İYİ OKUMALAR YORUMLARINIZI VE BEĞENİLERİNİZİ BEKLİYORUM.
Genç kadın bu beklenmedik tepki karşısında ne diyeceğini şaşırmıştı. Bir müddet böyle bekledikten sonra kafasını kadimin ellerine rağmen aşağıya eğdi.
'' estağfurullah''
Şilandan duyduğu cevapla kadimin morali daha da bozuldu.
'' Şilan böyle söyleme sen böyle söyleyince ben daha da üzülüyorum''
Genç kadın suskunluğunu bozmadan öylece bekledi. Kadim dayanamayıp tekrar söze girdi.
'' Şilan affet beni yaptığım her şey için senden özür dilerim''
'' ben sana kızmadım ki, ortada affedilecek bir şey yok''
Genç adamın yüzünde bir anda bir tebessüm belirdi. Artık bu kadını üzmek istemiyordu.
'' sana söz veriyorum artık sana kötü davranmayacağım, evet seni hemen sevemem, hemen aşık olamam ama en azından sana karşı hep saygılı olacağım''
Şilan duyduğu cümlelere hala inanamıyordu. Çünkü o mutlu olmaktan ümidini kesmişti ve kadim ile normal bir çift olamayacaklarını istemeyerek de olsa inanmıştı. Ne diyeceğini bilmeden karşısında ki adamı izliyordu.
'' sen şimdi biraz yat ben aşağıdakilere söyleyeyim bize yemek hazırlasınlar burada yeriz''
'' benimle mi yiyeceksin?''
'' evet neden şaşırdın''
Genç kadın söyleyip söylememe arasında gidip gelse de sonunda dayanamayıp itiraf etti.
'' çünkü ilk defa böyle bir şey oluyor''
''doğru ilk defa oluyor ama son değil merak etme, bundan sonra hep böyle olacak''
Şükran yemek tepsisini odada ki sehpanın üzerine bıraktıktan sonra odadan çıktı. Telefonuyla ilgilenen Kadim telefonu yatağın üzerine bırakıp sehpayı Şilanın önüne doğru çekti. Şilanın kolundan tutarak kalkmasını sağladı.
Şilan sofrada ki yemeklere iştah ile baktı çünkü fazlasıyla açtı. Bugünü sadece bir kahvaltıyla geçirmişti.
Şilan kaşığını ilk olarak mercimek çorbasına daldırdı. doya doya yemeğe başladı. Mercimek çorbası en sevdiği çorbaydı Şilanın. Hatta o kadar kaptırmıştı ki kendini onu izleyen kocasından habersizdi.
Kadim bu defa hiç çekinmeden bakıyordu karısına, meraklı gözlerle izledi bu güzel kadını. Doya doya baktı karısına, doğacak çocuğunu annesine ilk kez farklı gözle baktı. Şilan ise her şeyden habersiz obur bir halde çorbasını içiyordu. Sanki kaşığın elinden bırakırsa biri alıp çorbasını içecekmiş gibi.
Yemeklerini yedikten sonra Şilan üzerini değiştirmiş yatağına girmişti. Kadim ise televizyon izlemek için oturma odasına geçmişti.
Yatağına uzanan genç kadın elini karnına götürdü. Yavaşça okşadı. Aslında konuşmak istiyordu bebeğiyle ama kadimin içeriye girmesinden korkuyordu. Her ne kadar Kadim artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını söylese de kadim ile aralarında kocaman bir uçurum vardı.
Genç kadın bu düşünceler içinde farkında olmadan uyuya kalmıştı.
Sabah erkenden kalkan Şilan üzerini değiştirip aşağıya indi. Kahvaltıyı hazırlayan kadınlara selam verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Töre Masalı
General FictionBaşkalarının hatasının bedelini ödemek zorunda kalan iki kişi. Masum bir kız , hayata öfkeli bir genç. Bakalım Şilan Kadimin duvarlarını yıkabilecek mi?