BEBEKLER GELİYOR

35.7K 1.4K 40
                                    

   İŞTE YENİ BÖLÜM GELDİ. İYİ OKUMALAR CANLARIM.



     Dolaba yerleştirdiği birkaç parça kıyafetini valizin içini tıktı. Özensizce yerleştirdiği için valizin fermuarı kapanmıyordu. Eliyle kıyafetleri bastırıp öyle kapadı. Yatağın üzerindeki telefonunu kol çantasının içine koyup odanın kapısına yöneldi. Son bir kez dönüp baktı odasına keşke her şey bu kadar kötü olmasaydı diye geçirdi içinden.

Avluda koltukta oturan babasının yanına gitti. Uzanıp elini öptü.

''her şey için sağol baba''

''bu kapı sana hep açık kızım''

Buğulu gözlerle ona bakan annesinin elini öptü. Sonra boynuna sarıldı annesinin.

''kızım keşke kalsaydın''

''böyle olmak zorunda anne''

Annesinden ayrıldıktan sonra Zilana sarıldı.

''görüşürüz Zilan her şey için sağol''

''asıl sen her şey için sağol ve bizi affet Şilan''

''söyleme öyle kızgın değilim ben size''

Genç kadın kapıda onu bekleyen arabaya bindi. Uzun zaman sonra tekrar girecekti. Karadağ konağına. Şöför genç kadının valizini avluya kadar çıkardı. Behiye hanım gelininin geleceğinden haberdardı. 369-görür görmez koşup boynuna sarıldı.

''hoş geldin kızım''

''hoş buldum anne''

''hadi odan hazır çık dinlen biraz''

Şilan yerdeki valizi alıp odasına geçti. Behiye hanımda arkasından geldi. Behiye hanımın mutluluğu gözlerinden belli oluyordu başından beri gelinin eve dönmesini istiyordu.

Şilan yatağını örtüsünü kaldırıp uzandı. Doğuma az bir zaman kalmıştı bu yüzden iyice yorgun düşmeye başlamıştı.

Behiye hanım, Şilanın yattığını görünce kapıya yöneldi.

'' anne!''

'' buyur kızım''

'' kadim gittiği için beni suçladın mı hiç''

Behiye hanım, odadan çıkmaktan vazgeçip yatağın karşısındaki koltuğa oturdu. Şilan ise duyacağı cevabı merak ediyordu. Bu zamana kadar kimseye anlatmamıştı ve belki de Kadimin gitmesinde onu suçladılar.

'' bak kızım Kadim gideli 4,5 ay oldu. Ağlamadığım bir gün bil yok. O benim ilk göz ağrım onun bu gidişi beni çok yaraladı. Biliyorsun başlarda seninle anlaşamadık ama hatamı anladım. Sen artık benim için Zilan'dan farksızsın. Artık seni üzen beni karşısında bulur. Kadim seni karnındaki çocuklarını bırakıp gittiyse bunun suçu ondan başka kimsede değildir. Artık bunları düşünüp de kendini üzme''

Şilan tekrar ağlamaya başladı. Kaynanası da onun gibi ağlıyordu. Gelinin saçını okşadı.

''kadim beni aldattı''

Behiye hanımın gözleri öfkeyle açıldı. Bir anda kan beyine fırladı yaşlı kadının.

'' sen bunu nerden duydun Şilan;?''

Şilan şimdiden pişman oldu söylediği için. Her şey daha da büyüyecekti. Keşke bu zamana kadar yaptığı gibi içinde tutsaydı.

''şilan söylesene kızım, nerden duydun?''

Bir Töre MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin