BELKİ

36K 1.5K 107
                                    

MERHABALAR CANLARIM, KUSURA BAKMAYIN GEÇ OLDU AMA SINAVLARIM VARDI O YÜZDEN YAZAMADIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ. YORUMLARINIZI VE BEĞENİLERİNİZİ BEKLİYORUM.




       Şilan şaşkın gözlerle, yerde yatan adamı hırpalayan kocasına bakıyordu.  Etraftakiler de en az onun kadar şaşkındı ama kimse ayırmaya cesaret edemiyordu. En sonun da Şilan hıçkırarak ağlamaya başladı. Kadim yerden kalktı. Yerde kanlar içinde yatan adama baktı.

'' ayağını denk al Barzan, yoksa  bir dahakine bu kadar kolay kurtulamazsın''

          Genç adam o kadar öfkeliydi ki her yeri kırıp dökmek istiyordu. Her erkek karısını kıskanır ama o hepsinden daha fazla kıskanıyordu çünkü karısının dünyalara bedel bir güzelliği vardı ki bunu baş düşmanından duymak onu deliye döndürmüştü.

   Kadim hıçkıra hıçkıra ağlayan karısının kolunu tutup çekmeye başladı ama o kadar sert tutmuştu ki genç kadının  ağlayışı daha da şiddetlendi.  Hem kadimin hızlı adımlar atması hem de Şilanın topuklu ayakkabı giymiş olması  geride kalmasına neden oldu.

'' hızlı yürü şilan!!!''

      Kadim çemkirircesine söylemişti hızlı yürümesini ama genç kadın bileğinin acısından hiç bir şey duymaz olmuştu.

'' kadim kolumu acıtıyorsun''

    

  Genç adam durup karısına döndü ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu. Açıp bileğine baktı kıpkırmızı olmuştu. Kendi kendine  küfrettikten sonra ondan hiç beklenmeyecek bir şey yaptı. Tuttuğu bileğe yumuşak bir öpücük kondurup '' özür dilerim'' dedi.

 Tüm can acısı uçup gitmişti Şilanın hatta her hırpaladığında öpecekse hırpalanmaya razı bile olabilirdi.

'' önemli değil''

Kadim tekrardan genç kadının elini tuttu ama bu defa daha narin birkaç adım atmışlardı ki Şilan Kadimin omzuna dokunup durmasını söyledi. 

 '' kadim... iyi misin?''

'' şilan bunları sonra konuşalım''

'' peki''

 Diyebildi genç kadın.

              ****

Sabah gözlerini ona bakan iki kahverengi gözle açtı genç kadın. İlk başta anlayamasa da sonradan kocasının onu izlediğini gördü.

'' çok güzelsin Şilan''

Genç kadının yüzü kıpkırmızı olmuştu. Gözlerini kocasından çekip başka tarafa yönlendirdi. Genç adam karısına biraz daha yaklaşıp

'' ama utanınca daha güzel oluyorsun'' deyip yanağından öptü. Şilan hala olanlara bir anlam veremiyordu ama ilk defa içinden geçeni yapmak istiyordu ve kocasının yanağına doğru uzanmıştı ki

 

  '' şilan! Şilann...! , hadi kalk kahvaltıya inelim''

Bir Töre MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin