♡19♡

138 11 32
                                    

FİC SEVİLMİŞ LAN

OLM LAĞDKWŞSKWŞDLDLELE

lelelele

neyse arkadaşlar iyiyim daha delirmedim. pazartesi matematik sımavım var seçmeliden 95 aldım bundan kaç alıcam bilmiyorum lütfen bana şans dileyin.

ve dersleri salmamaya çalıştığım için fic okumaya bile gelemiyorum ki yazayım hü affedin lütfen..

NEYSE ARTIK BÖLÜME GEÇELİM

...

Felix

Ellerimi yumruk yapıp sakince bize ebemizi sikicek gibi bakan adamlara baktım.

"Felix, Felix! Napıyorsun!" oda benim gibi ellerini göğüs hizasında yumruk yaptığında konuştum.

"Dövülelim mi aptal? Karşılık vericez." Hwang göz devirip elini cebine attı.

"Napıyors-" Elindeki kumandayla bir düğmeye bastığında salonun ışıkları tekrardan gitmişti. Yanıp sönen kırmızı bir nokta görmemle fısıldadım. "Kameralar."

Bir düğmeye dahabbastığında fark ettiğim tüm kırmızı noktalar kaybolmuştu. Elimde hissettiğim el ne olduğunu anlamadan beni bir yere sürükledi.

"Benim üstüm değilsin," dedi bir kaç dakika öncesine imayla, "Senin emrin altında çalışmıyorum. Ayrıca daha zekiyim?" Gözdevirerek kolumdaki saate doğru konuştum.

"Orda mısınız? Herkes iyi mi?" bir süre sonra jeonginin telaşlı sesi duyuldu.

"Herkes burda hyung! Ama hyunjin hyungu bulamıyoruz!" sesi o kadar endişeliydi ki benim için mi hyunjin için mi endişeli bir an anlayamadım.

Hyunjin gülümseyerek saatime eğildi.

"Ben iyiyim." Jeonginin rahatladığına dair bir nefes verdiğini duymamla satimi hızla hyunjinden uzaklaştırdım.

"Nerdesiniz siz?"

"Kaçmaya çalışıyorlar. Çıkış kapısına ilerliyoruz." Şaşkınlıkla konuştum.

"Kapıdan öylece kaçamazlar."

"Yangın merdivenlerinden biri kiler gibi başka bir yere açılıyor. Ordan direk arka bahçeye çıkış var. Şu haritada kaynakla kapatıldığı söylenen kapı. Harita yanlışmış." Başımı sallayıp Hyunjini çekiştirerek ilerlemeye başladım.

"Haritayı göndereyim mi? Yerini doğru gösteriyor ama kaynakla kapatıldı yazısı var sadece. "

"Gerek yok harita ezberimde. Kapat." Bağlantıyı kestiğimde Hyunjin kaşlarını çatarak bana baktı.

"Noluyor sana bir agresif agresif?"

"Agresif mi? Hayır."

"Sen böyle değild-"

"Seninle herhangi bir samimiyetimiz yok Hwang. Yanında gerektiği gibi davranıyorum yerini bil." hiç bir şey demediğinde karanlıkta ilerlemeye devam ettik. Sonunda karşıda bize doğru yürüyen bir kaç kişi görmemle silahımı onlara doğrultmuştum. Umarım onlar bizimkilerdir çünkü şuan blöf yapıyorum. Hepsi aynı anda ellerini kaldırdı.

"Han jisung, kod B-19 Sen misin Lee?" Rahat bir nefes verdim.

"Benim Han.." Jeongin olduğunu tahmin ettiğim kişi bize doğru koştu. Sarılcağını anlayıp kollarımı açtım fakat bir şey oldu.

Hyunjine sarıldı?

"Çok endişelendim hyung!" Hyunjin şaşkınca jeongine bakarken hepimiz şakındık. Chan rahatsızca kıpırdandığında jeongin uzaklaştı.

Zararlı alışkanlıklar < Hyunlix >Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin