Sori taas Oleksia, mut ku tää stoori idea vaa huusi Oleksia😭
Aleksi
Istuskelen studiolla näpytellen läppäriäni. On viimeinen studiopäivä ennen ansaittua joulutaukoa ja sen näkee. Kauhukaksoset painivat lattialla, Niko hörppii redbullia nauraen kaksikon pelleilylle, Tommi ei ole studiolla ollenkaan, sillä hän halusi tehdä rauhassa jouluvalmisteluita kotonaan Oulussa. Ja no sitten on Olli. Basistimme, johon olen ollut auttamattoman ihastunut jo kuukausia. Olli näpyttelee kitaraa vähän sivummalla ja laulaa jotain. Lasken kuulokkeet hetkeksi kaulalleni ja yritän kuulla meluamisen yli, mitä tuo soittaa. En saa kuitenkaan selvää, joten rullaan tuolillani vähän lähemmäs.
Nyt kuulen Ollin soittavan Mariah Careyn All I Want For Christmas is you: ta. Hymyilen ja jatkan koneeni näpyttelyä, nyt ilman kuulokkeita. Jätkät painivat edelleen mutta itse keskityn vain Ollin soittamiseen. Tuolla on oikeasti hyvä lauluääni ja on harmi, että hän ei laula paljoa tämän enempää. Kuuntelisin mielelläni tuon laulua vaikka useamman tunnin. Hymyilen ja jatkan työntekoa. Kohta kuitenkin huomaan jääneeni taas tuijottamaan Ollia. Käännä katseeni äkkiä pois ja yritän keskittyä.
"I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you
You, baby", Olli laulaa seuraavan kerran kun nostan katseeni tuohon. Yllätyksekseni hän kuitenkin katsoo minua suoraan silmiin laulaessaan. En häkellykseltäni tajua kääntää katsettani pois, vaan jään tuijottamaan tuota silmiin. Olli hymyilee ja jatkaa laulamista. Vastaan hymyyn vähän punastuneena ja käännän katseeni sitten pois. Loppupäivän töistä ei sitten tulekaan enää mitään.Muut ovat jo lähteneet, kun itse saan vihdoin työt tehtyä. Venyttelen selkääni ja suljen koneeni. Käännyn tuolillani ympäri ja hätkähdän kun huomaan etten olekaan yksin studiolla. Olli tuhisee hiljaa sohvalla kännykkä kädessään. Pieni hymy nousee kasvoilleni. Nousen penkiltäni ja hiippailen sohvan viereen. Kyykistyn tuon kasvojen kohdalle ja pyyhkäisen hellästi hiuksia pois tuon kasvoilta. Olli nyrpistää nenäänsä unissaan ja olen sulaa söpöydestä. Silittelen tuota varovasti ja vedän käteni äkkiä pois kun tuo alkaa näyttää heräämisen merkkejä.
Olli raottaa silmiään pienesti ja hymyilee huomatessaan minut. "Sori", mutisen ja olen nousemassa ylös, kun tuo tarttuu ranteestani kiinni. "Tuu mun vieree", hän mutisee hiljaa. Mietin hetken ja kömmin sitten varovasti tuon viereen makoilemaan. Makaan kasvot tuota kohden ja tuo kietoo kätensä selälleni, etten tippuisi sohvalta. Yllätyksekseni Olli ei jatkakkaan unia vaan jää katselemaan minua silmiin. Hän siirtää pari haituvaa silmiltäni ja silittää sitten poskeani hellästi. Sykkeeni on varmaan lähemmäs 100, enkä uskalla edes kunnolla hengittää, sillä en halua hetken särkyvän.
Olli nojautuu lähemmäs niin, että otsamme osuvat yhteen. Hengitykseni tihenee ja vilkaisen nopeasti tuon huulia. "Mitä sä jännität?" Olli kuiskaa huvittuneena. "Mä... En mä....", takeltelen, mutta tuo keskeyttää minut painamalla huulemme yhteen. Alun haparoinnin jälkeen vastaan suudelmaan varovasti. Olli nostaa toisen kätensä poskelleni ja silittää sitä samalla kun suutelemme. Hetken suudeltuamme vetäydyn kauemmas ja katson tuota silmät suurina. "Älä ny oo noi yllättyny", hän naurahtaa ja silittää hiuksiani.
Katselen tuota silmiin kuin etsien vastausta päässäni pyöriviin kysymyksiin. "All I want for christmas is you", hän kuiskaa ja hymyilee. Punastun ja puren huultani pienesti. Hän katselee minua hiljaa ja silittelee hiuksiani. "I want you too", sanon hiljaa ja katson tuota varovasti silmiin. Ollin kasvoille leviää leveä hymy. Hän nojautuu suutelemaan minua uudelleen ja tällä kertaa vastaan siihen rohkeammin. Suudelman loputtua hymyilemme kumpikin. Olli kääntyy selälleen ja vetää minut päälleen niin, että voin lepuuttaa päätäni tuon rintakehällä. Paras joululahja ikinä.
Sanoja:542
Vähä lyhyempi shotti täl kertaa mut halusin väkertää jotai joulusta :) hyvää joulua kaikille❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Pitfalls (bc one-shotteja)
Fiksi PenggemarKirjottelen tänne Blind Channel one-shotteja aina sillon tällöin ku kerkeen ja jaksan. Tää on oikeestaan sitä varten et jos satun keksii jonku idean joka ei sovi mun noihin muihin tarinoihin ni saan sen sit ees jotenki toteutettua :) Ja shippejä saa...