12. bölüm

1.5K 165 325
                                    

"Söz veriyorum, seninle yaptığım hiç bir şeyden pişmanlık duymayacağım."

- 🦇 -

"Neye gülüyorsun Yeji? Yongbok  nerede?" Dökük ve karanlık olan eve girerken konuştu Hyunjin. Evi Yeji'nin sesli kahkahaları donatıyordu. Küçük bir odanın kapısında belirdi Yeji ve hala gülerken konuştu. "Yine beni sen sanıp öpmeye kalktı aptal."

Hemen arkasından Yongbok onu susturmak için ilerledi. "Sussana! Tıpatıp aynı görünmeniz yetmezmiş gibi bir de sesini taklit ediyor."

"Kaç kere yapmamanı söyledim sana Yeji, gidip görünümüne çeki düzen versene, rahatsız olmuyor musun?" Yongbok'un yanına adımlayıp konuştu Hyunjin. Yeji'nin cevabı hazırdı. "Görünüşüne takıntılı olan ben değilim sensin. Sen gidip insan kanı emsene."

"Emmeyeceğim." Dedi Hyunjin ve Yongbok'un elini tutup ona bakarak ekledi. "Bu geceyi seninle geçireceğim." Onun yanaklarının hala kızarık olduğunu görebiliyordu. "Şu yüzüne bak. Neredeyse 1 aydır buradasın Yongbok, hala nasıl ayırt edemiyorsun ikimizi? Senin için dönüşmüyorum bile."

"Dedim ya sesini taklit etti diye. Çok cezbedici konuştu." Dedi Yongbok. Buna karşılık Hyunjin gülümseyerek onun kulağına eğildi ve fısıldadı. "Demee. Ne söyledi, eminim seni ondan daha çok cezbedebilirim."

Yongbok'ta hafif parmak uçlarına kalkarak onun kulağına fısıldadı. "Dedi ki, sıcak bir şey görmek ister misin?" Hyunjin hafifçe gülümsedi ve tekrar fısıldadı daha yakından. "Peki Yongbok, sıcak bir şey görmek ister misin?"

"Klubeye mi geçsek?" Dedi Yongbok. Böylelikle onun yaşadığı klubeye gittiler. Karşı köyde ormanın içinde bir klube tutmuştu, bu klubenin adresini bilen tek kişi de Hyunjin'di. Kaldığı dökuk evde uyutamazdı Yongbok'u çünkü o hamileydi. Yaşanır bir yer olmamasıyla beraber, Yeji'ye güvenemezdi. Sonuçta o bir vampirdi ve daha önce Yongbok'u öldürmeye kalkmıştı. Onlar aralarını ne kadar düzeltmiş olsalar da bir kez daha Yongbok'u tehlikeye sokmak istemiyordu.

Klubeye vardılar ve karanlık odaya girdiler. Hyunjin yatağa, Yongbok'sa onun dizlerinin üzerine oturmuştu. Göz gözelerken hızlıca buraya gelmelerindeki amacı gerçekleştirmek için Hyunjin Yongbok'un dudaklarını hunharca emerken, Yongbok'un yeterince iyi hissetmediğini farketti. "Neyin var?" Diye sordu dudaklarını ayırıp.

"Ah sadece midem bulanıyor son günlerde."

"Sen şuna son günlerde düşündüğüm bir şey var desene. Ağabeyini mi düşünüyorsun Felix?" Hyunjin'in dediği şey ile başını yere eğdi Yongbok. "Çok mu belli oluyor?"

"Hoşlandığın başka biri yoksa aptal Yeji bile anlar ağabeyini düşündüğünü." Hyunjin'in dediği ile başını tekrar kaldırdı Yongbok. "Kimden hoşlanacağım? Her neyse, Minho hyung kızgın mıdır acaba hala?"

"Sen hala kızgın mısın ona?"

"Hiç kızgın değilim ki. O yalnızca beni korumak istedi ve bir seçim yaptırarak kendisine kırılsam da yanında kalacağımı düşündü."

"Öyleyse o da sana kızgın değildir. Bencil davrandığı için kendine kızıyordur. Şu yüzüne baksana, kim sana uzun süre küs kalabilir? Bence artık evine dönmelisin Yongbok. Seninle gelip kendimi kabul ettireceğime söz veriyorum, hem uzun süredir kontrole de gitmiyorsun." Hyunjin'in dedikleriyle bir süre düşündü Yongbok. "Ya söz dinlemedin diye seni öldürürse?"

VAMPIRE IS A THIEF/ HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin