Bol bol bölüm atmak istiyorummm ama keyfimin kahyası bana karşı hü.
3. Bölüm kısa oldu ama yani öle olmaası gerekiordu umssrıım hikayeyi doğru düzgün amlatabiliyorumdur sizii çok tutmayayım iyi okumalar~~~Lee Felix;
Masadaki tonlarca kahve bardağına bir boş bardak daha ekledim. Toplantının üzerinden 2 gün geçmişti ve ben 2 gündür tektük yiyerek araştırma yapıyordum. Normalde bu kadar çok kasmam ama adamlar hakkında cok az bilgi topladim! Bu bilgilerde çok lazım değil bana, kolayca ulaşılabilir bilgiler. Bana çok zor ulaşacağım bilgiler lazım çünkü zor ulaşılan, saklı bilgiler herzaman en yararlı bilgilerdir. Ee ne yapçaksın, bulucaz artık. Aslında Hwang ile toplantıdan hemen sonra görüşme izni istemiştim fakat onu zaten 2 gün önce gözlatından çıkardığımızdan 3 gün geçmeden geri çağıramıyorduk. 1 gün sonra onunla konuşabilirdim. Hwangın Jiwi ile samimi bir bağlantısı olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta kardeşini öldürmüş ama bu devirde herşey oluyor.
Kardeşine kıyıyor insanlar.
Bu yüzden Hyunjinin ismini temize çıkartamazdım. Ki.. temiz olduğunu düşünmüyorum. Seungmin işi olduğunu söyleyip bana dosya odasının anahtarını bırakmıştı. Bir kaç dosya daha almak için araştırma odasından çıktım ve asansöre bindim. İstediğim kata geldiğimde asansörde indim ve kapının önüne geldim. Anahtarı deliğe sokup açacağım sırada bir takım sesler duydum. Kapının kilitli olmaadığını düşünerek hafifçe araladım. Aralıktan telefonda konuşan normal rütbeli bir polis kadını gördüm. Ajan bile degildi.. Şüphelenmiştim çünkü buranın anahtarı sadece Seungminde ve müdürde vardi. Ayrica tesisde ajanlar bulunursu polisler degil. Normal rütbeli bir poliste anahtar olması imkansız.
"Evet bay Hwang, şimdi değiştiriyorum." Dudaklaarndan çıkan isimle neler döndüğünü anlamıştım. Hwang, ya dosya çalıyordu yada kendi sabıkasıını bu şekilde temiz tutuyordu. Kim bilir, belki ikisinide yapıyordur? Kız telefonu kapatıp çıkmak için hazırlanırken kapıyı açtım ve içeri girdim. O olduğu yerde kaskatı keesiilirken kapıyı arkamdan kapayıp gülümseyerek ona baktım ve anahtarı yüzüne doğru sallayarak konuştum.
"Kapı kilitlemek diye bir şey var kıt beyin."
🍷
Odaya geri dönüp kendi dosyalarımıda masaya bıraktım. Ben dosyalara ve Seungminin getirdiği diğer süphelilerin dosyalarını tekrar gözden geçirip not defterimi kontrol ediyordum. Bir süre sonra B.A.T (B ajan takimi)odasının kapısı pat diye açıldı, irkilerek kapıya baktım.
"SÜPRAYZ BİTCH" Jeongin bağırırken yanındaki Changbin gülüyordu. Gözdevirdim.
"Senin iyice ağzın bozuldu bebe!" Jeonginin ağnında yüzü düşerken changbin gülerek yanıma geldi.
"Hala bir şey bulamadın mı?"
Duraksayıp başımı hayır anlamında sallarken konuşmaya devam etti."Doğru düzgün yemiyorsun Felix, diğerleriyle yemeğe gidip son durum raporu vereceğiz." Ofladım. "Rapor verebilceğim bilgi yok. Yani aslında rapor veremem." Jeongin elimden tutup çekiştirdi.
"Tamam hyung! Diğerleriyle konuşalım ona göre belki birşeyler buluruz! Hadii hadii yemeye!" Gülerek ayağa kalktım ve Jeonginin Changbin ve beni sürüklemesine izin verdik. Changbin bu 2 günde bize hemen alışmış ve ayak uydurmuştu. Sıcakkanlı biri olduğu için hiç bir sorun yaşamamıştık. Üçümüz tesistrn ciktik. Arabalarbicin ayri bir cikis varken yayalar icin bir cafenin ormanlik yerinden cikis vardi. Buyuk bir bina degildi aksine tesisin yarisi yer altindaydi. Tesisten çıkarken arkamı dönüp bir bakış attım ve chagbine geri baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zararlı alışkanlıklar < Hyunlix >
FanfictionAşık olduğu kişi bir katil. Aşık olduğu kişi bir ajan. İkiside birbirlerinin hedefi olmalı.. öyle olmalı ama öyle mi? Başlangic; 24/06/2022 Bitis; ?