Tähdenlento pt4 (Jiko)

340 28 19
                                    

Pyydettiin viel yhtä osaa ja en pystyn vastustaa kiusausta, joten tässä ois.

Niko

Kävelen kohti Joonaksen kotia ruusukimppu kädessäni. On lauantai ja Joonaksen mukaan olemme olleet puoli vuotta yhdessä. Hän halusi juhlistaa sitä jotenkin ja tietenkin suostuin, vaikka en olekkaan ihan niin romanttinen persoona kuin Joonas. Mitä nyt en rakkaani eteen tekisi.

Hän olisi halunnut mennä treffeille ravintolaan, mutta tajusimme nopeasti, että olemme liian köyhiä sellaiseen. Päätimme siis soveltaa ideaa. Tai no, Joonas päätti. Hän päätti, että pidämme romanttisen illan hänen luonaan, sillä hänen vanhempansa ovat työmatkalla. Ja miksi olisin kieltäytynyt. Joonas oli myös vaatinut pukeutumaan siististi, sillä hän halusi järjestää kunnon kynttilä illallisen. Hienot ruuat korvaamme kuitenkin pitsalla ja toistemme seuralla.

Äitini kehotti minua viemään Joonakselle ruusuja ja päätin ottaa neuvosta vaarin. Kävin koulun jälkeen ostamassa kimpun tulipunaisia ruusuja ja olen varma, että Joonas rakastaa niitä. Kuten mainitsin, en ole ihan niin romanttinen kuin Joonas, joten tällaiset teot ja huomionosoitukset ovat todellakin harvinaisia minulta.

Päälläni on mustat farkut ja musta pitkähihainen kauluspaita. Olen jo melkein tuon ovella ja jostain syystä minua alkaa jännittää. Eihän tässä ole mitään uutta. Hengaamme lähes kaiken vapaa-aikamme yhdessä, paitsi silloin kun hengaamme isommalla porukalla. Olen tutustunut puolen vuoden aikana paremmin Joonaksen kavereihin Joeliin ja Olliin ja mukaan on tullut myös rinnakkaisluokallani oleva Tommi. Tulemme kaikki hyvin juttuun, sillä rakastamme musiikkia ja haaveilemme omasta bändistä.

Minun ja Joonaksen juttu on jo lähes kaikkien tiedossa ja ihmiset ovat ottaneet sen melko hyvin. Tietenkin muutama ilkeä kommentti tulee aina silloin tällöin, mutta yleensä vain sivuutamme ne. Muutaman kerran olen kuitenkin joutunut lohduttaa Joonasta, kun joku kommentti on mennyt pahasti ihon alle, mutta niistäkin on selvitty.

Pääsen vihdoin Joonaksen ovelle ja soitan kädet täristen ovikelloa. Piilotan ruusukimpun selkäni taaksen ja odotan, että Joonas tulisi avaamaan. Kohta ovi aukeaa ja suuni loksahtaa auki. Joonaksella on päällään mustat melko tiukat farkut ja valkoinen kauluspaita, jonka pari ylintä nappia on jätetty rennosti auki. "Wau...", henkäisen hiljaa ja tuijotan häntä suu auki. Ihme kun ei kuola valu.

"Säki näytät hyvältä", Joonas naurahtaa ja astuu vähän sivuun, jotta pääsen sisään. "Mä tota...ostin sulle ruusuja", sanon ujosti ja ojennan ruusukimpun hänelle. Joonaksen huulilla levännyt pieni hymy leviää koko hänen kasvoilleen. "Nää on upeita, kiitos!" Joonas kiittää ja pystyn nähdä hänen kasvoiltaan, että ruusut olivat todellakin hyvä idea. Hän halaa minua tiukasti ja lähtee sitten johdattelemaan keittiöön.

Keittiön valot on himmennetty ja pöytä on katettu kauniisti. Pöytää peittää siisti valkoinen liina ja muutama kynttilä. Keittiössä tuoksuu uunista juuri nostettu pitsa. "Teiks sä tän kaiken ite?" kysyn ja käännyn katsomaan Joonasta hämilläni. "Lähes. Äiti kyl autto vähän ennen ku se lähti", Joonas kohauttaa olkiaan ja hymyilee. Hymyilen tuolle takaisin ja hän kehottaa minua istumaan alas. Alamme syödä ja juttelemme samalla vähän kaikesta. Puolet ajasta menee kuitenkin lähinnä Joonaksen tuijotteluun. En pääse yli siitä, kuinka hyvältä hän näyttää.

Myöhemmin makoilemme Joonaksen sängyllä. Laitoimme leffan pyörimään aikaisemmin, mutta pausetin sen vartti myöhemmin sen takia, että emme keskittyneet siihe ollenkaan. Joonas makoilee kainalossani ja piirtelee kuvioita rintakehälleni sormellaan. Kohta hänen kätensä päätyy paitani ylimmälle napille ja hän avaa sen. Pikkuhiljaa hän toteuttaa saman kaikille napeilleni. Tilanne on rauhallinen, mutta välillämme on omituinen jännite. Ei ole ensimmäinen kerta, kun hän näkee minut puoliksi, tai kokonaan alasti, mutta tämä kerta on jotenkin erilainen.

