(Bölüm şarkısı-son bakış-)
Keyifli okumalar;
Cezaevi arabası büyük demir kapıdan geçip giriş kapısında durdu. Şoför koltuğunda oturan jandarma hızla inip kapıyı açtı yüksek olduğundan dolayı yere atlayıp indim. Kafamı gökyüzüne kaldırıp baktım. Belki de uzun bir süre göremeyecektim. Derin nefes alıp kafamı indirdim. Jandarmalar bana diğer suçlular gibi davranmıyordu, çünkü babamın orgeneral olma ihtimali vardı ve bundan çekiniyorlardı. Her zaman mevki çok önemliydi. Nasıl insan olduğun önemli değildi sana saygı duymaları için, mevkin ondan üsteyse sana saygı duyarlardı. Büyük aslan küçük aslana boyun eğdirirdi. Gözlerim tabelada yaz yazıya kaydığında sertçe yutkundum.ANTALYA E TİPİ KAPALI CEZAEVİ
"Girilelim istersen" dedi genç adam. Askerlik yaptığı çocuksu suratından beliydi. Konuşmadan kafamı salladım. Genç çocuk hızla elini kapıya vurup açmalarını bekledi. Saniyeler içinde açıldı kapı. Diğer jandarma koluma girip yönlendirip bir odanın içine soktu.
"Üstünüzü kontrol edecekler" diye açıklama yaptı jandarma.
Gardiyan bir kadın gelip jandarmalara eliyle kapıyı gösterdi. Jandarmalar dışarı çıkıp kapıyı kapattılar.
"Bütün kıyafetlerini buraya koy" diye yüksek sesle konuştu.
Tek kaşımı havaya kaldırdım "beni buradaki diğer insanlarla karıştırdın herhâlde. O ses tonuna dikkat etmeni öneririm!"
Gardiyan iki adım bana yaklaşıp kafasını dik tutu "dikkat etmesem ne olacak küçük fahişe." Diye tısladı.
Aramızdaki mesafeyi kapatıp. "Çok mu merak ediyorsun ne olacağını"
"Evet çok merak ediyorum"
Cümlesi bittiği gibi hızla kafamı burnuna geçirdim. Kadın gardiyan bunu beklemiyor olacak ki büyük gürültüyle arkasındaki masaya devrildi. Gürültüyle birlikte kapı açıldı joplarını alan üç gardiyan bana sinirle bakıp arkadaşlarına çevirdiler gözlerini, gördükleri manzara karısında gözleri şokla açıldı. Hızla üzerime geldi aralarındaki en cüsseli adam jopunu havaya kaldırdığında ondan hızlı davranıp jopu tutup karın boşluğun tekme attım. Bunu fark eden iki gardiyan hızla arkadaşlarına yardıma geldi tekme atığım yere düşünce bana yakın olan adamın sağ elmacık kemiğine yumruğumu geçirdim tam diğerine dönmüştüm ki elinde tutuğu elektro şokla ensemden vurdu. Şiddetli elektrikten titremeye başlayıp gözlerim kaymaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEMHERİ ( Yeniden Yazılıyor)
Mystery / ThrillerDaha iyi versiyonu ile geri dönüyorum... Ben Karaca Güniz... OİA örgütün ilk üyesiyim dünyanın bir çok yerinde üyemiz var. Örgütün kurucusu Osman... çocukluğumun katili olan adam... Görev verdi. Cesur Zahir de olan dünyayı yerle bir edecek silah for...