces, nu ma mai mira, avand in vedere ca am vazut creatura ce se dezlantuia in corpul lui, iar asta nu are decat un singur raspuns in capul meu, si, sincer, nici nu vreau sa ma gandesc la asa ceva.

-O sa iti treaca in cateva zile... trebuie doar sa-ti tii gatul acoperit, a spus.

-In cateva zile! La dracu cu tine, ce mi-ai facut?!

M-am intors furioasa inapoi spre oglinda, prinzandu-mi din nou mainile de marginea bandajului, bagandu-mi unghiile sub banda alba si dezlipind o mica suprafata, cand am fost oprita din nou, mainile lui asezandu-se pe talia mea si intorcandu-ma brusc spre el.

One Shot I. XiovolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum