"Huomenta" (Jorko)

427 25 4
                                    

Harvemmin laitan TW:tä mun one shotteihin, varsinki jos niis on vaa smuttia. MUTTA aattelin et täl kertaa ihan varoituksen sanana se, et tää shotti on ehk vähä rajumpi ku mikää mun aiemmin kirjottama smut pätkä ja kuvailu ehk kans vähä yksityiskohtaisempaa. Eli jos et tykkää lukee tällasta, ni skip. Mut muussa tapauksessa: nauttikaa ;)

Joonas

Herään siihen kun aurinko paistaa silmiini verhojen välistä. On lauantai ja meillä ei ole treenejä, joten luvassa on vapaapäivä. Joel on kietonut kätensä tiukasti ympärilleni ja tunnen tuon tasaisen hengityksen niskassani. Hymyilen vähän ja yritän painautua tiukemmin tuota vasten. Kiemurtelen tuon otteessa etsien hyvää asentoa, kun tuo puristaa minut tiukemmin itseään vasten. "Et viittis", hän mutisee ja käännän katseeni kysyvänä tuohon. Hän painaa lanteitaan tiukemmin minua vasten ja tunnen kohouman persettäni vasten. Pieni puna nousee kasvoilleni ja virnistän tuolle viattomasti.

"Vitun enkeli", hän murahtaa ja liu'uttaa kätensä alavatsalleni. Puren huultani kun tunnen huulet niskassani. Joelin käsi sujahtaa bokserieni vyötärönauhan alle, muttei päädy vielä lopulliseen kohteeseensa. Tuon toinen käsi seikkailee rintakehälläni ja päätyy nipistämään toista nänniäni. Vingahdan hiljaa ja tunnen Joelin hymähtävän niskaani vasten. "Sä ite kerjäsit tätä, ni parempi käyttäytyy sen mukasesti", hän kuiskaa. Kylmät väreet lävistävät kehoni ja nyökkään pienesti.

"Liikennevalo systeemi", Joel sanoo. "Vihree, saa jatkaa. Keltanen, pidetään tauko/tuntuu epämukavalta. Punanen, lopetetaan heti. Onks selvä?" Joel luettelee ja nyökkään vastaukseksi. "Joonas mä tarviin sanallisen vastauksen. Onks asia selvä?" hän kysyy uudelleen. "On", vastaan ja hymyilen pienesti. "Hyvä", Joel hymähtää ja vetää bokserini pois. Kuulen liukkarituubin avautuvan ja kohta tunnen Joelin sormet sisälläni. "Mmmh", henkäisen ja nojaan pääni tuon olkaan. "Runkkaa mulle", tuo sanoo ja nostaa vapaan kätensä kaulalleni. Puren huultani ja hivutan käteni haaroihini. Alan vedellä vetoja ja huokailen hiljaa tuon sormittaessa minua samalla. "Hyvä poika", Joel virnistää ja koukistaa sormiaan pienesti saaden minut parkaisemaan nautinnosta. Nopeutan vetoja kalullani ja tunnen orgasmin lähestyvän nopeasti. Joel kuitenkin tarttuu ranteestani kiinni, ennen kuin saan viimeisteltyä itseni. Hän vetää myös sormensa pois sisältäni, mikä saa minut vingahtamaan.

"Joellhhh.....anna mun tulla....pliiiis", anelen ja yritän kurottaa kättäni haaroihin. "Nyt iha rauhassa, vai pitääks mun sitoo sut?" Joel kysyy ja hiljenen välittömästi. Pieni puna nousee kasvoilleni ja tunnen kaluni sykähtävän. Joel kyllä osaa vedellä oikeista naruista....kirjaimellisestikin. "Ai sä oikee kerjäät sitä et sidon sut?" hän hymähtää ja kurottautuu ottamaan jotain yöpöydän laatikosta, irrottamatta kuitenkaan otetta minusta. Kohta kumpikin käteni on sidottu selkäni taakse ja jalkani on sidottu niin, että polveni ovat vasten rintakehääni. "Vittu sä näytät hyvältä noin", Joel hymähtää ja sivelee kaluani sormenpäillään. Inahdan vain vastaukseksi, sillä minulla stondaa jo melkein kipeästi. "Mikä väri?" Joel kysyy ja joudun miettiä hetken. "Vihree", vastaan kuitenkin ja hymyilen pienesti, vaikken olekaan varma, näkeekö Joel edes sitä. Hän kuitenkin hymähtää hyväksyvästi ja kuulen liukkari tuubin taas avautuvan. Kylmät väreet lävistävät taas kehoni, kun mietin mitä tuo seuraavaksi tekisi.

