Bölüm şarkısı ( sezen aksu - iki gözüm-)
sizce zemheri kitabın şarkısı hangisi?
Keyifli okumalar,
22.bölüm;
4 gün sonra,
"Sara" duyduğum sesle hızla arkamı döndüm.
"İki saattir sana sesleniyorum, neden cevap vermiyorsun?" dedi Sofia sinirle. Gözlerimi devirip "duymadım! Ne oldu?" dedim bezginlikle. Elindeki çarşafları gösterip "Bay David çarşafları değişecek" dedi emir veren sesiyle kafamı sallayıp elindeki çarşafları aldım. David odasına gitmek için arkamı dönmüştüm ki konuşmalarını duydum.
"Eva hanımın yeni koruması gelmiş duydun mu? Aşırı yakışıklı, seksi"
Gelmişti kocaman dört gündür görmediğim adam gelmişti. Arkasını dönüp gittiğinden beri görememiştim eve gelmemişti toplantıya gelir diye bekledim gelmedi. Benim açıklamamı bile dinlemeye tenezzül etmedi günler sonra görevi uğruna geri döndü. Benim için değil lanet görevi için.
Sinirle topuklarıma vurarak yukarı çıktım. Hızla kapıyı açıp içeri girdim. Etrafa göz atığımda kimseyi görmeyince elimdeki çarşafları hızla elimden attım ellerimi iki yanımda yumruk haline getirip, tavana baktım sinirle soluyup gözlerimi kapattım. Birkaç saniye zaman tanıdıktan sonra yere fırlattığım çarşafları kirlilerle değiştirdim. Cesuru görmek için ekstra hızlı davranıp bitirdim. Kirli çarşafları aşağıya çamaşır odasına atıp hızlı adımlarla yukarıya çıktım bahçeye göz atıp Cesur'u bulmaya çalıştım. Ama bulamadım çöken omuzlarımla mutfağa girdim.
"Bende senden bahsediyordum Sara. Yeni gelen korumayla tanış? Normalde pek gelip tanışmazlar bizimle" dedi Sofia. Hızla kafamı kaldırıp özlediğim zemheri gözlere baktım. Cesur'da benim göz bebeklerimin içine özlemle baktı. Yanımdaki insanlara çaktırmamak için elimi uzatıp.
"Sara Mia" dedim düz sesimle. Cesur ince uzun parmaklarıma bakıp elini uzattı.
"Alexei Kirill" dedi buruk tınıyla.
Bu bir tanışmaydı, eksiden olduğu gibi yalanlarla dolu bir tanışma. Cesur ile Karaca hiçbir zaman yalan olmadan tanışmadılar. Bizi yazan bir yazar olsaydı eklerdi satırlarının arasına, yalanlar yılan gibi dört bir yanlarını sarmıştı kurtuluşları yoktu.
Cesur parmaklarıyla elimi okşadı çaktırmadan. Hafif tebessüm yollayıp elimi ellerin arasından aldım.
"Bayan Eva çıkmak üzeredir benim gitmem lazım." Dedi Cesur. Sesini çok özlemiştim. Son defa yeşil gözlerime bakıp kapıdan çıkıp gitti.
"Evliymiş duydun mu?" dedi diğer hizmetli.
Evliyim mi demişti? Cesur çok güzel seven bir adamdı. Onu hak edecek ne yapmıştım bilmiyorum, ama iyi ki karşıma çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEMHERİ ( Yeniden Yazılıyor)
Mystery / ThrillerDaha iyi versiyonu ile geri dönüyorum... Ben Karaca Güniz... OİA örgütün ilk üyesiyim dünyanın bir çok yerinde üyemiz var. Örgütün kurucusu Osman... çocukluğumun katili olan adam... Görev verdi. Cesur Zahir de olan dünyayı yerle bir edecek silah for...