Paljon pyydetty kolmos osa! Toivottavasti tykkäätte!
Niko
Irrottaudumme äkkiä toisistamme ja katson järkyttyneenä keittiön ovella hihkuvaa siskoani. Hän toljottaa meitä suurilla silmillään. "Nyt ne lopetti!" siskoni kailottaa ja vilkaisen Joonasta nopeasti. Hänen kasvonsa ovat aivan tulipunaiset ja samaa voi sanoa todennäköisesti omistani.
"Antaa niitten pussailla!" äitini huutaa siskolleni selkeästi huvittuneella äänellä ja siskoni raahustaa pettyneenä pois. Vihdoin uskallan taas hengittää. Joonasta selkeästi naurattaa tilanne ja kohta me kumpikin räkätämme keittiössä. Jossain vaiheessa rauhotun vähän ja jään katselemaan Joonaksen nauramista. En ole koskaan kiinnittänyt huomiota, kuinka kiva hymy hänellä on.
Kohta Joonaskin rauhottuu ja siirtää katseensa minuun. Hän väläyttää minulle hammashymyn, joka saa perhosia vatsaani. Jään katselemaan tuon silmiin vähän turhan pitkäksi aikaa ja Joonas joutuu keskeyttämään haaveiluni. "Pitäiskö meijän syyä?" hän kysyy huvittuneena ja nyökkään tuolle vain vastaukseksi.
Istumme keittiönpöydän ääreen syömään aamupalaa ja juttelemme kaikesta maan ja taivaan väliltä. Tuntuu hassulta, että vaikka olemme tunteneet melko pitkään, tuntuu silti siltä kuin juttelisin täysin uuden ihmisen kanssa. Ehkä se johtuu siitä, että näen Joonaksen nyt hieman eri valossa, kuin esimerkiksi eilen.
Saamme syötyä ja siirrymme vähin äänin takaisin huoneeseeni. Joonas menee välittömästi takaisin sänkyyn. Hänellä taitaa olla vähän darra. Jään hieman vaivaantuneena seisomaan keskelle huonettani, kun Joonas katsoo minua huvittuneena. "Tuu tänne sieltä. En mä pure....ellet haluu", tämä virnistää ja nostaa peittoa sen verran, että pääsen kömpimään hänen viereensä.
Asetun Joonaksen viereen makoilemaan ja tämä änkeää minuun heti kiinni. "Jos aiot olla mun kaa yhessä, sun pitää tottuu tähän", hän mutisee hiuksiini ja saa minut hymyilemään. "En valita", hymähdän ja pussaan varovasti tuon päälakea. Tämä kaikki vaatii vielä jonkin verran totuttelua, sillä en ole ollut kenenkään kanssa tällaisessa suhteessa ennen. Varsinkaan jätkän. "Ja mä haluun paljo pusujaki", tämä ilmoittaa ja painaa huulensa yllättäen vastaavilleni. Hetken päästä hän irrottautuu ja katsoo minua tyytyväisenä.
"Sä oot hyvä suutelija", hän virnistää ja painaa päänsä rintakehääni vasten. Lehahdan aivan punaiseksi ja yritän peittää sen hupparini kaulukseen. "Mut sun pitää heti sanoo jos haluut etäisyyttä tai sua ahistaa. Tiiän, et osaan olla vähän takertuva välillä", hän vakavoituu ja nostaa katseensa silmiini. Nyökkään tälle hymyillen. "Mua ei haittaa, oot söpö tollasena takiaisena", hymähdän ja saan puolestani tuon punastumaan.
"Katotaaks joku leffa?" ehdotan ja nappaan kaukosäätimen yöpöydältäni. "Okei kunhan ei oo Titanic", Joonas naurahtaa ja pyörittelen päätäni. Laitan pyörimään jonkin toimintaleffan, jota ehdimme katsoa vartin, ennen kun Joonas nukahtaa. Loppujen lopuksi en keskity itsekkään leffaan kovin paljoa, sillä katselen tuon nukkumista ja torkahdan itsekin jossain vaiheessa.
Illemmasta Joonaksen on pakko lähteä kotiin. Seisomme eteisessämme ja blondi pukee vastahakoisesti takkia päälleen. Seurailen tuon pukeutumista haikeana. Olisi ollut kiva viettää enemmän aikaa yhdessä.
