♡2♡

320 23 19
                                    

Ehe evet güzel olucak gibi simdi bu bölümde asıl öğrenişleer olacak o yüzden atlamadan güzelce okuyun felix ve hyunjin arasında neler olacak bakalım.

Lee felix;

"Hadi ya!" Duvardaki minik baasketbol potasına plastik topu atmaya çalışan ama her seferinde ıskalayan jeongine büyük bir kahkaha attım.

"Jeongin.." jeongin bana bakıp sinirle kaşlaarını çatarken gülmekten onu ciddiye alamıyordum.

"Ne var bunda bu kadar gülünecek?" Potayı gösterdim.

"Pota.. Pota kapalı!" gülmeye devam ederken Jeongin potaya baktı.

"Ne?" Potanın üstünde minik bir kapak vardı ve o kapağı açmadan top tabiki içinden geçmeezdi. Potaya attığı bakışlaardan sonra bana baktı.

"Lan niye söylemiyorsun?!?!"
Gülmem son bulurken yayılarak yattığım kırmızı koltukta doğrulup koltuğun karşısındaki masadan su bardağımı aldım.

"Komiktin çünkü." Suyu içerken masada jeonginin tarafındaki telefonumun yanıp söndüğünü gördüm.

"Hyung, jisung hyung arıyor." Başımı sallayıp masanın diğeer tarafına uzandıım ve telefonu elime aldım. Jeongine baş işareti yaptığımda tesisin B.A.T(B ajan takimi) icin ayrilan calisma odasının kapısını dışardaki sesleri sustutmak adına hızlıca kapattı. Aramayı cevapladım.

"Evet?"

"Felix, Jeongin hala yanında mı?"

"Bıraktığın gibiyiz."

"Tamamdır ordan ayrılmayın. Seungmin ile geliyoruz toplantı yapacağız." Göremesede bilincsizce hafifçe başımı salladım.

"Bekliyoruz."

telefon kapandı.

"Ne olmuş hyung?" Bana merakla bakan jeongine döndüm.

"Toplantı yapacakmışız jeong o kadar önemli olmadığına eminim." Jeongin başını omzuna yatırdı.

"Toplantılar önemli değil mi?" Jeonginle ortaokuldan beri tanışıyoruz. Hepimiz bir karakolda çalışma hayalleri kurardık. Biz polis akademmisini hedeflerken karistigimiz bir sokak arasi olay sonucu ajan olu vermistik. Biz egitimi bitirdiğimizde jeonginin daha 2 yılı vardı. Burda 1 yıldır çalışıyor ve fazla gözlemci. Ve.. masum? Düşünüyorumda bu pislik içindeki tesise göre o fazla temiz.

"Jisungun toplantıları dışındaki tüm toplantılar önemlidir." Sırıtmam, başıma vurulmasıyla bölündü.

"Çocuğa yanlış şeyler söylemesene!" Seungmin arkadan gülerek bakarken sahte bir şaşkınlık ile ağzımı kapadım.

"Ah sen ne zaman geldin ya?" Jisung üstüme atlamak için hamle yapacakken jeongin önüme geçti.

"Toplantı hyung!" Jisung bana bir bakış attıktan sonra başını salladı. Yuvarlak, gereğinden fazla büyük masanın etrafındaki sandalyelerimize kurulduk.

"Felix'in söylediğinin aksine oldukça önemli bir toplantı. B takımına verilen davayla ilgili konuşacağız." Durumun ciddiyetini kavrayan ben ve Jeongin oturuşumuzu dikleştirirken seungmin sanki daha büyük ihtimal daha önceden biliyordu. Elinde cevirdigi kalemle Jisungun konusmasini bekledi. Jisung elinde yeni gördüğüm dosyayı masanın üstüne bize doğru attı.

"Organ mafyası vakasi. Jiwo-jiw Piyasa adıyla organ doktoru." Kaşlarımı kaldırdım.

"Klasik ama tehlikeli bir vaka?"

Jisung başını hayır anlamında sallayarak konuşmaya devam etti.

"Bildiginiz gibi polisleri asan, en tehlikeli vakalari aliriz. Gorevimiz jiwi tesise teslim etmek. Elimizde hakkinda cok bilgi yok temiz calisiyor. Şimdiki hedefi 3-18 yaş arası."
Jeongin gözleriini kocaman açarken dosyayı alıp açtı.

Zararlı alışkanlıklar < Hyunlix >Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin