♡1♡

692 38 18
                                    

Merhaba bu sildiğim 2 fic dışında ilk ficim sayılır heyecanlıyım bu daha iyi fikir umarım bunudda silmem~~~
Neysee acemiliğim ve yaazıım yanlışlarım için şimdidenn üzgünüm, özür dileriim. İYİ OKUMALAR<8

Yazardan.

Polis karakokundaki ses kirliliği onu rahatsız ediyordu. 3 yıldır çalıştığı bu karakol hep sesli olmasına rağmen sese alışamamıştı, rahatsız olmaya devam ediyordu. Elindeki dosya ile başka bir ses alemine geçiş yaptı. Sessiz koridorda ayak sesleri yankılanırken yaklaştığı alan artık o koridoru sessiz kılmıyordu. Göz altına alınmış insanların haykırışları, ağlamaları ve saçma para teklifleri.

Aptallar.. diye geçirdi içinden. Para sizi kurtaramaz.

Kapının önünde onu bekleyen ekip arkadasi Kim Seungmin'e doğru adımladı Jisung. Seungmin ona gülümsediğinde aynı sıcak karşılığı verdi.

"İşler bitmiyor ha?" bıkkınlıkla göz devirdi Seungmin.

"Biter mi?" Jisung başını eğerek güldü ve büyük, iki kapılı kapının pervazına sırtını yasladı.

"Sorguya aldigin kisiler cok disli diyorlar?" Seungmin kaşlaarını çatarak söylendi.

"İşleri polislik mi dedikoduculuk mu bunların..?" Jisung sırıttı fakat aklına gelenle yüzü anındda düştü.

"A takımından kişilere mi verilecek dava?" Jisung gozaltina aldigi kisiyle ilgili oldugu dusunulen davayi almayi cok istesede, komiser coktan davayi A takimi ajanlarina vermisti. Seungmin başını hayır anlamında salladı.

"Sence seni neden ginderdiler B.A.T(B ajan takimi) lideri han? " jisung başını geriye atarak gozlerini ovdu.

"Gözaltındakki kişiyi konuşturmak için beni cagirmissin." Seungmin alayla sırıttı.

"Hayır dava B takımına yani bizim takıma verilicek." Jisung hızla seungmine baktı ve ani haraketle acıyan boynuna karşı yüzünü buruşturdu fakat takmamaya çakışarak konuştu.

"İnanmıyorum! Kandırdılar beni." Seungmin kahkaha attı.

"Gelmiceğini dusunduler çünkü... Konuşturmak için cagirmisim, ha?" Seungmin Jisung'a sessizzce kıkırdarken jisung kaşları çatık bir şekilde elindeki dosyayla seungminin poposuna vurdu. Herkes seungminin suphelileri kolayca konsturabildigini bilirdi. Seungmin neden ondan yardiim istesin ki? Inanmisti iste aptal gibi!

"Çok konuşamada işini yap!"

Seungmin, iki eli teslim olur gibi başının iki yanında havadaylen konuştu "Tamam huysuz sincap, geç içeri. " Seungmin kapıyı açtı ve ikisi beraber loş ışıklı, bağrışmalı geniş odaya girdi. Kapının yanında bulunan koyu lacivert masadaki görevli ajan eğilip selam verdi. Jisung ve Seungmin çoktan iş ciddiyetine girmişlerdi. Başlarıyla selam verdiklerinde görevli ajan dışarı çıkarken ikili odaya göz attıyordu.

Kimi hücreler sessiz, kimi hücreler gürültülüydü. İkili sessiz hücrelerden en kasvetlisine yürüdü. Jisung gözaltındaki kişinin korkunç sırıtışıyla tüylerinin ürperdiğini hissetti.

"Ne o? Kanıtın yok diye beni çıkartıcakmısın poliscik?" Jisung dişlerini sıktı ve duymazdan gelerek dosyasını açtı. Bu adam jisungun elleriyle tutukladığı şüpheliydi.

"Bana mi verdiler bu pisligi?" Seungmin sanki hatırlamış gibi endişeli gözlerini jisung'a çıkardı. Jisung elindeki sayfaları karıştırırken dava ile ilgilenecek görevli ajanin ismiyle duraksadı.

"Sikeyim.."

Gozaltina alinan kisinin sorumlusu: Lee Felix.

Bakışları hücredeki mahkuma döndü ve dehşetini belli etmemeye çalışarak konuştu.

"Hwang Hyunjin."

Hyunjin sırıtırken Jisung sinirle arkasına dönüp hücrelerdeki gürültücü kişilere bağırdı.

"Kapayın çenenizi ahmaklar!" Burdaki çoğu kişi sürekli gözaltına alınıp jisungun gazabını uğrayan kişilerdi. Bilmeyenler ise çoktan jisungtan korkmuş ve susmuşlardı.

Hyunjin tempolu bir kahkaha sundu.

"Demek çok eğleneceğiz polisçik?"

,
,
,
,

Evet bebekler kıssaydı ama brn kısa ve çok bölüm atma taraftarıyım ayrıca ilk jisung ve seungmini koydum çünkü felix ile hyunjinin sonrra karşılaşması gerekk yani yanlış anlamayın. İkinci bölümde görüşürüz<333

 İkinci bölümde  görüşürüz<333

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bebeklerime bakın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bebeklerime bakın

Zararlı alışkanlıklar &lt; Hyunlix &gt;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin