♡20♡

199 10 62
                                    

Omeygay ben şimdi bir yıl geçmeden bölüm mü attıyotum uhaaa

YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN MUTLU MUTLU YAŞAYIN BAŞARILI BİR HAYATINIZ OLSUN HERSEY İSTEDİĞİNİZ GİBİ OLSUN BOL MOMENTLI BİR YIL GEÇİRELİM HEPİNİZİ MWAH MWAH ÖPÜYORUM 

Bu arada 90' diye bir hyunlix kurgusu daha yazmaya başladım haberiniz olsun vampirxvampir çünkü why not?

Acemi olduğum için cringe gördüğünüz bir yer olursa söyleyin düzeltirim ben eleştirilere açığımdır😎🤭😋😍😘

Neyse sizi tutmayayım! iyi okumalar bebekler VE TEKRARDAN MUTLU YILLAR!!!!💞💗

...

Siyah kapşonlusuyla resmen kendini gizlemiş, başınınyere eğmiş gibi yaparak etrafı kontrol ediyordu. Kambur duruşu onu rahatsız ederken kulaklıktan kendisine talimat veren Minhoya derin bir nefes verdi.

"Jisung! Saat yedi 11 tönünde çaprazda ikiside! Koş koş koş!" Jisung son cümleyi dinlemeden ellerini siyah kapşonlunun cebinden çıkartmıştı. Gizlice takip etmeyr vakti olmadan adamlar koşmaya başlamıştı. Deşifre olup olmadığından korkarken Minho sandalyesinde zıpladığını belli eden sesler çıkarttı.

"Senden haberleri yok jisung! Tuzağa düştüler!" Jisung küçük bir kahkaha patlattı ve saçları havalandı. Adamlar Ara sokaklara girdiğinde soğuk rüzgar bebeksi tenini daha az ziyaret ediyordu.

"Felix ve Jeongin?"

"Herhangi bir durumda burda olacaklar kendini belli edebilirsin." Jisung'un ciğerleri koşmaktan kurumuştu. susturucu takılı olan silahını çıkarttı. Yan bir şekilde sırıttığında keskin bakışları resmen koşarken havayı delmesine yardımcı oluyordu.

"Bitirelim şu işi."

(hayal etme.. hayal etme.. hayal etme..)

Zıplayarak ayağının tekini duvarın yerden biraz yükseğine koydu. Kendini sertçe adamların önüne doğru iterken tam istediği yere ayak basmıştı. Adamlar şokla ona bakarken o 'hah' benzeri bir ses çıkarttı.

"Burası Süprayz mada faka demem gereken kısım mı Min?"

"Kafanı sikeyim Jisung adamları alda gel!" Felixin yakarışını duyunca hızla silahlarını çıkartan adamlardan birinin eline sıktı. Adamın silahı elinden düşerken acı dolu haykırışıda ara sokakta yankılanmıştı. Arkadaşı vurulunca telaşlanan adam hızla Jisunga ateş etmişti. Kendisine silah doğrultan adamdan aşağı eğilerek kurtuldu ve bacağına ardı ardına 3 kurşun sıktı. Ne olur ne olmaz diye iki adamında iki diz kapağına bir kaç kez sıktı.

"Karşınızda kaçak ajan Han jisung!"

...

Lee Felix

"Ve öyle bir zıpladım ki piçuvv!" Jisung abartılı bir şekilde arka koltukta zıplarken jeongin elleriyle yüzünü kapatmış alnını cama vuruyordu.

"Aramızdaki en gerginin Jisung olması gerekiyordu ama resmi olarak kaçak olmamıza rağmen bu heyecanla yaptıklarını anlatabiliyor!" Arabaya bağlı olan telefondan Minho konuştu.

"Açıkçası huysuz Jisung yerine bu daha iyi." Jisung kaşları çatık bir şekilde hoperlöre eğildi.

"Sensin huysuz götten bacak!" Direksiyonu kırıp garaja girerken mırıldandım.

"Biz geldik, Changbin seungmin ve Hyunjine ne oldu?" Sert bir kapı açılma sesi ve Chanın bağırışı.

"Deşifre oldular!!!"

Zararlı alışkanlıklar < Hyunlix >Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin