♡10♡

140 12 5
                                    

Medya: Sweet Felixx
-
-

Hyunjin;

"Kim bilir orda ne halt ediyordu!" Salonda ileri geri yürüyen Chan'a bir bakış attım ve dizimi titretmeye devam ettim. Dirseklerimi dizlerime yaslamış ve kavuşturduğum elleriimi alnıma yaslamıştım.

"Hastaneye gitsek?" Chan durdu ve derin birr nefes verdi.

"Çok tehlikeli.. Çok. Özellikle senin için!" Askılığa yürüdü ve paltosunu aldı. Ayaklanıp ona baktım.

"Hey nereye!" Bana bir bakış atıp beline silah yerleştirdi.

"Hastaneye."

"Birinci olarak ajan ile polis kaynayan bir yere özellikle hastaneye silahla gidiyorsun ikincisi bende gelmek istiyorum."
Bana doğru yürüdü ve paarmağını yüzüme dogru salladı. "Bu tehlikeli, duydun mu? Felix seni görürse hiç iyi olmaz. B takımından herhangi biri görürse hiç iyi olmayacak! Seni biri gorse bile basimiza bir sikler gelebilir." Derin bir nefes verdim ve başımı salladım.

"Bunu kimin yaptığını bulmayi dene." Bunlar evden çıkmadan önceki son sözleriydi. Masaya oturup çalıştığımız dosyaları toparladım. Son notları okurken masanın üstündeki telefonum çaldı. Bilinmeyen numara yazısına kaşlarımı çatıp telefonu açtım ve kulağıma yasladım.

"Alo?"

"Bu işin içinde parmağın var mı?" Duyduğum ses ile hafifçe sırıttım. 'Hayır' dicekken Felix'in benle oynadığını hatırlayıp salağa yattım.

"Ne?"

"Salağa yatma. Haberin olduğunu biliyorum. Keskin nişancıyı sen mi gönderdin."

"Felix ne keskin nişancısı? Neden aradın doğru düzgün anlat." Derin bir nefes verdi.

"Biri Jisung eve giderken ona saldırmış. "

"Ah geçmiş olsun.. iyi mi?" Güldü.

"Sanki çok umrunda." Bende güldüm.

"Ee, yakaladın mı." Yakaladığına eminim ve kahretsin, onlardan önce yakalayıp ağzından laf alabilirdim.

"Bu seni ilgilendirmez. Haberin yokmuydu yani?" Görmediğini bilerek başımı salladım.

"Cidden, ben yapmadım. Polislere ve ajanlara bulaşmak istemediğimi en iyi sen bilirsin." Bildiği şeylere ima yaparken konuşmadı. Ah Felix, keşke Minhoyu vurdurtmaya çalışmayacağımı anlasan.

"Tamam.. ııı o zaman." Sırıttım.

"Görüşürüz lee." Telefonu kapatıp masaya bıraktım ve sırıtarak saçlarımı geriye taradım. Bu kadar kolay olacagini dusunmemistim. Bana guvenip guvenmedigini yada inanip inanmadigini tam olarak anlamadim. Bir süre sonra telefon tekrar çaldığında Chandan haber gelmiş olması dileğiyle telefona baktım. Yine bilinmeyen numara yazısını görünce kaşlarıımı çattım. Aramayi yanitlayip Telefonu kulağıma koydum.

"Bu seferde benimle bilinmeyen numaralar eşliğindemi oynayacaksın Felix??" Arkadan bir 'hah' sesi duyuldu.

"Felix mi? Yeni üyenizmi Hwang?" Duyduğum ses ile kaskatı kesildim. Kisa surede toparlanip dusuncelerimin arasıından konuştum.

"Seni adi.."

"Çok ayıp Hwang. Öyle konuşma." Elimi masaya sertçe vurdum.

"Bunu senn yaptın değil mi!"

"Tahmin edeceğini biliyordum. O ajancik ve patlıcan kafa.."

"Hedefiin kimdi?" Sakin kalmaya çalışarak sorduğum sorunun cevabını az çok tahmin ediyordum.

"Bir taşta iki kuş. Sende bunu biliyorsun." Kahretsin biliyorum.

"İntikamın bu muydu?"

"Hayır, sadece bir uyarı. İşime karışma."

"Polisler ve ajanlar yapamıyorsa ben yaparım Jiw bunu biliyorsun." Ağzında sakız olduğunu belli eden bir kaç ses duydum.

"Biliyorum. Kardeşinide sen bulmaya çalışmıştın değilmi?"

"Ondan bahsetmeye cürret etme!" Adeta hirlarcasina konustugumda beni pek umursamamisti.

"Bu duygusal konuşmalara giremeyeceğim sevgili Hwang. Polisi ve kendini durdur. Yoksa çoğu kişiye zarar vereceğim, Felix dediğin kişiyede belki?" Birşey demedim. Onu tanımıyor bile, hem... Felix benim için sadece sorun.

"Felix umrumda değil. Polislere ve ajanlara istediğini yap ama çevremden uzak dur. " ck ck ck sesleri çıkardı.

"Daha önemli işlerim var." Bağırdım.

"Polisler senin sorunun ahmak ben neden durdurayım."

"Annen için, Minhonun büyükannesi için, Chagbin ve Chan için. Diceklerim bu kadar. Akıllansan iyi edersin."

Telefonun kapanma sesinden sonra yavaşça kulağımdan çektim. Bir süre ayakta dikildim sonra sandalyeye oturdum.

Aklımdan birşeyler geçiyor ama kabul edilemez şeyler.

-
-
-
-

Kısa ama çok bölüm yeeey.
Neyse 486 kelime iyidir be. Dicekk pek bir şey yok bu bölümde bittiğine göreee tüm bölümleri paylaşıyorummm. Hyunlixli kalınnn sevgiler~~

Zararlı alışkanlıklar < Hyunlix >Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin