uni
ခွပ် ခွပ်
ဟာ ရုတ်တရက်ခွန်းဘယ်ကေနဘယ်လိုလုပ်ေရာက်လာပြီး ဘလိုင်းရီးဇွဲ ကိုထိုးနေသည်။ ဆိုဖီခွန်းအမြန်သွားဆွဲကသည်။
'ခွန်းတော်တော့ ဇွဲသေသွားလိုက်မယ်'
'နင်စောက်ပေါက်ကိုပိတ်ထားစမ်း ဟာကွာ 'ဒုန်း'
ဇွဲကိုမထိုးဖို့တားလိုက်တော့ ဇွဲမထိုးတော့ဘဲ ဆိုင်ကခုံတွေ ကိုင်ပေါက်နေသည်'ဇွဲထ မောင်လေး အမတောင်းပန်ပါတယ် ဟာ
'အား နာတယ်လွှတ် ခွန်း
(ဆိုဖီဇွဲထူနေတုံး ခွန်းဆိုဖီလက်ေစာင့်ဆွဲပြီး ဆိုင်ထဲကထွက်လာသည်။ ကားတံခါးဖွင့်ပြီး ကားထဲအတင်းပြစ်ထည့်သည်။)
'နင်ဘယ်လိုလုပ်လိုက်တာလဲ ဆိုင်ထဲမှာဇွဲကို ဘာလို့အလိုလုပ်တာလဲဟန် နင်ရူးနေလား ပြော်လေ'
'တောက် !!! နင်ကိုငါပါးစပ်ပိတ်ခိုင်းထားတယ်နော် စောက်အသံထွက်လာရင် အရှေမှာကားတွေတွေ့လား အကုန်တိုက်သတ်ပစ်မှာ ငါမလုပ်ရဲဘူးမထင်နဲ့ '
(ဆိုဖီအသံမထွက်တော့ဘဲငြိမ်နေလိုက်သည်။သူ့ကြည့်တော့ မျက်နှာနီရဲနေပြီး အံကြီးကြိတ်ထားသည်။ဟူးး သူကပဲထိုးလာတယ်သူကပဲ ပြန်ပြီးဒေါ်သထွက်နေတယ် စိတ်ပျက်တယ်။ကားကလဲဆိုင်မှာကျန်ခဲ့တယ် ဇွဲကော်ဘယ်လိုနေမလဲမသိဘူး တော်သေးတယ် ဆိုင်တစ်ဆိုင်လုံးငှားထားလို့ဘယ်သူမှမရှိ ဆိုင်ကအလုပ်သမားလွဲလို့)
(ခွန်းဒေါ်သထွက်နေတာ အသားတွေပါတုန်နေသည်။ လီလီနဲ့ ဖုန်းပြော်နေချိန် လီလီကစကားစပ်မိသွားတာနဲ့ မနေ့ကမမဆိုဖီယာဆီသွားတယ်တဲ့ အားနဲပြီးမူလဲသွားလို့ ဆေးရုံပို့လိုက်ကတယ်တဲ့ အဲ့တာကြာကြားချင်းသူချက်ခြင်း အိမ်ကိုပြန်လာသည် ပြန်လာတော့လုံးလုံးကမမလေးအလုပ်မသွားဘူး၇နာရီလောက်မှဆင်းလာပြီး သူငယ်ချင်းနဲ့ဒင်နာသွားစားမယ်ဆိုပြီးထွက်သွားပါတယ်တဲ့ ကျစ်ဒီမိန်းမ သူ့မှာကြာကြားချင်းစိတ်ပူပြီးလာကတာ ခုတော့ ဟူးစိတ်လျှော့ စိတ်လျှော့ ဖုန်းလာနေလို့ကြည့်လိုက်တာ ဂျူဂျူး ဖြစ်နေသည်။မကိုင်ချင်ပေမဲ့ မကောင်းတက်လို့ကိုင်လိုက်ကတာ မောင် ပုံပို့ထားတယ်ကြည့်လိုက်ပါတဲ့ အရေးကြီးတယ်ဆိုပြီး ခွန်းဖုန်းချပြီးပုံတွေကြည့်လိုက်တော့ သွေးပါစောင့်တက်သွားသည်။ ဟိုမိန်းမ မော်ဒယ်ဇွဲနဲ့ဆိုင်တစ်ဆိုင်မှာ ဟိုကောင် ပန်းပေးနေတာကိုပြုံးပြုံးရီးလက်ခံနေတဲ့ပုံ မျက်နှာချင်းဆိုင်ထိုင်ပြီး အကြည်စိုက်နေတဲ့ပုံ ခွန်းဒေါ်သထိန်းလို့မရတော့ဘူး နေမကောင်းလို့လင်ကစိတ်ပူပြီး အိမ်အမြန်ပြေးလာ ဒီဟာမ ဟိုကောင်နဲ့အကြည်စိုက်ပြီးထမင်းတောင်လက်စုံစားလိုက်သေးတယ် ဟားဟား ခွန်းဒီလိုလုပ်လို့မရဘူး တွေ့မယ်ငါဘာကောင်လဲဆိုတာ ချက်ချင်းဂျူးကိုဆိုင်လိပ်စာမေးပြီးတန်းလိုက်သွားလိုက်တယ် ဆိုင်ထဲရောက်တော့ ဟိုသကောင့်သားက ပိုင်စိုးပိုင်နင်း သူ့မိန်းမနှုတ်ခမ်း တစ်ရှုးနဲ့ သုတ်ပေးနေတဲ့မြင်ကွင်းက သူ့ဒေါ်သဘယ်လိုမှ လျှော့လို့မရတော့ဘူး ဆွဲထိုးပေးလိုက်တယ်)
YOU ARE READING
အမုန်းမာန၏~~~နောက်ကွယ်
Romanceခွန်းသတ်နိုင်~ မင်းခလေးဆိုတာလည်း ငါထည့်မှ ဗိုက်ကကြီးမှာ တစ်ယောက်ထဲမွေးမှာမဟုတ်ဘူး ~ ဆိုဖီယာ~ စောက်ချိုးမပြေတဲ့ကောင်ကိုလင်တော်ရတာငါးပါးမှောက်တယ် ~