1. bölüm

7.1K 352 584
                                    

(Duzenleme) Arkadaslar hikayenin bolumleri birbirine karismis rakamlarin sayisina gore okuyabilirsiniz. (1-2-3-4) diye gidin yani.

Not: bu kurgu mpreg bir hyunlix kurgusu olmakla beraber smut, kufur cinayet gibi +18 sahneler icerebilir.

- 🦇 -

Dolunayın hemen altındaki ışıkları kapalı olan küçük klubeyi kendine hedef seçmişti bu defa. Cama doğru yanaştı ve karanlık silüeti ile içeriyi izledi. Içerideki uyumuyordu.

Sarı, ıslak ve uzun saçları düzgünce aşağı doğru taranmış, bedeni uzun bir havluya sarılmıştı. Havluyu omuzlarından aşağı düşürüp gövdesinin üst kısmını neredeyse ortaya çıkarana kadar bir kadın mı erkek mi olduğunu anlamamıştı bile. "Bir erkek nasıl böyle güzel görünebilir?" Diye düşünüyordu.

Yavaşça gözlerini bu defa onun yüzüne çevirdi. badem gözleri, küçük guzel bir burnu, burnu  ve yanakları üzerinde kahverengi çilleri ve kırmızıya çalınmış pembe, şekilli dudakları vardı. "Bana güzelliğini ver." Diyerek kilitli olmayan camı açtı ve hızlı hareketleriyle sessizce daldı içeri.

Havluyu omuzlarından düşürmüş olan genç adama karanlık bir gölge gibi yaklaştı ve tam arkada geri kaçmaması için elini göğsüne koydu ve boynuna eğildi. Sıcak nefesini verdi hafifçe. Tam sertçe ısırmaya hazırlanıyordu ki adamın boğuk inleme sesiyle duraksadı. "Ihmm"

Sarışın olan, elini arkaya doğru uzattı ve kendinden daha uzun olan adamın ensesine koyup, boynuna eğilmesini sağladı. Arkasındaki boynuna ufak bir öpücük kondurduğundaysa derin bir iç çekerek arkasına döndü.

Göz gözelerdi. "Teni solgun ve dudakları kırmızı." Dedi içinden. Parmak uçlarına kalkıp sağ elini onun ensesine sardı ve boynunu derin derin nefes alarak ufak öpücükler kondurdu. "Kan kokuyor." Ellerini saçlarının arasından geçirdi. "Teninin aksine saçları simsiyah ve uzun."

Uzun boylu olan yaptığına anlam veremedi. Tek amacı gelip bu genç adamı ısırmakken, birden kendini onun boynunu öperken bulmuştu. Kısa olan inlemeye devam ettikçe tahrik oluyordu. "Son arzun buysa tamam... gece uzun olduğuna göre biraz eğleneceğim." Dedi içinden ve dudaklarını genç adamın boynundan yavaşça köprücük kemiklerine, ardından da göğüslerine indirdi.Göğüs ucunu dudakları arasına aldı ve sertçe dişledi.

"Mmhm." Derince inledi sarışın olan ve geçirdi içinden. "Dişleri oldukça sivri." Tam arkalarındaki yatağa doğru ittirdi kendinden uzun olan adamı. Yatmasını sağladıktan sonraysa yatağın üzerine, siyah saçlı olan adamın baldırlarının üzerine oturdu. Parmaklarını onun dudaklarının üzerinde gezdirdi ve boynundan gövdesine, oradan da kemerine kadar yavaşça indirdi elini. Şimdi kemerini sıyırıyordu belinden.

Fermuarına uzandıģı sırada siyah saçlı olan "sıkıldım." Dedi ve elini önündeki genç adamın kalçasındaki havluya atıp hızla bir kenara fırlattı. Doğruldu ve sarışın olanı bileğinden kavrayarak altına çekti ve göz göze gelmelerini sağlayıp iki elini onun kalçalarına yerleştirdi. "Güçlü ve oldukça hızlı." diye geçirdi içinden kısa olan.

Saçları siyah olan adam sıska olanın bacaklarını iki yana açıp, hiç bir hazırlık yapmadan girdi içine. Olabildiğince hızlı hareketlerine başladı ardından.

"O-oh T-tanrım...mmh" hızlıca içine girmeye devam ederken boğukça inlemeye devam etti. Bir kaç dakika boyunca dayanabilmişti ancak üzerindeki gittikçe daha da hızlandı. O kadar hızlıydı ki ortadan ikiye bölüneceğini hissediyordu. "İki seçenek  var." Dedi içinden.

VAMPIRE IS A THIEF/ HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin