21. BÖLÜM

467 26 55
                                    

Herkese merhaba, öncelikle bazılarınız diğer bölümlere oy vermeyip 2,3 bölüme oy veriyor lütfen geri dönüp oy verir misiniz? Oy ve yorumlarınızı bekliyorum❤ hayalet okuyucular Lütfen oy verin sizden istediğim emeğimin hakını almak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkese merhaba, öncelikle bazılarınız diğer bölümlere oy vermeyip 2,3 bölüme oy veriyor lütfen geri dönüp oy verir misiniz? Oy ve yorumlarınızı bekliyorum❤ hayalet okuyucular Lütfen oy verin sizden istediğim emeğimin hakını almak. Sizleri seviyorum öptüm😘

uzun bir bölüm oldu💃

İyi okumalar;

Kollarımı Cesurun bedeninden çekip kaşlarımı çattım "Bu kızla gerçekten sevgili miydin?" diye sordum. Nefesimi tutum alacağım cevaptan korkuyordum. Cesur birkaç saniye gözlerime baktı, ellerini havaya kaldırıp yanaklarıma koydu. "Yaşamım boyunca kimse senin kadar kıymetli olmadı benim için" anlını anlıma dayayıp "sen benim başlangıç noktamsın, bitiş noktamsın, nefes alma sebebimsin anla ulan anla sen benim hayatımsın" dedi isyan ederek. Ellerinin üstüne ellerimi yerleştirip. "Hala sorduğum sorunun cevabını alamadım" dedim, sinirle. Cesur derin soluk alıp gözlerini kapattı. "Evet" dedi sadece. Benim için yeterli cevaptı ellerimi çekip geriye doğru iki adım attım. Cesur gözlerini açtı. Konuşmak için ağzını açmıştı ki müsaade etmeden konuştum.

"Benim biraz yalnız kalmam lazım. Kafamı toplamak için" dedim. Cesur yeşil gözlerime hayal kırıklığı ile baktı "Karaca neden sinirlendin ki? Ben Karanla seviştiğini bile kulaklarımla duydum bir gün dedim mi yalnız kalmam lazım diye, yalnız kalmak istediğimde bile seninle kalmak istedim. Gebermek istediğimde bile seninle istedim ama sen her seferinde yalnız kalmak istiyorum dedin ve beni hep ardında bıraktın. İlk vazgeçtiğin hep ben oldum, eyvallah karaca! Gelecek darbelerin bile başımla beraber." Dedi sitemkarca. Dakikalarca göz göze baktık ama ağzımdan tek bir kelime bile çıkmadı Cesur inkâr veya başka cümleler duymayı bekledi ama benim lanet ağzımdan tek bir kelime çıkmadı. Cesur pes etmişlikle geniş omuzlarını düşürüp arkasını döndü yavaş sendeleyen adımlarla gitti. Ellerimle yüzümü kapatıp göz yaşlarımın akmasına izin verdim. Arkamdan gelen ayak sesiyle hemen göğsümdeki bıçağı çıkarıp arkamı döndüm silahını bana doğrultmuş şekilde Karan vardı. "Sana zar vermeyeceğim Karaca lütfen yanlış bir hareket yapma" dedi, tedirginlikle.

"Ne istiyorsun piç kurusu!" diye tısladım.

"Osman'ı sana vereceğim"

"Sana neden inanayım karan. Oradan bakınca mal bir kadın mı görüyorsun!"

"Osman'ı sana vereceğim aşk sözü... hatırlıyorsun değil mi, bu sözün anlamını?"

2015 yılı

ZEMHERİ ( Yeniden Yazılıyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin