Medya: Circus- Fairytale Straykids. Bayılıyom bu sarkıyaSimdi bu bölüm kaoslu olacakmı bilmiom aklima ne gelirse yazcam ehe. Valla ilham perileriim yerli yeriinde cok sükür daha tıkanmıyorum nazar deymesin insallahhh. Nise.
BÖLÜM GO GO GO.
-
-
-
-
-Felix;
Changbin odadann çıkınca derin bir nefes verdim.
"O.. garib?" Jeonginin kararsızca söylediği sözlere seungmin hızla atılarak cevap verdi.
"Sadece üstüne fazla gidiyorsunuz!" Jisung duraksadı.
"Min sen Changbine-" seungmin ayaklandı.
"Ben gidiyorum!" Bende ayaklandım.
"Ya Seungmin bak-" sözümü bitirmeden seungmin odadan çıkacakken jisung önüne geçti.
"Bunları bir kenara bırakalım ve Jiwo konusuna dönelim. Tamam mı?" Seung derin bir nefes alıp başını sallaadı ve masaya geri oturdu. Herkes bir süre susup sakinleşti. O sırada Jeongin kaşları çatık birşekilde telefona bakarken konuştu.
"Hyunglar sanırm birşey buldum.." hepimiz ona dönerken o koşarak ışıkları kapadı ve telefonunu bir kabloyla bilgisayara bağlayıp ekranı duvara yansıttı.
"Bakın bunlar jiwonun bulduğumuz karagahındaki bilgisayarda bulunmuş
e-postalar. Pek önemli şeyler değilmiş gibi görünüyorlar.." ekrandaki görüntü değişti."Bunlar son zamanlarda birçok organ satışı yapılmış firimalar. Ve hepsinin adresleri kapalı fakat bu firimanın yani son 2 yıldır en çok alım yapan firimanın adresi açık. Şimdi önemsiz olduğunu düşündüğümüz epostaya geri dönelim." Eski ekrana geri döndü.
"Bakın bunlar şifrelenmiş. Normalde bakılırsa bir çocuğun ismi ve ölüm saati gibi gözükür. Fakat ismindeki bazı harfler mavi kalemle yazılmış. Ayrıca saatin yanında ölüm saati gibi birşey yazmıyor." Ekrana daha çok odaklandığımda fark ettim. Gerçekten, jeongin söylemese anlamazdım.
"Ayrıca açıklama kısmında baştan sona temizlendi yazıyor. Baştan sona yazısı kırmızıyla yazılmış. Buda harfleri baştan sona okumamızı işaret ediyor gibi." Jisung atladı.
"Yani bu kağıtta tarih ve saat saklı, adres zaten elimizde. Verilen tarih ve saatte ticaret yapacaklar!" Jeongin hızla başını salladı.
"Peki ticaret yapacakları nerden belli?" Seungminin sorusuna benimde öyle düşündüğümü belli eder şekilde başımı salladım.
"Firimanın alımları kapalı. Peki firimalar neden alınları kapar." Mırıldandım.
"Büyük bir alım için hazırlık yaparlar." Jeongin parmağını şıklatarak beni gösterdi.
"Jiwo uzun süredir çocuk kaçırmıyor çünkü bir satış yapacak. Önce işini gizli hallettiğini düşünmüştüm ama araştırdım. İhbar veren aile yok."
"Peki ya jiwo sadece kimsesiz sokak çocuklarının organlarını alıyors ve bizi yanıltıyorsa?"
-Han"Sokakk çocuklarının organları sağlıksız olur. Jiwo kaliteli mal sever." Dedikleriime seung yüzünü buruşturdu.
"Bahsettiğimiz şeylerin organ olması rahatsız edici..."
"Hemde çocuk organları."-Lix
Jeongin ekranı kapatıp ışıkları açtı ve yazıcının düğmesiine bastı. İlk kağıt çıktığında hızla ortamızagelip kağıdı masanın ortasına yapıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zararlı alışkanlıklar < Hyunlix >
FanfictionAşık olduğu kişi bir katil. Aşık olduğu kişi bir ajan. İkiside birbirlerinin hedefi olmalı.. öyle olmalı ama öyle mi? Başlangic; 24/06/2022 Bitis; ?