uni
(လီလီဖုန်းလာလို့ကိုင်ကြည့်လိုက်တော့ကိုကိုဖြစ်နေသည်။)
'Hello ကိုကို '
'ကိုယ်အိမ်ရှေမှာတံခါးလာဖွင့်ပေး'
(လီလီတံခါးဖွင့်ပြီး ကိုကိုဖက်လိုက်သည်။)
'မကြောက်နဲ့တော့လီလီ ကိုယ်ရှိတယ်'
'တံခါးလာခေါက်တာအကြာရီးပဲ ဒီချိန်ရီးလီလီမီးအမှောင်ချပြီးအထဲထဲမှာနေနေကတယ်'
'အာ့ကြောင့်ကိုယ်လီလီအမြဲပြော်တယ်လေ အလုပ်သမားတစ်ယောက်ခေါ်ထားလို့ အဖော်ရှိတော့ အဆင်ပြေတာပေါ့ '
'ဒီခေတ်မှာ အလုပ်သမားတွေလဲယုံကတာမဟုတ်ဘူးကိုကိုရဲ့ သတင်းတွေကြည့်လိုက် အလုပ်သမားတွေပဲ အိမ်ရှင်တွေကိုသတ်သွားတာ '
' ကိုယ်ရှာပေးမယ် ကိုယ့်အိမ်ကအလုပ်သမားကောင်မလေး မေးကြည့်ပေးမယ်'
'အင်းကိုကို ကျေးဇူးပါ လီလီမှာကိုကိုကလွဲပြီးဘယ်သူမှမရှိဘူး လီလီ အကိုရင်းကလဲ အမေရိကန်သွားလိုက်တာ ညီမစီတစ်ချက်တောင်ပြန်မလာဘူး ဖုန်းတောင်မဆက်ဘူး လီလီဖုန်းဆက်မှကိုင်မှာသိလား ကိုကိုသူငယ်ချင်းအရမ်းဆိုးတယ် ဒီညီမလေး၁ယောက်ထဲရှိတာ ပြစ်ထားရက်တယ် ဟင့်'
' မငိုနဲ့ ကိုကိုရှိတယ် ဖိုက်တင်း ကယ်သွားအိပ်တော့မနက်ရှုတင်ရှိတယ်မလား အိပ်ရေးပျက်ပြီးမလှဘဲနေနေမယ်'
'လီလီမှာအခန်းတစ်ခန်းပဲရှိတယ် ကိုကိုလီလီအခန်းထဲသွားအိပ်လိုက်ပါ'
'ရတယ် ကိုဒီဆိုဖာမှာပဲအိပ်လိုက်မယ် လီလီအခန်းထဲသွားအိပ်ပါ စိတ်ချလက်ချအိပ်'
'ဟုတ်ကိုကို good night'
(လီလီလဲအခန်းထဲဝင်သွားတော့ခွန်းမအိပ်ချင်တာနဲ့ ဝံရံတာမှာထွက်လိုက်သည်။အခုဏကဆိုဖီယာသူ့ကိုစကားပြော်ချင်လို့တဲ့ သူပြော်မဲ့စကားတွေနားမထောင်ချင်ပါ ဆိုဖီနဲ့ခွန်းအိမ်ထောင်သက်တမ်း ၅နှစ်မှာ ၁နှစ်ခွဲလောက်ကြင်ကြင်နာနာနဲ့ ၂ယောက်လုံးရှိတယ်။ကျန်တဲ့၃နှစ်ကျော်မှာတော့ ခွန်းဆိုဖီ စိတ်ပျက်မိသည်။စိတ်နာမိသည်)
YOU ARE READING
အမုန်းမာန၏~~~နောက်ကွယ်
Romanceခွန်းသတ်နိုင်~ မင်းခလေးဆိုတာလည်း ငါထည့်မှ ဗိုက်ကကြီးမှာ တစ်ယောက်ထဲမွေးမှာမဟုတ်ဘူး ~ ဆိုဖီယာ~ စောက်ချိုးမပြေတဲ့ကောင်ကိုလင်တော်ရတာငါးပါးမှောက်တယ် ~