Olemme kyllä duunailleet juttuja yhdessä, mutta emme ole koskaan  vieneet niitä päätyyn asti, sillä se ei ole tuntunut tarpeelliselta. Nyt kuitenkin joka soluni tuntuu huutavan Joonasta. Hän ajattelee selkeästi samoin. Hitaasti hän alkaa avata oman paitansa nappeja. Katselen tilannetta lumoutuneena. Joonas saa paidan pois päältään ja viskaa sen vähän kauemmas. Hän painaa huulensa kevyesti omilleni ja vetäytyy sitten katsomaan minua silmiin. "Mä mietin, et pitäskö meijän....", hän jättää lauseen kesken, mutta tiedän tasan mitä hän tarkoittaa. Nyökkään hänelle ja kohta tunnen hänen huulensa jälleen omillani. Tällä kertaa suudelma on ahnaampi, mutta silti jollain tavalla varovainen. Ihan kuin pelkäisimme rikkovamme toisemme.

Joonas kuljettaa huuliaan kaulallani ja saa suustani pakenemaan pari melko epätoivoista ynähdystä. Hän etenee rintakehälleni ja alan näprätä samalla hänen hiuksiaan. Menee hetki, kun hän alkaa avata housujani. Kohta kummankin housut koristavat Joonaksen huoneen lattiaa ja päällämme on enää bokserit. Eivät nekään tosin kovin kauaa.

"Onks ok jos mä oon top?" Joonas kysyy hiljaa ja hyväilee samalla reisiäni. Nyökkään hieman jännittyneenä. Joonas kurottaa yöpöytänsä laatikolle ja ottaa sieltä kortsuja, sekä pullon liukkaria. "Sano heti jos  haluut et lopetan. Ja koita rentoutua, oon kuullu et se auttaa", hän puhelee hiljaa ja hymyilee samalla kun pursottaa liukkaria sormilleen. Yritän hengitellä rauhassa kun tunnen tuon liukkarista kylmien sormien alkavan työstää minua auki. Se tuntuu todella oudolta, mutta samalla nautin siitä. Ja sen varmaan kuulee. Kolmannen sormen kohdalla kehotan Joonasta siirtymään seuraavaan vaiheeseen.

Joonas nappaa sängyltä kortsun ja ojentaa sen minulle. "Sä voit laittaa", hän sanoo pienesti punastuen ja minä repäisen paketin auki. Rullaan kortsun varovasti paikalleen ja hyväilen samalla rauhallisesti tuon miehuutta. Joonas huokailee hiljaa ja painaa minut sitten takaisin sänkyä vasten. Vedän polveni automaattisesti koukkuun ja seuraan jännityneenä tuon toimia. Hän siirtyy paremmin jalkojeni väliin ja hymyilee lempeästi. "Älä jännitä", hän sanoo ja sivelee vatsaani rauhoittavasti.  Joonas alkaa hyräillä jotakin melodiaa samalla kun työntyy varovasti sisääni. Yritän keskittyä enemmän tuon hyräilyyn ja vähemmän kipuun mikä tästä aiheutuu.

Joonas työntyy rauhallisesti sentti sentiltä syvemmälle, kuunnellen kuitenkin toiveitani siitä, että hän voisi välillä antaa minun tottua. Hän saa oloni tuntumaan todella turvalliselta. Pian hän on kokonaan sisälläni ja antaa minun tottua tunteeseen. Hän nojautuu suutelemaan minua hellästi, jonka jälkeen hän pyyhkäisee silmilleni valahtaneita hiuksia pois kasvoiltani. "Sä voit liikkua", mutisen hiljaa kun suurin kipu alkaa pikkuhiljaa hellttää.

Joonas alkaa liikuttaa lantiotaan hitaasti ja hänen suustaan pääsee karkaamaan voihkaisuja. Minun kannaltani homma ei ole edelleenkään täysin kivutonta, mutta alan nauttia tästä koko ajan enemmän. Pian huokailemme kilpaa ja Joonas nopeuttaa varovasti liikkeitään. Hän tuo toisen kätensä miehuudelleni ja alkaa vedellä hitaita vetoja. Alan lähestyä huippuani ja pian tulenkin omalle vatsalleni. Joonas jatkaa vielä hetken kunnes tulee itsekin ja vetäytyy varovasti ulos. Se saa minut inahtamaan pienesti.

Joonas ottaa kortsun pois, sitoo sen ja heittää roskikseen. Sitten hän ottaa pöydältään paperia ja putsaa vatsani. Hän heittää paperin pois ja asettuu sitten makaamaan viereeni. Makoilemme hetken hiljaa. Hiljaisuus ei ole vaivaannuttava vaan enemmänkin rauhallinen. Luultavasti kumpikin meistä tarvitsee hetken aikaa miettiä, mitä juuri tapahtui.

"Sattuks sua paljon?" Joonas kysyy ja siirtää kätensä silittelemään hiuksiani. Painan silmäni kiinni tyytyväisenä, tuntiessani tuon käden hiuksissani. "Kyl se vähän sattu, mut se oli todellaki sen arvosta", hymyilen ja painan suukon tuon otsalle. Hän hymyilee ja painaa huulemme yhteen. Suutelemme rauhallisesti jonkin aikaa lämpimät kehot toisiaan vasten. "Mä rakastan sua", kuiskaan. Tämä on ensimmäinen kerta kun sanon tuon Joonakselle. Joonas punastuu, mutta hymyilee leveästi. "Mäki rakastan sua."

Sanoja: 1122

Toivottiin viel smutti osa joten siinä on. En halunnu kuitenkaa pilata tän shottisarjan söpöily teemaa, ni yritin tehä tästki sellasen söpön. Siitä en tiiä onnistuinko, mut ainaki yritin. Toivottavasti tykkäsitte <3

Pitfalls (bc one-shotteja)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang