31

8.6K 176 5
                                    

Dinner party'ပွဲအတွက် ပြင်ဆင်စရာရှိတာတွေ ခွန်းခပ်သွက်သွက်ပြင်စင်ပီး' အောက်ဆင်းလာလိုက်တယ်

'အောက်ရောက်တော့ ‌အမေက လှေကားနားမှာ ဟိုဘက်ဒီဘက်လျှောက်နေတယ်'

ဒေါ်သက်ထားတယောက် သူမ သားလှေကားက ဆင်းတာမြင်တော့ အမှု့မဲ့အမှတ်မဲ့ ငေးမော်မိသည် 'ဒီခလေးက မျက်စိတစ်မှိတ်အတွင်းမှာပဲ လူကြီးလေးဖစ်ပီး ချောမောခန့်ညားတဲ့မျက်နှာ'ပြေပြစ်တဲ့နှာတံနဲ့ ' အချိန်ပြည့် ကြည်ပီး တောက်ပတဲ့မျက်ဝန်းနက်လေးတွေက တကယ့်ကို ပနံ့တင်သည်'

"သား

"ဗျာ အမေ'

"အများကြီးမသောက်နဲ့နော်သား စောစောပြန်လာအုံးနော် ' သား'

"ဟုတ်ပါပီဗျာ သားခလေးမဟုတ်တော့ပါဘူးအမေရာ အရမ်းကြီးလည်းမစိုးရိမ်ပါနဲ့ ' မေလည်း စောစောအိပ်အုံး သားကိုစောင့်မနေနဲ့တော့ နော်!

"အမလေး မေ့သားက ခလေးမဟုတ်တော့လို့ပဲပြောနေရတာလေကွယ် မေ့သားကို လိုချင်နေတဲ့ ပျိုမဒီတွေက အများသား ' မေကဘယ်စိတ်ချမလည်းလို့ ဟင်းဟင်း'

"ဟား ဟား အမေကတော့ဗျာ ကိုယ့်သားကို ပြန်မြှောက်နေပြန်ပီပြောသားပြန်လာရင် ဘာဝယ်လာရမလည်း '

"ကယ်ဒီခလေးနဲ့တော့ '
ကယ်ပါ မြန်မြန်သွားတော့ နောက်ကြနေအုံးမယ် '

"ဟုတ် သားကိုမစောင့်နဲ့တော့နော် စောစောအိပ်အုံး သီဟက မြန်မြန်တော့ ပေးပြန်မှာမဟုတ်ဘူး အမေ မေလည်းသူ့အကြောင်းသိတဲ့အတိုင်းပဲ'

"သိပါတယ် ဒါမဲ့အရမ်းတော့ မသောက်နဲ့နော် သား အရမ်းမူးနေရင် ကားမောင်းတာ အန္တာရာယ်များတယ် သား'

"ဟုတ် ကဲ့ပါဗျာ!

ခွန်းအမေနဲ့စကားပြောပီး ထွက်လာလိုက်လိုက်တယ် ခြံထဲက ကားကို ထုတ်ပီးတာနဲ့ ကားလေးဟာ partyစီသို့ တစ်ရွှေ့ ရွှေ့.......

'အတွေးတွေကတော့ မနက်က သီဟ မဂ်လာပွဲစီသို့သာ'

'မနက်က သီဟနဲ့ကြယ်စင်ရဲ့ မဂ်လာပွဲကို ခွန်းဟာ သူတို့ထက်တောင် စောပီးခန်းမရှေ့သို့ ရောက်နှင့်နေရဲ့ '

အမုန်းမာန၏~~~နောက်ကွယ်Where stories live. Discover now