♡14♡

133 11 39
                                    

Medya: Xdinary Hereos- Happy Deth Day

Bu grubada asık oldum dans grubu değiller gitar batari falan çalıyorlar çok güzel bir grub bence ilginizi çekerse bakmalısınız♡

BU BÖLÜMÜ TAMAMEN SENİN İCİN YAZDİM SLKK💞
eylul_benimmanit hadi yine iyisin sana bölüm adadım bana bir kıyak falan gecersin😉
kısa hatırlatma 3ylwprsenin manit degil agla.

BÖLÜM GO GO GO.
-
-
-
-

18 ağustos 2022..

Tesis;

"Biz arkadan dolaşırken siz bahçedekileri öldüreceksiniz. 18 kişi bahçede. Kişi başı 2 kişi hepiniz aynı anda öldürmelisiniz ki birrine haber veremesinler. Biz arkadan giriş yaptıktan sonra siz, bahçedekiler tamamen bitince ön taraftan giriş yapın. 5inizde kamyon otoparkını halledin. Ticaretçi bu kadın." Jisung konuşmayı bitirip ekrana kapalı(çarşaflı) bir kadın geldi."

Jeongin mırıldandı.

"Hyung buda mı organ mafyası?" Jisung başını salladı.

"Görevden çekilebiliyormuyu-"
Jeongini dürttüm.

"Manyakmısın sen?"

"Hyung çarşaflı organ mafyası diyor! Çarşaflı organ mafyaları tüm mafyalardan daha tehlikelidir anlıyormusun?!?!" Ona gözdevviriip jisungu dinlemeye devam ettim.

"Jiwo asla nakil alanına gitmez. Büyük ihtimal bir adamını gönderir. İkisini yakalıyoruz ve kamyonların haraket etmesini engelliyoruz. Anlaşıldı mı?" Herkes onaylarken jisung kapıya doğru yürüdü.

"O zaman görev başlasın."
...

Yazar;

Hyunjinlerinde planı benzerdi fakat onlar ön kapıdan direk sızacaklardı. Nasıl mı? Killer takımı B takımından sadece 10 dakika erken gelmişti. Verilen işaretle biraz uzakta Hyunjinin adamları sahte bir çatışma başlaatmışlardı. Boş alana göndersikleri mermiler fazlasıyla ses çıkarmış ve korumalaarın dikkatini çekmişti. 3-5 koruma dışında hrpsi o alana gittiğinde killer takımı kallan korumaları öldürüp içeri geçmişti. Ateş açan adamlar ise çoktan kaçıp gitmişlerdi. Hiç birşey bulamayan korumalar eksikliği fark eetmeden yerleriine geçmişlerdi.

Yada görmezden gelmişlerdi.

B takımı diğer adamları jiwoyu bulmak için gönderiğinde B takımı çoktan gelmiş ve bahçedekki adamları susturucuyla öldürmüşlerdi. Killer takımı önden girerken B takımı arkadan binaya giriş yapmıştılar. Bangchan ve Han iki farklı taraftan aynı yazıyı okudular.

"Müdür ve toplantı odaları koridor girişi."

"Müdür ve toplantı odaları koridor girişi"

"Burdan mı hyung?" Han jeongine başını salladı.

"Burdan gidelim." Killer takımı BangChan'ı onayladı ve iki takımda karşılıklı kağılardan içeri girdi. Uzun koridorda bir süre ilerledikten sonra arkalarındaki kapı seslice kitlendi.

"Siktir.." hyunjin sessizce mırıldanıp Chana döndü.

"Kilitlenmiş." Kapıyı zorlayan Felix B takımına döndü.

"Devam edelim."-Bang

"İlerleyelim."-Han

Labirent gibi bir alana geldiklerinde dolanmaya başladılar fakat ışıklsr birdenn gitti. İki takımda ilerlemeyi bıraktı.

Zararlı alışkanlıklar < Hyunlix >Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin