Sürprizzzzz teşekkür için bölümü bitirdiğim gibi yayınladım... yorumlarınızı bekliyorum öptüm sizi❤🎲
Bölüm şarkısı
(No.1 -yarım kalan sigara)
(Sezen AKSU -Ey benim çocukluğum)
Keyifli okumalar;
Geçmiş hiçbir zaman geçmez, hep gölgemiz olarak arkamızda kalırdı... yedinci yaşımda Osman'dan kaçtığım bir gündü, yırtık kıyafetlerimle Antalya'nın tenha parkında otururken bir çocuk yaklaşmıştı yanıma elindeki çikolatayı bana uzatmıştı gözlerimin parladığını hatırlıyordu. Almak için elimi uzattığımda Annesi koşarak gelip 'böyle pis çocukların yanına gitme demiştim sana oğlum' diye kızmıştı küçük gözlerim üstüme gittiğinde yırtık kıyafetlerime bakıp utançla kafamı eğip ağlamıştım sonra Osman'ın adamları beni bulup dövmüştü ama çocuğun Annesin 'in sözleri daha çok canım acımıştı...
Yaklaşık bir saattir Cesur'dan ses çıkmıyordu ama geçmişim olan sandığı açmıştı önceden bildiğim için burada kullandığım mini notebook bilgisayarımı da önüne koymuştum Cesur yavaş hareketlerle elindeki flaş belleği minik deliğe yerleştirip açtı... Beş dakika sonra Sesleri duyduğumda ellerimi kulaklarıma kapatıp yeter diye bağırmak istedim ama her şeye rağmen susup Cesur'un bana güvenmesi için gerekli olan geçmişimi önüne serdim. Cesur da haklıydı neden yalanla, dolanla hayatına girmiş bir kadına güvensin ki ve bu kişi Babasının öldüren o örgüte üye olan birisiyse.
Videonun içinde Osman'ın bana altıncı yaşımda ettiği tecavüz sahnesi vardı... Neden yaptığını hiç anlam vermemiştim. Ne suç işlemiştim ya da altı yaşındaki küçük çocuk ne yapmıştı ona...
Ben hiç izlemedim ama bugün sesleri duydum. Cesur sayesinde yalvarışlarım, haykırışlarım, ağlamalarım, Osman'ın küfürleri her şey tekrar canlanmıştı gözlerimin önünde. Nefretim kor Ateş olup göğsümde alevlendi. Hırsım daha da güçlendi. Şimdi korkması gereken kişi Osman'dı geçmişimi o kirli ellerinden kurtaracaktım...
Kafamı kaldırıp Cesur'a baktım dolu ve şok olmuş gözlerle bilgisayara bakıyordu. Kirpikleri nemliydi, boynumu dik tutup tebessüm eden yüzümle "Güveniyor musun bana?" Diye sordum sesimde güç, hırs ve nefret vardı. Acılarıma rağmen gülmek ancak güçlü kadınlara yakışırdı. Cesur titreyen elleriyle bilgisayarı önündeki masaya bıraktı. Hepsini izlemeye gücü yetmemişti her gün dövüşte rakibini öldüren adamın. Benim nasıl gücüm yetmişti...
On beşinci yaşıma kadar her tecavüz ettiği anın videosu vardı ama Cesur sadece altıncı yaşımı izlemişti... ellerini dağınık saçların arasına daldırıp daha da bozdu. Birkaç dakika derin nefesler alıp kafasını kaldırdı gözleri ateş gibi yanıyordu ağır gelmişti izledikleri, yaşaması daha zordu Cesur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEMHERİ ( Yeniden Yazılıyor)
Mystery / ThrillerDaha iyi versiyonu ile geri dönüyorum... Ben Karaca Güniz... OİA örgütün ilk üyesiyim dünyanın bir çok yerinde üyemiz var. Örgütün kurucusu Osman... çocukluğumun katili olan adam... Görev verdi. Cesur Zahir de olan dünyayı yerle bir edecek silah for...