"No mun kai pitää lähtee", Joonas sanoo ja väläyttää minulle pienen hymyn. Hän vetää vielä pipon päähänsä, joka näyttää huvittavalta hänen hiuspehkonsa takia. "Nii kai sitte", mutisen ja nojailen eteisen ovenkarmiin. "Mut nähää huomen koulussa", tuon hymyilee ja astuu askeleen lähemmäs. Vilkaisen olkani yli, ettei ketään nää ja annan tuolle pikaisen pusun. "Nähään", hymyilen ja tuo astuu ulos. Sanomme toisellemme vielä moikat ja sitten hän on poissa.
Olen suuntaamassa takaisin omaan huoneeseeni, kun äitini ääni pysäyttää minut. "Niko?" kuuluu olohuoneesta ja raahaudun sinne vastentahtoisesti. "No?" kysyn ja näprään hupparini helmaa. "Onks teijän välillä jotain?" äitini kysyy ja hymyilee lempeästi. "En mä tiiä. Me säädetään, oon vähä hukassa täl hetkel", kerron hiljaa ja painan katseeni lattiaan. Äitini tulee halaamaan minua. "Mä oon ylpee susta", hän sanoo ja rutistaa minua tiukasti. "Mut nyt meeppäs tekee läksyt", hän kehottaa hymyillen ja pörröttää hiuksiani. Nyökkään ja suuntaan hymyillen yläkertaan.
-------------------
Tuon viikonlopun jälkeen koulussa vaihtamamme pikaiset vilkaisut Joonaksen kanssa vaihtuivat pitkiin katseisiin. Hän väläytteli minulle usein hymyjä kesken tunnin ja sai perhoparven villiintymään vatsassani.
Välitunnit vietimme aina kahdestaan ja ei ollut kerta eikä ensimmäinen, että päädyimme johonkin syrjäiseen vessaan pussailemaan. Tämä oli yksi niistä kerroista. On tiistai ja Joonaksen kanssa vietetystä viikonlopusta on noin kuukausi. Joonas laittoi minulle viestiä viime tunnilla ja käski välitunnilla tulla kolmoskerroksen nurkka vessan luo.
Nyt olen matkalla sinne. Pääsen kolmoskerrokseen. Siellä on hiljaista ja käytävällä seisoskelee vain blondi hattarapää. Kävelen hänen luokseen ja hän nykäisee minut välittömästi kanssaan vessaan. Kohta huulemme kohtaavat jälleen toisensa. Hetken suudeltuamme vetäydyn kauemmas ja Joonas hymyilee minulle leveästi. Olemme painautuneet tiukasti toisiamme vasten sillä vessassa on melko vähän tilaa.
Joonas näprää hupparini naruja. Hän on käsittämättömän suloinen. Olen viimeaikoina miettinyt asioita ja olen tullut tulokseen, että pystyisin olla virallisesti Joonaksen kanssa yhdessä. Olen vain joutunut kerätä melko paljon rohkeutta kysyäkseni onko se hänelle ok.
"Joonas?" kuiskaan hiljaa ja tämä nostaa katseensa minuun. "No?" hän kysyy ja siirää kädellään hiuksiani korvan taakse. "Mä oon miettiny, et haluisiks olla virallisesti mun poikaystävä?" kysyn arasti ja katselen tuon ilmettä varautuneena. Nopeasti hänen kasvoilleen leviää aurinkoinen hymy. "Todellakin haluun!" hän hihkaisee ja halaa minua tiukasti. Siinä me sitten halailemme välitunnin loppuun saakka. Minä ja poikaystäväni Joonas<3
Sanoja:785
Mul tulee pikkasen yksinäinen olo ku kirjottelen tällasta söpöilyy :*)
YOU ARE READING
Pitfalls (bc one-shotteja)
FanfictionKirjottelen tänne Blind Channel one-shotteja aina sillon tällöin ku kerkeen ja jaksan. Tää on oikeestaan sitä varten et jos satun keksii jonku idean joka ei sovi mun noihin muihin tarinoihin ni saan sen sit ees jotenki toteutettua :) Ja shippejä saa...