"Onks Ok jos mennää ilman kortsua?" hän kysyy ja äänistä päätellen levittää pituudelleen liukkaria. "On", vastaan ja puren huultani odottaessani tuon seuraavaa siirtoa. Pian tunnen Joelin työntyvän varovasti sisääni. "Aahhm",henkäisen ja puristan selkäni takana olevia käsiäni nyrkkiin. Joel alkaa liikkua sisälläni ja näykkii samalla kaulaani. "Joelhhh..", huohotan ja taivutan päätäni taaksepäin. Joel huokailee kovaan ääneen ja nostaa toisen käden jälleen kaulalleni. Tällä kertaa hänen sormensa kuitenkin painautuvat ihooni tiukemmin, kun hän kuristaa minua hellästi. Värähdän nautinnosta ja punastun kevyesti.

"Taidat tykkää vähä rajummista otteista", kuulen virneen Joelin äänessä. "Mmm", henkäisen ja inahdan kun tuo työntyy sisääni astetta rajummin. Hän jatkaa rajuja työntöjä sisääni ja saa minut haukkomaan henkeäni. "Joel pliiiis.... Koske mua", vingun kun oloni alkaa tuntua jo tukalalta. "Kuulostat hyvältä ku anelet", hän kuiskaa korvaani ja hivuttaa vapaan kätensä alavatsalleni. "Jooko.... Mä teen sulle mitä vaa, jos ny annat mun tulla", lupaan ja kiemurtelen sen verran mitä pystyn. Joel pysyy hetken hiljaa jatkaen liikkumista sisälläni. "Peseks pyykit seuraavan viikon?" hän kysyy ja saa minut tilanteesta huolimatta naurahtamaan pienesti. "Jooohh... pesenhh", huokaan kun tuo hipaisee sormenpäillään kivikovaa kaluani.

Joel ottaa kalustani kunnolla kiinni ja alkaa vedellä ripeitä vetoja työntöjensä tahtiin. "Aaah", voihkin kovaan ääneen ja ei mene kauaa kun laukean osittain tuon kädelle, vatsalleni ja lakanoille. Joel jatkaa rajuja työntöjä ja äänistä päätellen alkaa itsekin olla lähellä tulemista. Inisen hiljaa yliherkkyydestä, kun tuo vihdoin laukeaa sisälleni kovan huokauksen saattelemana. Hän vetäytyy ulos ja tunnen tuon jättämän nesteen valuvan lakanoille. Ei mikään paras tunne, mutta ehkä selviän tämän kerran. Joel alkaa availla ympärilleni sitomiaan naruja ja painelee helliä suukkoja niiden jättämien painaumien ja ruhjeiden päälle. Kun narut on kokonaan auki, venyttelen jumiin menneitä lihaksiani.

"Sattuuks sua paljon? Enhän mä ollu liian raju?" Joel kyselee huolissaan ja silittelee hiuksiani varovasti, asetuttuani tuon viereen makoilemaan. "Vähän sattuu, mut se kuuluu asiaan. Olit täydellinen", vastaan ja hymyilen.  "Nii säki", hän hymyilee ja painaa suukon poskelleni. Kierähdän kyljelleni niin, että olemme kasvot vastatusten ja katselemme toisiamme hetken hiljaa hymyillen. "Huomenta", Joel kuiskaa. "Huomenta", tirskahdan ja kömmin lähemmäs tuon lämmintä kroppaa. "Mitä jos tehtäis nyt nii, et hetki ollaan vaa täs ihan kahestaa, sit käydään suihkussa ja mä vaihan lakanat", Joel ehdottaa ja katsoo merkitsevästi lakanoille jättämiämme...jälkiä. "Sil ehdolla et sen jälkee vaa halitaan koko päivä, katotaan leffaa ja syödään jätskiä", virnistän. "Mitä vaa mun rakkaalle", Joel hymyilee ja suutelee minua hellästi. Voisin aloittaa päiväni useamminkin näin.

Sanoja; 800

Tämmönen täl kertaa :)

Pitfalls (bc one-shotteja)Where stories live. Discover now