CANLARIM YENİ BÖLÜM GELDİ. LÜTFEN BEĞENMEYİ UNUTMAYIN EN AZ 150 BEĞENİ İSTİYORUM LÜTFEN....
Genç kadın duyduğu cümlelerle neye uğradığını şaşırdı. Doğru muydu duydukları. kadim 'sevdiğim kadın' diyordu. İnanmalı mıydı peki bu seviyorum yalanına? Belki de doğruydu... kadim gerçekten seviyordu ama eğer seviyorsa neden terk etti. Neden bir kez bile aramadı?
Genç kadın kadim odadan çıkar çıkmaz yataktan çıktı. Kadim'in söyledikleri alt üst etmişti beynini. Bir kaç dakika duyduklarını hazmetmeye çalıştı.
Çocukları hazırlayıp kahvaltıya indi. İkisini taşımak zordu ama sonuç olarak imkansız değildi. Herkes yemeğini yiyordu. Şilan afiyet olsun diyerek sofraya oturdu. Ali, uzanarak Afra'yı aldı. Kadimin gözleri ise Şilan' da idi. Şilan bu durum farkındaydı ama kadime bakmamaya özen gösteriyordu.
Evde ki tüm erkekler işe gidince evde bir tek hanımlar kalmıştı. Şilan Behiye hanım ile avluda oturuyordu. Behiye hanım Şilan'a , Arel'i sünnet ettirmeyi düşündüklerini söyledi. Aslında Şilan' da istiyordu böyle bir şeyi ama oğlu daha çok küçük olduğu için endişeleniyordu.
'' Korkacak bir şey yok kızım.''
Behiye hanım haklıydı ama Şilan bir türlü rahatlatamıyordu içini. Kucağında ki oğluna baktı. her şeyden habersiz gülücük saçıyordu etrafa.
'' Bir şey olmaz değil mi anne?''
'' Yok kızım ne olacak? Aslanlar gibi erkekliğe adım atacak benim torunum. Şöyle şanımıza yakışır bir cemiyet düzenleyeceğiz''
Şilan birden duygulandı daha dün gibi hatırlıyordu hamile olduğunu öğrendiği ilk günü. Ne çabuk geçmişti günler. Şimdi oğluna yapacakları töreni konuşuyorlardı.
Afra mızmızlanınca odaya çıkıp karnını doyurdu küçük kızının. Sonrada beşiğine koyup sallamaya başladı. Kızı uyuyunca Behiye hanıma verdiği Arel'i alarak onu da uyuttu. Çocukları oda da bırakıp mutfağa indi.
Rojin, patates soyuyordu Kuje' de ocağın başında yemek yapıyordu. Kolay gelsin diyerek yanlarına gitti Şilan. Meliha doğum yaptıktan sonra buradan taşınmışlardı. Şükran, Rojin ve Şükran kalmoıştı bir tek. Zaten şükranda iki aylık hamileydi.
'' Çocuklar nerede Şilan.''
'' Uyuttum şimdi. Size yardım etmeye geldim.''
Genç kadın çekmeceden bir bıçak alarak Rojinin yanına oturup patates soymaya başladı. Kuje genç kadının saçlarını okşadı.
'' Hamarat kızım benim.''
Yemekler hazır olunca Şilan çocuklara bakmaya gitti ama hala uyuyorlardı. İçine bir korku düştü bu kadar uyumamışlardı hiç. Yanlarına eğilip nefes alıp almadıklarını kontrol etti. İkisi de nefes alıyordu. genç kadın derin bir 'oh' çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Töre Masalı
Aktuelle LiteraturBaşkalarının hatasının bedelini ödemek zorunda kalan iki kişi. Masum bir kız , hayata öfkeli bir genç. Bakalım Şilan Kadimin duvarlarını yıkabilecek mi?