♡11♡

153 14 17
                                    

Burdan sevgili arkadasım eylul_benimmanit e sesleniyorum. Cok malisin.

BU ARADA MEDYA MÜKEMMEL KPSSS

Neyse bölüme geçem bare..
-
-
-

Jisung;

"Yavaş be!!!"
Baş ve işaret parmağımla burun kemeriimi sıkarken göz ucuyla pansuman yapılan yere baktım. Bu sırada minho hemşireye bağrınmakla meşguldü.

"Beyfend-"

"Ne beyfendisi! Ciğeriim söküldü jisungggg!" Bana doğru elini uzatan minhoya göz devirdim. Kursun bel boşluğunu sıyırmıştı. Fakat kurşun biraz saplanmıştı. Bu yüzden ameliyattan sonra acilde son pansumanlar yapiliyordu. Pardon ya.. Yapılamıyor minhonun götü yerinde durmuyor çünkü !

"Rezil ediyorsun bizi bağrınma!" Yanına gidip elini tuttum, kadın işine devam edicekken minho beni sertçe yüzüne doğru çekti. Yaptığıyla gözlerimi kocaman açarken kadınında aynı tepkiyi verdiğini gördüm.

"Rezil etmek falan yani.." dudaklarıma bir bakış atıp nefesini üflemesiyle irkilip uzaklaştım. Başımı eğdim. Hemşire falan bilmem bir daha bakamam o kadının yüzüne ben.

"Ih- şey pansumanınız bitti."

"Çok teşekkürler!" Hızlıca Minhoyu kaldıracakken koridorda bir bağırış duyuldu.

"MİNHOOOM!!" gözlerimi kısarak koridora baktığımda bizim 4 malın koridorda koştuğunu, en baştada minhoya seslenen changbini gördüm.

"Yavaş, düşçeksiniz!"- veletlere yetişmeye çalışan seungmin..

"Hyuuung duuurr!"- drama queen ses efektli jeongin...

"Ağağağağa!" - yaptığı tek şey bağırarak koşmak olan felix..

"PATLICANLI KEKİMM"- minhonun mor saçlarına gönderme yapan Changbin..

Bizim tüm rezilliklerimizi görmüş hemşire elinde pansuman malzemeleriyle koşan dörtlüye bakarken biziim deli olduğumuzu düşündüğünü bakışlarıyla anlatıyordu. Minho hemşireye doğru eğilip sırıtarak konuştu.

"Onlar polis biliyormusun? " En azindan ajan oldugumuzu soyleyip isimizi ifsalamadi. Kadın şaşkınca yanında duran minhoya bakarken minho dünyanın en büyük hatalarına bakarmış gibi iç çekti.

"Güvenliğimiz yanlış ellerde.."
Yarasını gösterdiğinde kafasına vurdum.

"Ah" yarasını tutarak inlediğinde ona garibser bakışlar attım.

"Yarana mı vurdum salak?"

"He doğru ya, ah" bu sefer kafasını tututarak inlediğinde üstüme birinin atlaması bir oldu.

"ANANI-" istemsizce bağırdığımda üstümdeki kişiyle yere devrildim.

"Changbin ne yapıyorsun?!" Üstümdeki changbine sinirle bağırsığımda kaşları çatılıydı.

"Hızlı koşamıyorum dedim diye Felix beni popomdan tekmeledi!" Felix kenarda kıs kıs gülerken kadın bize birkaç bakış atarak uzaklaştı.

"Hızlı koşmana yardım ettim işte." Changbini sinirle üstümden ittiğimde Minho bana bakıyordu.

"Ne kadar ciddi bir polis grubu!" Ona gözdevirip koluna girdim.

"Seni eve bırakalım." Jeongin hemen atladı.

"Hyung ateş eden kişiyi yakaladık." Minho jeongine döndü.

"Kimmiş?" Jeongin ona bakarak kaşlarıını çattığında seungmin araya girdi.

Zararlı alışkanlıklar < Hyunlix >Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin