Yine mi mutsuzluk

36.5K 1.4K 78
                                    

HERKESE İYİ AKŞAMLAR. YENİ BÖLÜM GELDİ İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ. YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM. İYİ OKUMALAR



Rüya mıydı bu, eğer rüyaysa en son istediği bu rüyadan uyanmadı. Her şey yavaş yavaş düzeliyordu. Artık kadim ile arası daha iyiydi. Behiye hanımda eskisi gibi kötü davranmıyordu. Bebeği yavaş yavaş büyüyordu. 

Genç kadın derin bir iç çekti. Kocası elinde poşetlerle mağazanın kapısından çıktı. Şilan da onun arkasından çıktı.

'' bir şeyler yiyelim mi?''

'' olur''

Kadim önde Şilan arkada yürüyen merdivene doğru yürüyorlardı. Üst kata çıktılar. Kadim Şilana döndü.

''ne yemek istersin''

'' benim için fark etmez''

'' o zaman kebap yiyelim''

'' olur''

Genç kadının daha şimdiden ağzının suları akmaya başlamıştı. Boş olan bir masaya oturdular. Kadim siparişleri verdi. Kendi için acılı , Şilan için ise acısız.

Birkaç dakika geçmişti ki Kadimin telefonuna mesaj  geldi. Cebinden çıkardığı telefonuna bakan Kadim biraz gerilmiş gibiydi. Onun bu halini Şilan da fark etti ama ne oldu diyemezdi henüz bu kadarına cesaret edemezdi.

  Kadim mesaja cevap vermeden masanın üzerine bıraktı. Birkaç dakika sonra tekrar mesaj geldi. Bu defada mesaja baktı ama cevapladı.

 Siparişler gelmişti hatta yemeye bile başlamışlardı ki kadimin telefonu çalmaya başladı. Eline aldığı telefona bakan kadim sessizce küfür mırıldandıktan sonra telefonu meşgule attı.

 

  Şilan ne olduğunu çok merak ediyordu ama soramazdı.  İşle ilgilidir diye düşündü ve yemeğine döndü ama telefon tekrar çalmaya başladı. Bu  defa Kadim masadan kalktı ve biraz ileriye yürüdü. Telefonu açıp konuşmaya başladı ama sinirli olduğu her halinden belliydi. Karşısında ki her kimse Kadim ona bağırıyordu. Şilan yemeğini masaya bırakmış Kadime bakıyordu.

  Kadim masaya oturduğunda  gerginliği hala üstündeydi. Bir müddet telefonunda bir şeyler yaptı. İşi bitince telefonu masaya bıraktı.

'' bir şey mi oldu''

Şilan sonunda cesaret edip sormuştu kocasına neyi olduğunu.

'' işle ilgili bir durum''

Daha fazla soramadı Şilan her zaman yaptığı şeyi yapıp sustu. Bu kadarı bile onun için yeterdi. Evet çok saçmaydı ama maalesef kocasına iyi misin diyebilmesi bile onun için bir umuttu.

  Yemeklerini yiyen çift restorandan çıktılar. Şilan cebinden çıkardığı telefonuna baktı saat 4'e geliyordu. genç kadın geçen zamanın farkına varamamıştı.

  ***

 Şilan arabadan inip doğruca odasına geçti Kadim ise işi olduğunu söyleyip eve uğramadan gitmişti. Genç kadın üzerini değiştirip aşağıya indi akşama görümcesi ve abisi gelecekti.

Bir Töre MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin